חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך להפסיק לשפוט את עצמנו ואחרים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ למסעדות יעוץ עסקי מסעדות יעוץ עסקי למסעדות

נושא המאמר: יעוץ למסעדות
מאת: אלון   שמור מאמר למועדפים

באיזה שלב בעל מסעדה זקוק ליעוץ למסעדות?
כיום כל ארגון קטן ככגדול משתמש ביועץ כזה או אחר, כאשר המטרה היא להוות גורם תחרותי יעיל ואיכותי יותר שבסופו של דבר יוביל להיות גורם רווחי יותר. אז מה בעצם עושה את העסק, במקרה שלנו - המסעדה - למצליח?

הקשר בין מסעדות לבין יעוץ עסקי וארגוני הינו הדוק ומתבקש. התחום חדש יחסית והחל כטרנד של אנשי מקצוע כגון שפים, בעלי מסעדות ואנשים אחרים הקשורים לתחום אשר מאסו בחיים היום-יומיים של המסעדה ובחרו לעבור ליעוץ לאחרים. יזמי מסעדות יצטרכו ייעוץ למסעדה עוד טרם הקמת המסעדה. בדרך כלל מומלץ לפנות אל יועצים ואנשי מקצוע כבר בשלב תכנון הקמת המסעדה.

כאשר מפרקים את המסעדה כמושג לגורמים קטנים ניתן להבחין באמת עד כמה העסק הזה מורכב: ראשית נדרשת הבנה בתחום הקולינרי על כל רבדיו כולל יין ואלכוהול, ניהול עשרות עובדים, ניהול תקציבי גדול הכולל הנהלת חשבונות, ניהול מטבח ראוי (החלק החשוב ביותר במסעדה בסופו של עניין) עבודה עם ספקים רבים שכל אחד מהם דורש יחס מעט שונה, מערך הדרכה והכשרה, ועוד תחומים רבים ומגוונים המחייבים גישור מקצועי.

לצד האמור לעיל, יעוץ עסקי למסעדות בא לתת מענה לחוסר נסיון ידע ומיומנות בתחום של בעלי העסק כגון:
ידע ניהולי - שליטה במטבח, כ"א, התנהלות כלכלית, עבודה מול ספקים, תודעת שירות ועוד.
שיווק - הזמנת לקוחות חדשים וטיפוח קשר ונאמנות עם לקוחות קיימים וותיקים.
הכרת השטח - ליועצים קשרים רבים בתחום, הבנת המחירים ובעלי ראייה כוללת ורחבה.
מיומנויות אלה הן בפירוש מיומנויות נרכשות, תהליך שיעוץ עסקי יכול לקצר תהליכים בו רבות.

אחד הדברים המעניינים שנוגעים לייעוץ הינו פרק הזמן בו מתחיל השינוי מתחילת היעוץ - בעוד בארגונים גדולים השינוים קורים בקצב איטי וכמעט אינם מורגשים לעין הבלתי מקצועית, בתחום המסעדות השיפורים יכולים לקרות בקצבי זמן מהירים מאוד, לעתים אף ימים ספורים.

הנושאים בהם יועצי המסעדות עוסקים הינם רבים ומגוונים - בניית תכנית עסקית להקמה, גיוס משאבים ומימון, גיוס הכשרה ובניית מערך כח אדם, מטבח ובניית תפריטים, בניית בר משקאות. עיצוב חיצוני וסידור, בניית תכניות ליעול וחסכון כלכלי בעסק.

לסיכום, הסיבה המרכזית המביאה מסעדות לקריסה או להצלחה עיקרה ניהולית, לצד סיבות נוספות כמו איכות ורמת האוכל, מחירים, מיקום, עיצוב ועוד - דברים אשר יעוץ מקצועי יכול לטייב. ניהול מקצועי ונכון הינו העוגן המרכזי בהצלחת מסעדה. יעוץ למסעדות נותן יתרון משמעותי על פני מתחרים וגם מקצר את פרק הזמן בדרך להצלחה.

www.ariehandomri.com/category/%d7%99%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a5-%d7%9c%d7%9e%d7%a1%d7%a2%d7%93%d7%95%d7%aa/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]