חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החזרי מס לחייל משוחרר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום בגוגל גוגל חיפוש בגוגל קידום אתרים בגוגל

נושא המאמר: מנועי החיפוש המתקדמים של היום, מבצעים סריקה עצמאית של התוכן באתר ונותנים ציון לרלוונטיות שלו בתחומים העניין המוזכרים בו. זה יתרונו של מנוע החיפוש וזו המגבלה שצריך לתת עליה את הדעת כשרוצים לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש. שם המשחק – רלוונטיות.
מאת: דרים וויו   שמור מאמר למועדפים

להיות ראשון בגוגל - שם המשחק רלוונטיות

מנועי החיפוש המתקדמים של היום, מבצעים סריקה עצמאית של התוכן באתר ונותנים ציון לרלוונטיות שלו בתחומים העניין המוזכרים בו. זה יתרונו של מנוע החיפוש וזו המגבלה שצריך לתת עליה את הדעת כשרוצים לקדם את האתר במעלה תוצאות החיפוש. שם המשחק – רלוונטיות.


מנוע החיפוש נחשב טוב בהתאם לתוצאות החיפוש שהוא מספק. נקודת המוצא של אלגוריתם מנוע החיפוש היא הצורך לספק למחפש המידע את התוצאות הרלוונטיות ביותר כבר מהעמוד הראשון לפי סדר יורד. לפיכך הדרך היחידה להופיע במיקום גבוה במנועי חיפוש היא לבנות אתר בעל רלוונטיות גבוהה ככל האפשר.

איך עושים את זה :

1. עדכניות המידע – מנועי החיפוש עוקבים אחר שינויים שנעשים באתרי האינטרנט. אתר אינטרנט שיש בו מידע המתעדכן לעיתים קרובות, יזכה לציון גבוה במדד הרלוונטיות, לעומת אתר בעל רמת עדכניות נמוכה. כמובן שפרסום מוצרים ושירותים חדשים היא פעולה חשובה בכל מקרה לקידום העסק, אולם כדאי גם לכלול באתר חלק של חדשות שבו יפורסמו ידיעות על פעילויות שונות של החברה וכן ידיעות מתוך הענף בו היא פועלת הן בארץ והן בעולם.
2. תוכן עשיר – ככל שהתוכן באתר יהיה עשיר יותר ומגוון יותר כך תעלה מידת הרלוונטיות של האתר. גם במקרה הזה מנועי החיפוש בוחנים את אתר האינטרנט מנקודת מבטו של מחפש המידע, אתר אינטרנט המכיל מידע רחב ועשיר (מאמרים,כתבות, הפניות למקורות מידע משלימים) יקבל דירוג טוב יותר, מאשר אתר דל במידע. נקודה נוספת היא שתמיד צריך לזכור שאי אפשר לצפות מראש באיזה ביטוי בדיוק ישתמש הגולש כדי לחפש אינפורמציה הקשורה לתחום העיסוק שלנו, לכן מידע מפורט מגדיל את ההסתברות שהתוכן באתר יכיל ביטויים מגוונים שיענו על בקשות לא מתוכננות מראש של הגולשים.
3. לדבר בשפת העם - אתרים רבים נוהגים להשתמש בביטויים "נקיים" במקום בשפה המדוברת בה אנשים מחפשים את המידע. לדוגמא: אם אתה רו"ח שמספק בעיקר שירותי הנהלת חשבונות, עדיף שתשתמש בביטוי הזה מספר רב של פעמים במקום לתאר את העיסוק שלך כ "ייעוץ פיננסי". זהו הביטוי שהגולשים ירצו למצוא אותך ולכן זהו הביטוי שנכון וצריך להשתמש בו באתר. לעיתים קידום האתר מצריך שימוש בעיברית פחות תיקנית ואפילו סלנג בהתאם לנהוג בז'רגון של הענף. מומלץ לאמץ אותו בחום אל תוך הטקסט באתר. מעקב אחר מנגנוני הסטטיסטיקה המצורפים כיום לאתרים יאפשר לאתר את מילות החיפוש בהם משתמשים הגולשים שהגיעו לאתר שלכם ולתקן את התוכן בהתאם. באינטרנט לא מומלץ להיות פוליטיקלי קורקט. צריך להשתמש בשפת העם.
4. צפיפות וחזרה על מילים – אחד ממדדי הרלוונטיות היא החזרה על מילות המפתח. ככל שתדירות החזרה על מילה גבוהה יותר כך מבינים מנועי החיפוש כי בתוכן שמולם יש קשר חזק יותר לאותן מילים. יחד עם זאת אין צורך באובססיביות. אם ניצור תוכן שכולו מורכב מ "בניית אתרים, בניית אתרים, בניית אתרים...." מנועי החיפוש יבינו כי מדובר בחזרה שאינה טבעית לשפה וכי למעשה מדובר ב content spam. ציון הרלוונטיות במקרה זה יהיה נמוך מאד. מידת הצפיפות המקסימאלית לחזרה על מילים היא 6-8% ביחס לכל הטקסט בעמוד. אין שנדרשת כתיבה שיווקית נכונה שמביאה בחשבון את הנתון הזה. נתון נוסף שקשור לעניין הוא לא להדגיש יותר מ 3-4 ביטויים בכל עמוד. כאמור קיים קושי גדול להבליט את כל המילים הרלוונטיות לתחום העיסוק שלנו בכל אחד מעמודי האתר. לכן צריך לבנות מדרג לוגי של מילים והתאמתן לתוכן ולחלק אותו על פני מספר עמודים. לדוגמא אין צורך להבליט מספר פעמים בכל עמוד את שמות המוצרים של החברה אם ישנו מידע מפורט ומנוסח כהלכה בעמודי המוצרים של האתר. יצירת סלט בתוכן לא תוסיף בעניין הזה – להפיכך.
5. מפת אתר– על מנת להקל את החיים למנועי החיפוש חשוב מאד לכלול באתר לינק שנקרא "מפת אתר". זוהי הדרך היחידה להבטיח שכל עמודי האתר יסרקו על ידי מנוע החיפוש ומידע לא ילך לאיבוד.
6. כותרות ושמות לעמודים – חשוב מאד שמילות החיפוש שאנחנו רוצים לקדם יופיעו בהגדרות העמודים (title) של האתר . זוהי בעיקר עבודה למתכנתים, אולם כיום באמצעות תוכנות בניית אתרים דינאמיות, ניתן לבצע זאת באופן עצמאי.
7. פעילות יחסי ציבור באינטרנט – אחד המדדים שמצביע יותר מאחרים על רלוונטיות האתר הוא קישורים שנעשים אליו מאתרי אינטרנט אחרים. אתר שיש אליו יותר הפניות נחשב כאתר שיש בו מידע בעל חשיבות, שכן אחרת לא היה בעל האתר המקשר אל האתר שלנו מאפשר את הקישור. לכן מומלץ כי בכל פרסום באינטרנט שהחברה עושה כגון ניוזלטרס, כתבות תדמית ומאמרים שהיא מפרסמת במגזינים באינטרנט/ באתרים של איגודי מסחר/ אינדקסים מסחריים יופיע לינק פעיל המצביע אל אתר האינטרנט.

לסיכום :
כדי ליצור מצב של win-win-win המחבר בין האתר שלכם, מנוע החיפוש והגולש, הכרחי להפוך את האתר למרכז מידע רלוונטי לתחום בו החברה פועלת ומעוניינת להיות מזוהה איתו. מנועי החיפוש יתנו לאתר ציונים גבוהים אם התוכן שבו יהיה עדכני, ממוקד וכתוב בשפה הנכונה. ככל שהאתר שלכם יהיה יותר רלוונטי במונחים של מנוע החיפוש, כך תוכלו לעזור לו לעזור לכם.

קידום אתרים :

www.dreamview.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרים וויו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]