חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתר בתוצאות מנועי החיפוש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יורם ברזני להשקיע במניות מסחר אלגוריתמי השקעות

נושא המאמר: להשקיע במניות באמצעות מסחר אלגוריתמי
מאת: יורם ברזני   שמור מאמר למועדפים

המסחר בשוק ההון עובר בעשור האחרון שינויים עמוקים ויסודיים. סוגי המשקיעים, מספרם, דרך הפעולה שלהם בשוק, המהירות בה מבצעים את פקודות המסחר, הטכנולוגיה בה משתמשים ומקורות המידע, כל אלו ותחומים נוספים הקשורים למסחר, שונים כיום לחלוטין בהשוואה לעשורים קודמים.
השינוי שאולי הוא המשמעותי ביותר היא העובדה שרוב רובו של המסחר בניירות ערך כמו מניות, תעודות סל ואיגרות חוב מתבצע ללא מגע יד אדם והוא מתבצע למעשה בידי מכונות מסחר אוטומטיות המופעלות על ידי אלגוריתמים מתוחכמים. מקובל להעריך כי 70% ויותר מהמסחר בישראל, ארה"ב ובמדינות רבות אחרות מתבצע באמצעות מכונות אלו.
ככל שתהליך המעבר ממסחר המבוצע על ידי אנשים למסחר המבוצע בידי מכונות הלך והתקדם, הופיעו בעיתונות וברשת יותר ויותר כתבות שכיסו את התחום. ליקטנו מספר כתבות ומאמרים, בעברית ובאנגלית, שהיטיבו להציג את הנעשה כיום בתחום המסחר האלגוריתמי. נמשיך לעדכן כאן ככל שיופיעו מאמרים מענינים נוספים.
"עלייתן של מכונות הכסף" - זו אחת התעשיות החשאיות והרווחיות בישראל, שרק קצה הקרחון שלה נחשף עד כה. קוראים לה אלגו־טריידינג, מסחר המבוסס על בינה מלאכותית, ויותר מ־50 חברות שעוסקות בו קמו בשנתיים האחרונות. הן מפתות את המתמטיקאים המבריקים ביותר, בוגרים מצטיינים של 8200 ואנשי הייטק מנוסים, כדי לפתח את הנוסחה שתמיד תצליח להכות את הבורסה. מבט עומק נדיר. להמשך הכתבה. פורסמה בכלכליסט ב 14.1.2010.

השמות הגדולים של תעשיית האלגו-טריידינג בעולם" - התעשיה הסודית שהחלה להתפתח לפני יותר מעשור בארה"ב וזלגה לאירופה מניבה רווחי עתק לחברות המובילות בה. "כלכליסט" מציג את השמות הלוהטים בעולם המסתורי של מסחר מבוסס אלגוריתמים. להמשך הכתבה. פורסמה בכלכליסט ב 14.1.2010.

"מסחר אלגוריתמי: משחק מתוחכם או התערבות לא הוגנת?" –איך בונים תוכנת מחשב שסוחרת בעצמה בבורסות ועושה כסף כל יום, מבלי להפסיד כמעט אף פעם? להמשך הכתבה. פורסמה בדה מרקר ב 23.8.2009.

"Algo Trading - מסחר אלגוריתמי" – מסחר אוטומטי בניירות ערך שמבוצע על ידי מחשבים, ונעזר באלגוריתמים שפותחו כדי למצוא חוקיות בתנועתם של מחירי הניירות. להמשך הכתבה. פורסמה בדה מרקר ב 7.10.2012.

"אסתר לבנון: "על המסחר בבורסה משתלטים אלגוריתמים" – מנכלית הבורסה: על המסחר משתלטות היום מכונות אוטומטיות, שחלק מהן מפותחות ע"י יוצאי 8200 בישראל שבחרו לפתח אלגוריתמים משוכללים למסחר המתבצע כיום בננו שניות. להמשך הכתבה. פורסמה בגלובס ב 5.3.2012.

"מיליונית שנייה, מיליארד דולר" - מכונות האלגו-טריידינג השתלטו על וול סטריט. עכשיו הן מתחילות לטרוף זו את זו. ברוכים הבאים למלחמת המשובטים. להמשך הכתבה. פורסמה בכלכליסט ב 8.9.2011.

The Code Breaker - ראיון עם ג'יימס האריס סימונס, מעשירי תבל, אשר הקים את חברת המסחר האוטומטי הראשונה בעולם. לראיון. פורסם באתר בלומברג.

Algorithmic and High-frequency trading: an overview - מחקר מאוניברסיטת ניו יורק על מסחר אלגוריתמי ורב פעולות. למחקר. פורסם בשנת 2011.

Kevin Slavin: How algorithms shape our world - הרצאה בוידאו. לצפייה. פורסם באתר http://www.ted.com

www.algoin.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יורם ברזני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]