חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע לבחור בשירותי הסעות לעובדים ולא ברכבים פרטיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אינטרנט בניית אתרים עיצוב אתרים עיצובי אתרים

נושא המאמר: עשרה מרכיבים של אתר אינטרנט מצליח כאשר יוצרים אתר אינטרנט קיימים 10 מרכיבים עיקריים אותם צריכים לקחת בחשבון ואשר יתרמו להשפעה וההצלחה של האתר
מאת: .e-shop   שמור מאמר למועדפים

עשרה מרכיבים של אתר אינטרנט מצליח
כאשר יוצרים אתר אינטרנט קיימים 10 מרכיבים עיקריים אותם צריכים לקחת בחשבון ואשר יתרמו להשפעה וההצלחה של האתר.

1. מראה כללי
דף הבית שלך הוא המודעה שלך או חלון הראווה של העסק. הוא יוצר את הרושם הראשוני על המבקרים באתר ולכן עליו ליצור את הרושם הנכון. דף הבית צריך להיות: נקי מקצועי מושך ולא מבלבל. נסה שלא להדהים מדי: יותר מדי נצנוצים באתר צבעים תיבות גלילה וגרפיקה גרנדיוזית יכולים רק לקלקל. הדבר דומה לחנויות המשמיעות מוסיקה רעשנית וגורמות לקצב הלב לעלות ללחץ לטפס לגבהים ולגרום לך לרצות דבר אחד: לברוח משם מהר.

2. מסר
בין אם יש לך אתר עסקי או דף פרטי תצטרך לתת לאנשים סיבה להישאר באתר. הטבע האנושי תמיד ישאל בכל מקום: מה יוצא לי מזה? אין זה אומר שצריך לחלק באתר תוכנות חינם ספרים או כרטיסים - פירוש הדבר הוא שצריך להציע משהו באתר. הדבר הזה יכול להיות: מידע בידור עצה סיוע בבעיות הזדמנות ליצור קשר עם אנשים נחוצים קישורים לאתרים מועילים נוספים ועוד. אם יש לך אתר עסקי תצטרך לספק מידע אודות המוצר או השירות שיהיה: קל למעקב קל למציאה וקל להזמנה.

3. מהירות
כולם יודעים כי מהירות עליית דפי האתר הוא המפתח העיקרי לשמור על המבקרים באתר. לעיתים קרובות אני מוצאת את עצמי חסרת סבלנות משום שזמן החיבור לאתר אורך 20-30 שניות. עליך לדאוג לכך שלפחות דף הבית שלך יעלה מהר ככל האפשר.

4. גרפיקה ופריסה
הגרפיקה והפריסה תורמים לרושם הראשוני מדף הבית שלך. חשוב על התדמית שהאתר שלך אמור לשדר וודא כי המראה הכללי של האתר תורם לתדמית הכוללת הזו. גרפיקה היא זו הקובעת את מהירות עליית דף הבית. הקפד כי כל דף הבית לא יעלה במשקלו על K30. תמונות צריכות להיות בטווח של בין K6 ל- K8. כל K נוסף מוסיף כשניה לעליית הדף. אם יש לך ספק עמוד על התמונה לחץ על הקליק הימני של העכבר ואז לחץ על "מאפיינים" על מנת לקבל את הגודל של כל תמונה בדף.
צבעים חשובים גם הם להרגשה הכללית של האתר. לצבעים השונים יש השפעה שונה על תחושותינו: אדום וכתום מעוררים את החושים ומגבירים את קצב פעימות הלב כחול וירוק מרגיעים יותר צהוב מזכיר לנו את הזריחה והוא צבע שמח.

5. יכולת קריאת הטקסט
המילים המופיעות על גבי דף האינטרנט צריכות להיות מוקפות בהרבה מרווח של רקע לבן. חשוב על כמה מן האתרים בהם ביקרת - כמה מהם גורמים לך לאמץ את עיניך על מנת לראות את הכתוב. צבע רקע כהה גורם להרגיש כאילו הטקסט נכתב בצפיפות והוא אף גורם למצב רוח לא טוב. צבעי רקע מסויימים מקשים על קריאת הטקסט: צבעי הסגול הכתום והאדום מסנוורים את העיניים.
צבע הטקסט חשוב גם הוא. זכור שדפדפנים שונים קוראים צבעים בצורה שונה. מה שנראה מצויין על הדפדפן שלך עלול להיראות רע מאוד או לא להיראות כלל על דפדפן אחר. למד דוגמא מן העיתונות הכתובה ופרוס את הטקסט לעמודות לקריאה קלה ומהירה יותר. אלמנט נוסף התורם לקריאות הטקסט הוא סוג הפונט הנבחר. פונטים דוגמת Arial Times New Roman Garamond ו- Courier הם הקלים ביותר לקריאה. פונטים מרהיבים הם בסדר גמור לכותרות אך לא לשימוש בהם לכל אורך הדף.

6. מעטפת הדף
עליך לדאוג כי הדף שלך יהיה קל לקריאה ככל שניתן. פירוש הדבר הוא כי יש להשתמש ברווחים בין פיסקאות. כבר ציינתי כי יש להתשמש בעמודות לחלוקה אנכית של הדף. יש לחלק את הדף גם אופקית על ידי שימוש בכותרות ותת-כותרות.

7. פונטים
בחר בפונט אחיד לכל הכותרות ותת-הכותרות שלך. אין זה חובה להשתמש בפונט שונה לכותרות. רק דאג להגדיל את פונט הכותרת ולהדגיש אותו (Bold). בצורה זו ניתן לזהות בקלות איזה טקסט הוא כותרת (גדול ומודגש) ואיזה טקסט הוא תת כותרת (מודגש). המטרה של השימוש בכותרות הוא לאפשר לקוראיך להתבונן בדף שלך ולהבין במהירות מהם נקודות המפתח בו. אם מה שהם רואים מעניין אותם הם יישארו באתר וימשיכו בקריאה.
על מנת למשוך תשומת לב לנקודות מפתח אחרות ניתן להדגישן באמצעות הדגשת חלקים ממשפט או צביעת חלק מהטקסט בצבע אחר.

8. ניווט
תפריט הניווט המרכזי באתר צריך להיות בצד השמאלי של הדף (באתרים ישראליים - צד ימין. א.ב). יש לכך שתי סיבות עיקריות: אנו רגילים לקרוא באנגלית משמאל לימין ומלמעלה למטה אנו רגילים למצוא את תפריט הניווט בצד השמאלי של דפי האינטרנט ולכן מדוע לשנות את השיטה?
בדף ארוך יהיה זה נכון לשים כלי ניווט בתחתית הדף עם הפניה לדף הבא או לחלק העליון של העמוד. אם יש לך באתר תוכן אליו תרצה למשוך את המבקרים מקם באתר קישורים אליו בכל עמוד.
הכן לך דף ריק אשר יכלול את כל התכנים שיש בדפים אחרים שלך כולל לוגואים טקסט תגיות META וכדומה. כאשר תיצור דף אינטרנט חדש עליך פשוט לשים בדף זה את הטקסט ולשמור את הקובץ בשם חדש.

9. הצהרת פרטיות ועדויות
אם האתר שלך הוא אתר עסקי אחד הדברים החשובים ביותר הוא שלקוחותיך ירגישו בטוחים להתקשר עימך. ברשת האינטרנט ניתן לעשות זאת על ידי שילוב הצהרה המספרת למבקרים מה אתה עושה על מנת לשמור על בטחונם והאינטרסים שלהם ובמיוחד כיצד אתה שומר על פרטיותם. כדאי לשלב דף אינטרנט נפרד הפורס בהרחבה את מדיניותך בנושא כתובות הדואר האלקטרוני של לקוחותיך כיצד אתה מקבל הזמנות מקוונות כיצד אתה אוסף מידע למי יש גישה למידע וכן הלאה.
אנשים אוהבים גם לקרוא כיצד אנשים אמיתיים השתמשו במוצריך או שירותיך ולכן כדאי לבקש מלקוחותיך המרוצים לשלב את עדותם החיובית באתר. אל תפחד לבקש את העדויות: כולם אוהבים להרגיש כי דעתם נחשבת. בנה דף אינטרנט נפרד לשילוב העדויות הללו וכלול בו קישור לאתרי האינטרנט של הממליצים בתמורה לשימוש בהמלצותיהם.

10. מלים
כעת אנו מגיעים למרכיב החשוב ביותר באתר. אם חלק זה אינו טוב שאר המאמצים שלך הושקעו לחינם. כמה פעמים התרשמת עמוקות מן החזות של אתר אינטרנט והתאכזבת לאחר מכן מן הטקסט הכתוב בשגיאות כתיב דקדוק שאינו נכון וסימני פיסוק שאינם ממוקמים כיאות.
הדבר משפיע לרעה על הגולשים ומצביע על כך כי מי שאחראי על כתיבת הדף הוא רשלן ולא מקצועי. האם תבטח במישהו שאינו דואג אפילו לבדוק את הכתוב באתר שלו? תוכל ללמוד לשפר את יכולת הכתיבה שלך או שתוכל להעסיק מישהו שיכתוב או יערוך עבורך.

www.e-shop.co.il/es_article,2091.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י .e-shop שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]