חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עולם המסתורין של החלומות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ציוד לגני ילדים ציוד לגן ילדים פעילויות לגני ילדים הפעלות לגני ילדים

נושא המאמר: ציוד לגני ילדים להפעלת חוג חיות
מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטון   שמור מאמר למועדפים

מדריך חוג החיות מגיע לגן הילדים או לצהרון עם תרנגולת ומוצא מולו ילדים בוגרים שלא מתאימה להם ההפעלה לגיל הרך שיש לו בתיק. האם הוא יאתגר את תבונתם או יספר להם שוב על התרנגולת שיש לה נוצות והיא מטילה ביצים ???
שימו לב, הצורך של הילדים לדעת עולה לעתים על היכולת שלנו לאתגר אותם במידע חדש.
לכן לימדו עוד משהו חדש על בעל החיים,טרם כניסתכם לגן ובלבד שתלמדו משהו מעניין וחדש.

מדריך חוג החיות סיים לספר את החומר הבסיסי על התרנגולת וגם את הפזאל הילדים הרכיבו פעמיים עכשיו הם תולים עיניים ושואלים מה עכשיו, האם שוב מלטפים את התרנגולת ???
מה פתאום, מתעורר על עצמו מדריך חוג החיות ושולף סיר קטן וביצה אחת.
לפני שהילדים שולפים מזלגות מהציוד לגני ילדים של הגננת, 
מדריך חוג החיות פוצח בהפעלה מלמדת ומקסימה וזה עיקרה:
(באפשרותכם להציג הפעלה זאת באמצעים העומדים לרשתוכם ומומלץ לפעול כך).

אם נשים ביצה בתוך סיר מלא מים נוכל לאמוד את גיל הביצה על פי הזוית שבין ציר האורך של הביצה ובין קרקעית הסיר. ביצה טרייה מונחת במים בצורה אופקית. ביצה בת שלושים יום עומדת על חודה,כיצד להסביר זאת ?
ככל שהביצה "ישנה" יותר,כל יגדל נפח תאי האוויר שלה (בגלל התאדות הנוזלים שבתוכה). בכך יהיה הקצה -הכוד- של הביצה קל יותר. בקליפת הביצה יש נקבוביות המסייעות לאוורר מתמיד, והנוזל שבפנים מתאדה בהדרגה .מיד אחרי ההפריה מתחלקים התאים ומתחילה התפתחות העובר,לצורך תהליך זה ,זקוקה הביצה לחמצן,החודר מבעד לנקבוביות של הקליפה. כשהביצה מונחת במים חמים,נפלט מן הנקבובייות האויר החם.
זה ההסבר המדעי שעומד מאחרי הפעילות על מציאת גיל הביצה, עליכם להעביר את המידע לילדים תוך ניסיון להמחיש כל שלב בהסבר ולתת לילדים להתנסות בעצמם.
על תחסכו במונחים ומושגים גבוהים, כמובן בהתאמה לגיל הילדים,אך תוך נקודת הנחה שאנו בחוג החיות באים להרחיב את ידיעותיהם של הילדים. ע"פ נתוני צפייה בטלויזיה ניתן לומר שבתוכנית "גלילאו" צופים המוני ילדים קטנים למרות שהיא משודרת בערוץ נישה והרמה שם גבוה בהחלט.

הנה למשל פעילות חוג חיות על ה"דגים" המשלבת פעילות על "טמפרטורת המים בעומק".
בפעם הבאה שאתם מביאים דגים ועורכים עליהם פעילות ,כדאי שבסיום הרכבת הפאזל ושמיעת סיפור תערכו פעילות מדעית קלה:
בראשית החורף שלתה הילדה דג זהב מן הנחל ושיכנה אותו בקערה על המרפסת,בחוץ. אחרי שהיה מאוד קר בחוץ גילתה הילדה את הדג שוכב על צדו כמעט בלי רוח חיים. מה אירע לו ?
מים שהטמפרטורה שלהם קרובה לאפס מעלות,קרים מדי בשביל הדג. הקערה עומדת בחוץ על המרפסת חשופה לכפור מכל הצדדים ואז הטמפרטורה של המים נמוכה מ4 מעלות שהיא הטמפרטורה המינימלית בה הדג יכול להתקיים. דגים שיכולים לחיות בטמפרטורה כזאת מצויים בעומק הנהר שם ממש קר ויש אפילו שכבות קרח.

נמחיש את הפעילות לילדים בכל שלב, זה יכול לקחת שיעור שלם אם מנהלים את הפעילות נכון.
ניתן להביא מספר קערות מים ולהציג לילדים הבדלי טמפרטורות מול מים קפואים או קרים מהמקרר,
ניתן להביא להם את הניסוי הזה כסיפור בהמחשה וגם כמשחק בתנועה.
שימו לב, אם תציגו את המידע זה כסיפורי וציורי זה יעלה אצל הילדים המון שאלות שגם אתם לא חשבתם עליהם. אם זה יקרה לכם שילד יעמיק את הנושא בשאלה שלא חשבתם עליהם, דעו שהפעילות הצליחה

www.inthebox.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ציוד לגני ילדים רעיון בקרטון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]