חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אירוע לעסקים בטבע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אינטרנט פירסום באינטרנט פרסום באנטרנט גולשים באינטרנט

נושא המאמר: Case Study: פרסום באינטרנט - כיצד לגרום הנאה לגולש
מאת:    שמור מאמר למועדפים

Case Study: פרסום באינטרנט - כיצד לגרום הנאה לגולש
תרומה לקהילה או תרומה לנושאים הקשורים לאיכות הסביבה הפכו בשנים האחרונות לאמצעי שיווקי בו משתמשות חברות רבות המעונינות לחרוט על דיגלן את התרומה לקהילה ושמירה על איכות הסביבה כערכים עליונים. כבר הוכח כי פעילות של חברות וארגונים למען מטרות אלו מסייעים בצורה ניכרת לשיפור תדמית החברה וליצירת תדמית חיובית בקרב קהל הצרכנים. תדמית חיובית באה לידי ביטוי בעלייה במכירות החברה.

אתר האינטרנט Care2.com הוקם במטרה להוות מתווך בין צרכנים המגלים אכפתיות לנושאים הקשורים באיכות הסביבה ובין מותגים וארגונים התנדבותיים המעונינים להגיע לקהל צרכנים זה.

רנדי פיינטר היזם והמנכ"ל של האתר Care2.com מסביר בניוזלטר של אתר האינטרנט marketingsherpa.com כי למרות ש- Care2.com שם לו למטרה להיות אתר פופולארי ומפורסם, בעלי האתר לא מפרסמים את האתר כלל באמצעי התקשורת, כפי שעושים הרבה אתרים אחרים: בטלויזיה,ברדיו, באמצעות באנרים, דרך העיתונות ובשילוט חוצות.

במקום זאת משתמשים בעלי הפורטל בשיווק ויראלי. "קמפיין רגיל באון-ליין או באוף-ליין יישאר באוויר עד שייגמר התקציב של הקמפיין. נגמר התקציב – נגמר הקמפיין. בקמפיין ויראלי המסר מייצר המשכיות גם אל עבר העתיד" מסבירים בחברה את הרציונל של השימוש באמצעי שיווקי זה.

ארבע טקטיקות ויראליות
מאז הוקם האתר בשנת 1998 התמקד הצוות של החברה בארבע טקטיקות ויראליות במטרה למשוך אליו גולשים,לאסוף כתובות דוא"ל ברשת ולאחר מכן לשמור קשר לטווח ארוך עם אותם מנויים.

להלן ארבע טקטיקות השיווק הויראלי של Care2.com:

טקטיקה שיווק ויראלית 1: גלויות ברכה אלקטרוניות בחינם.
בטרם הקים את Care2.com היה המנכ"ל פיינטר בין המייסדים של eCards.com , כך שהיה זה אך טבעי כי ישתמש בטקטיקה זו. Care2.com מציעה כיום למבקרים באתר למעלה מ- 5,000 סוגים שונים של כרטיסי ברכה אלקטרוניים, אותם הם יכולים לשלוח לחבריהם. משלוח הכרטיס הוא בחינם, אך במהלך תהליך משלוח הכרטיס נשאלים הגולשים אם יהיו מעוניינים להצטרף לשירותים נוספים של משלוח דוא"ל שמציעה Care2.com. לגולשים מוצעים תמריצים המעניקים ערך מוסף לרישום שלהם. לדוגמא, רק אם רושמים את פרטיהם הם יכולים לשלוח כרטיסי ברכה בשילוב מוסיקה.

פיינטר אומר כי התמריצים הללו הם אלו שעושים את ההבדל משום, שלא קל היום לגרום לאנשים להירשם לניוזלטר או לנקוט פעולה מכל סוג שהוא. זאת משום, שאנשים מקבלים כ"כ הרבה הצעות הזדמנויות ומסרים בדוא"ל כך שהם מוצפים מידי ולא קל לשכנע אותם להירשם.
פיינטר מצביע על ארבעה גורמים המסייעים לברכות האלקטרוניות לעבוד:
- בחירה רחבה. ככל שיש יותר אפשרויות של כרטיסים לבחירה כך גדלה הסבירות שמישהו ימצא משהו שמוצא חן בעיניו וישלח את זה לחבריו.
- תוכן חכם ומיוחד. ברכות שנונות עוזרות , אך גם גרפיקה טובה תורמת הרבה.
- ברכות עם אנימציה. ברכות אלו מצליחות הרבה יותר מגלויות רגילות. מוסיקה חשובה גם כן.
- מיקום שם השולח במקום בולט. מיקום שם השולח גם בשדה from וגם בכותרת הברכה. בולטות בשם השולח משיגה יותר היענות לפתיחת כרטיס הברכה.

טקטיקת שיווק ויראלי 2: ניוטלטרים מקוונים והתרעות
Care2.com מפרסמת שישה ניוזלטרים שונים הנשלחים בדואר אלקטרוני אליהם יכולים להירשם הגולשים באתר. כמו בכרטיסי הברכה גם כאן ניתנת לגולשים הבחירה מתוך מספר אפשרויות והבחירה היא זו שעושה את ההבדל באחוז הרישום בפתיחת הדואר המגיע ובקריאת התכנים לטווח ארוך. פיינטר אומר כי אם מצליחים לגרום למישהו להירשם לניוזלטר זהו רווח בטוח משום שזוהי הדרך הטובה ביותר לשמירה על יחסים לאורך זמן.

בנוסף לכך גולשים יכולים להירשם ולקבל שירותי התרעה על פי התרחשות תנאי מסויים. כלומר הדוא"ל נשלח אל המנוי רק במקרה שקורה משהו חשוב ושהקורא ביקש לדעת עליו. לדוגמא, ניתן להירשם לקבלת התרעה כאשר עובר חוק חשוב לשמירת זכויות האדם. התרעות עובדות טוב במיוחד לצרכנים, שאינם מעוניינים במחוייבות לקבלת ניוזלטר על בסיס קבוע. ההתרעות שמציעה Care2.com הינן כולן על נושאים חשובים לקהל הגולשים שלהם בנושאים הקשורים בשמירת איכות סביבה.

גם לניוזלטרים וגם להתרעות יש ערך עצום של שיווק ויראלי משום שכאשר יש בהם תוכן מעניין הצרכנים מעבירים אותם קדימה בשיטת השרשרת.

טקטיקת שיווק ויראלי 3: תיבות דוא"ל בחינם
כאשר החלה Care2.com לספק בחינם תיבות דואר אלקטרוני בשנת 1998 היה זה בדומה לפורטלים אחרים שסיפקו את השירות. אך כיום כאשר השירות הפך לנדיר יותר שירות זה אטרטקיבי יותר ועשוי בהחלט למשוך נאמנות למותג. להלן הטיפים של פיינטר למתן תיבות דואר בחינם:

- ספק את תיבות הדואר באמצעות ספק טכנולוגיה אשר יספק לך את התיבות באאוטסורסינג.
- לא כדאי להציע שירות זה אם האתר שלך אינו יכול לפעול 24/7 ללא תקלות ונפילות תכופות.
- וודא כי מחלקת שירות הלקוחות שלך מוכנה לענות לכל השאלות והפניות בטלפון ובדואר אלקטרוני. למרות שדוא"ל הפך לנפוץ עדיין יש לאנשים שאלות רבות לגבי הפעלתו.
- כדאי להיות קריאטיבי בעיצוב ממשק הדואר. כאן תוכל לתת ביטוי לעיצוב ברוח המותג שלך.

טקטיקת שיווק ויראלי 4: עצומות וירטואליות
באביב שעבר הקימה Care2.com אתר אינטרנט חדש בשם: ThePetitionSite.com. באתר ניתן למצוא רשימה מגוונת של עצומות בנושאים שונים הקשורים לאיכות סביבה זכויות אדם ונושאים הקשורים בבריאות. המבקרים יכולים להוסיף בחינם את שמם לעצומה עליה הם רוצים לחתום. לאחר מכן נשלחת העצומה למקבלי ההחלטות המתאימים. כפי שהדבר נעשה בכרטיסי הברכה האלקטרוניים גם כאן נחשפים המבקרים באתר להצעות אליהן הם יכולים להצטרף. זוהי דרך מוצלחת לצרף מנויים.

התוצאות של טקטיקות השיווק הויראלי
עד כה הצטרפו למעלה מ- 1.8 מיליון איש לקבלת הניוזלטר שבאתר ו/ או התרעות. 70% מהם נשים 50% מעל גיל 30 ורובם עשירים ומשכילים יותר מן האמריקני הממוצע. אתר האינטרנט Care2.com מושך אליו כמיליון גולשים שונים מדי חודש. מספר מבקרים זה גדול יותר ממספר כל המבקרים המגיעים לעשרת אתרי איכות הסביבה הגדולים ביותר יחד. מספר כרטיסי הברכה האלקטרוניים הנשלחים מדי חודש עלו
מ- 400,000 למיליון משלוחים בחודש. כ- 100,000 גולשים משתמשים באופן אקטיבי בשירות תיבות הדואר של האתר. ובמקביל אתר העצומות צובר תאוצה. לאחרונה חתמו 200,000 איש על עצומה למען השלום ולמעלה מ- 100,000 חתמו למען עצירת בדיקות נפט בשמורות טבע.

ושלא כמו פורטלים אחרים Care2.com גם מרוויח כסף והגיע לנקודת איזון תפעולית כתוצאה מהכנסות מפרסום וחסויות לקהל איכותי משכיל עשיר ומפולח היטב.

www.e-shop.co.il/es_article,2095.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]