חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטען למחשב נייד





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אסטרולוגיה הורוסקופ מפת לידה מעברים

נושא המאמר: אסטרולוגיה-זוגיות ומיניות
מאת: אסטרולוגיה   שמור מאמר למועדפים

כל מדור הורוסקופ פופולארי בעיתון מקשר בין התאמה זוגית לבין מזלות כאלה ואחרים. ואומנם, מנקודת מבט אסטרולוגית, קשה לדבר הורוסקופ על התאמה זוגית מבלי להתייחס לכוכבי לכת מסוימים ולהשפעות שיש להם על תחום הזוגיות, ואפילו המיניות.
מרס וונוס בחדר השינה
כשמדברים על התאמה זוגית, בראש ובראשונה מתייחסים לכוכבים מרס וונוס, אשר הם הכוכבים הקשורים באופן ישיר לנשיות ולגבריות שלנו כמו גם לדינמיקה המינית שלנו. מיקומה של ונוס במפה האסטרולוגית מייצג את מפת
לידה
האנימה שלנו –זהו הצד הנשי, והדרך בה אנחנו מושכים אלינו את מה שאנחנו רוצים. מרס במפה מייצג את האנימוס שלנו, זהו הצד הגברי והדרך בה אנו משיגים בצורה אקטיבית את הדברים שאנחנו רוצים. אצל נשים, באופן יחסי ההשפעה של כוכב ונוס היא בולטת יותר בהתנהגות ואילו ההשפעה של מרס היא בולטת יותר ביחס לדברים שהן נמשכות אליהם. אצל גברים העניין הוא בדיוק ההיפך. למשל, אישה שיש לה ונוס במזל מאזניים ומרס במזל טלה, תפגין בהתנהגותה נשיות רכה המעוררת שלווה (בהשפעת מאזניים), אך תמשך לגברים אימפולסיביים וחזקים. (בהשפעת טלה). גבר שאצלו ונוס נמצא במזל אריה ומרס נמצא בסרטן, יימשך לנשים חזקות ועם אישיות רבגונית (בהשפעת אריה), בעוד שיפגין התנהגות עדינה ומופנמת (בהשפעת סרטן).
הירח מצטרף למשוואה
גם הירח הוא מאוד משמעותי בעניין של התאמה זוגית. הירח מסמל את הצרכים הרגשיים העמוקים ביותר שלנו. גבר במזל שמש בגדי יפגין באישיות שלו ביקורתיות ונוקשות (תכונות אופי אופייניות לשמש בגדי ולהשפעה של שבתאי), אולם במידה ויש לו ירח בדגים, הוא יימשך לנשים שנוטות תמיד להזדקק לו ולהיות תלויות בו. אישה שהירח שלה נמצא במזל טלה, עשויה לחוות קושי להישאר בזוגיות לאורך זמן ואולי תרגיש משועממת מגבר יציב וצפוי מידי. המורכבות שנראית כאן היא רק חלק מהמשוואה של אסטרולוגיה זוגית, שכן צריך לקחת בחשבון את מנעד הירח אשר מייצג את הקארמה הרוחנית. גם התאמה רוחנית היא חשובה לא פחות בהתאמה זוגית כשזה מגיע למערכות יחסים ארוכות טווח.
השפעות זוגיות הדדיות
בניתוחי התאמה זוגית מבחינים לעיתים בהשפעה ההדדית של כל הכוכבים של בני הזוג ועל ההשפעה שלהם אחד על השני. יכול להיות שאישה מסוימת תשפיע באופן חיובי על הירח של בן זוגה ותגרום לו לסיפוק רגשי, אולם תשפיע בצורה שלילית על צדק שלו ותגרום לו להיות חסר מזל. טבלת ההשפעות ההדדיות נקראת טבלה קוסמודינמית ותוכנות אסטרולוגיה רבות יכולות לחשב טבלה כזאת.
מיניות בהתאמה זוגיות
גם מיניות הוא נושא משמעותי ומהווה את אחד העקרונות החשובים של התאמה זוגית. האלמנט הבולט במיניות קשור להשפעה משולבת של כוכבי לכת שונים
התאמה זוגית
במפה. נשים וגברים רבים נתקלים רבות בחוסר התאמה מינית, אך זהו דבר שכל הורוסקופ יכול לנבא. אישה במזל אדמה תחווה קושי להסתדר עם גבר במזל מים, הוא יבקש ליטופים ועדנה, והיא תבקש כוחניות וחייתיות. לעיתים, גברים ונשים משדרים בחיי היום יום אלמנט שונה מן האלמנט הדומיננטי שלהם במיטה. גבר עם אופק ומזל שמש במזל אש עשוי להפגין אישיות חזקה ודינאמית ביום, אבל בלילה עשוי להיות עדין ורגש, במידה והירח וכוכב מרס שלו הם במזלות מים.
ניתן באמצעות כלים של אסטרולוגיה לשפר דינמיקה מינית וכך לשפר התאמה זוגית.
 
 

www.astropro.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסטרולוגיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]