חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטוח רכב הוגן





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אינטרנט קידום אתרים פרסום אתר חדש באינטרנט פרסום אתרים חדשים באינטרנט

נושא המאמר: טריקים לרישום יעיל של האתר במנועי חיפוש עולם מנועי החיפוש וסוד הרישום האפקטיבי במנועי החיפוש השונים הפזורים ברשת במטרה להגיע לראש הרשימה בתוצאות חיפושים הוא עולם סבוך ומורכב. אין זה מספיק כי האתר שלך יופיע אי שם באמצע הרשימה האינסופית המתקבלת על ידי הקשת
מאת: אי שופ   שמור מאמר למועדפים

טריקים לרישום יעיל של האתר במנועי חיפוש
עולם מנועי החיפוש וסוד הרישום האפקטיבי במנועי החיפוש השונים הפזורים ברשת במטרה להגיע לראש הרשימה בתוצאות חיפושים הוא עולם סבוך ומורכב. אין זה מספיק כי האתר שלך יופיע אי שם באמצע הרשימה האינסופית המתקבלת על ידי הקשת מונח בשדה החיפוש. אם כתובת האתר לא תופיע בשניים עד שלושת הדפים הראשונים סביר להניח כי המחפש כבר לא יגיע אליך.

עבור חברה המעוניינת שכתובת האתר שלה תופיע בין הכתובות הראשונות המופיעות ברשימת התוצאות אי אפשר לנוח על זרי הדפנה כאשר על ידי חיפוש שם החברה במנוע החיפוש יופיע שמה בראש הרשימה. השאיפה היא כי גם כאשר יקיש הגולש את תחום עיסוקה של החברה יופיע שמה במקום טוב בתחילת הרשימה. כמובן שעבור חברה העוסקת בתחום נפוץ דוגמת בניית אתרי אינטרנט אין זה פשוט להופיע בראשית הרשימה כאשר רשימת החברות הפעילות בתחום זה היא ארוכה למדי. הרבה יותר קל להתברג בראש הרשימה כאשר עיסוקה של החברה שלך הוא עיסוק נדיר למדי. אך גם לחברה העוסקת בתחום נפוץ כמו בניית אתרי אינטרנט קיימים מספר מאפיינים המייחדים אותה לעומת המתחרים ואת המאפיינים הללו עליה להבליט בטקסט שבאתר בקוד ה- HTML שלו וכן בבואה לרשום את האתר במנועי החיפוש.

אזם קורי מתאר באתר addto.com 15 טיפים המסייעים לאתר האינטרנט של החברה להיות מדורג במקומות גבוהים. לא כל הטיפים מתאימים לכל מנועי החיפוש הקיימים אך שימוש בכל הכללים הללו יסייע להשיג תוצאות מכובדות. ייתכן שכמה מן המונחים אשר יובאו להלן אינם מוכרים לכל הקוראים. לאלו מביניכם שאינם בקיאים בבניית אתרים היוועצו ב- Webmaster שלכם הוא אמור להכיר אותם היטב.

1. כל דף צריך להיות בעל Title שונה תגיות Meta לתאור האתר ותגיות Meta למילות המפתח. המידע צריך להיות ייחודי לחומר הנמצא בדף הספציפי ולא כתאור של כל האתר.

2. יש להכליל את מילות המפתח העיקריות ב- Title בתגיות ה- Meta לתאור האתר ותגיות ה- Meta למילות המפתח. יש למקם את מילות המפתח החשובות כראשונות.

3. יש להשתמש בטקסט המכיל את מילות המפתח בגוף דף האינטרנט וכן בטקסט הנמצא בתחתית הדף.

4. אין לחזור על אותה מילה יותר משלוש פעמים בכל אחד מן הטקסטים שב- Title בתגיות ה- Meta לתאור האתר ותגיות ה- Meta למילות המפתח.

5. אין לכלול מילת מפתח בתגיות ה- Meta אשר אינה נמצאת היכן שהוא בדף האינטרנט.

6. שימוש ברווחים במקום בפסיקים על מנת להפריד בין מילות המפתח בתגית ה- Meta של מילות המפתח מבטיח כי מנועי החיפוש יוכלו לקבץ מילים במטרה להתאים מונחי חיפוש.

7. בתחום מילות החיפוש פחות הוא יותר. ככל שיהיו פחות מילים ב- Title בתגיות ה- Meta לתאור האתר ותגיות ה- Meta למילות המפתח כך יצביעו מנועי החיפוש על אחוז רלוונטיות גבוה יותר (100% המחולקים ל- 20 מילים מעניקים 5% בלבד של רלוונטיות לכל מילה הכלולה בין התגיות. 100% המחולקים ל- 5 מילים מעניקים 20% רלוונטיות לכל מילה שנמצאה).

8. רשום כל דף באתר האינטרנט שלך לכל מנועי החיפוש העיקריים (מלבד המנועים שאינם מרשים זאת או שמאפשרים רישום דף הבית בלבד).

9. רשום דף אינטרנט אחד לכל מנוע חיפוש בכל יום.

10. רשום דף שונה בכל יום.

11. הימנע ממנועי רישום אוטומטיים אלא אם כן אתה בטוח כי הם אכן עובדים היטב. למרות שכמה מנועי רישום אוטומטיים כאלה עובדים רבים יותר אינם עובדים או שמנועי החיפוש מתעלמים מרישום דרכם. על מנת להיות בטוח כדאי להירשם למנועי החיפוש העיקריים בצורה ידנית.

12. בצע שינוי קטן בדף לפני כל רישום על מנת שה- Spider יראה דף זה כחדש. רוב מנועי החיפוש מייחסים חשיבות גבוהה לדפי אינטרנט חדשים. בנוסף ביצוע השינוי באתר ימנע ממנוע החיפוש מלחשוב כי אתה "מפציץ" אותו שוב ושוב בדף שכבר רשום ללא סיבה.

13. ברגע שדף האינטרנט שלך ממוקם בין העשרים עד ארבעים מקומות ראשונים או גבוה יותר אל תרשום אותו מחדש למנוע חיפוש זה אלא אם כן הוא יורד מטווח זה. כיוון שהאלגוריתמים של מנועי החיפוש משתנים לעיתים קרובות עדיף שלא תרשום דפים מחדש אלא התבונן בסעיף 14 במקום.

14. הכן עותקים של דפי האינטרנט הרשומים שלך. בצע בדפים המועתקים שינויים קלים בדפי האינטרנט. בצע כמה שינויים ניכרים בגוף הדף ורשום את הדף הזה לבד למנועי החיפוש. דאג שדף האינטרנט יזוהה כבודד אחרת תאבד את המיקומים שכבר יש לך.

15. לעולם אל תרשום דפים שהינם העתק מדוייק של דפים אחרים. אם אתה צריך דפים זהים ב- URL’s שונים השתדל למנוע מן ה- Spiders מלבקר אותם על ידי אי שימוש בתגיות Meta.

www.e-shop.co.il.


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אי שופ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]