חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שולחן השבת - פרשת "ראה"





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אינסטלטורים אינסטלטור

נושא המאמר: קירות מתפוררים? תבדקו את הצנרת!
מאת: דינה    שמור מאמר למועדפים

קירות מתקלפים לעיתים דורשים סיוד מחדש ובזה ניתן להירגע. אחרי הכול מדובר בתיקוני צבע בלבד. מאידך, כאשר קילוף הקירות נובע ונגרם מרטיבות בהמשך לפיצוץ בצנרת, זו כבר בעיה סבוכה ששום צבע או סייד לא יפתור מיד. מדובר בבעיה חמורה שאותה צריך לבדוק וחיש לקרוא לאנשי המקצוע המיומנים ביותר לתקן.

אלו הם האינסטלטורים בלבד. רק להם יש את הכלים, הידע והניסיון המקצועי לתקן צנרת שדולפת וממאנת לנוח על זרי הצינורות דרך הקירות. יתרה מכך, לא תדעו עד כמה חמורה הבעיה אם לא תפקידו את הצנרת בידיו המקצועיות והטובות, של אינסטלטור מומחה ומקצוען בתחומו. משום שלעיתים קרובות תיקון לא תמיד יעזור או עוזר ולא מן הסתם תצטרכו להחליף את כל הצנרת ששבקה ובגדה.

פיצוץ בצנרת – צרה צרורה

לא, לא התכוונו להבהיל אף אחד. אבל כמעט כול אחד ואחת היו עדים במהלך חייהם לפיצוץ צנרת, בין אם בביתם, אצל השכן או אפילו במקום העבודה. זה לא נעים וזה מאוד נורא. כול המערכות משתבשות ועל הדרך הורסות לא מעט אחרות. כמו את הקירות למשל ועוד סוגיות שדרכם עוברים הצינורות .

אחד מעקבי אכילס של פיצוצי צנרת הם קירות מתקלפים ורטובים. פתאום הקירות מתקשטים בכתמי מים עכורים שפשוט לא נעים להרגיש ולצפות במחזה שאינו מרנין ובנוסף גם רטוב ולח. מה גם, שאם לא מזעיקים אינסטלטור בזמן ומזניחים את הבעיה והתקלה, עוד שהיא בחיתוליה - אל תופתעו לגלות אם חשבון המים פתאום תפח, ולא אין שום קשר לעליות שיעורי מס המים, תוסיפו את טפטוף הצנרת לאלו גם.

עוד בעיה שכיחה לדליפות בצנרת, היווצרות נקיקים בתוכה. וזאת כתוצאה מצנרת ישנה ונושנה שחייבת לנוח על משכבה ובמקומה תותקן חדשה. חורים בצנרת נוצרים בגלל מספר סיבות, כאשר הסיבה הנעוצה להם, היא חלודה.

אז איך בודקים צנרת מטפטפת ?

יש כמה דרכים לבדוק אם יש פיצוץ בצנרת. עוד לפני שמזעיקים את אחד מהאינסטלטורים המומחים, סגרו את ברזי המים וגשו לשעון/מונה המים ובדקו האם מחוגיו חגים למרות שסגרתם את כול הברזים. זו כבר סיבה מוצדקת לקרוא לאינסטלטור, שיבדוק ואף יתקן את הנזילה שנמצאת בצנרת. כי היא ישנה .

כך גם בהמשך לקירות רטובים המעידים באופן ברור ואל בעליל על נזילה במערכת הצנרת שעוברת גם דרכם. מידת הפיצוץ לא תהיה לכם ברורה, עד שאינסטלטור מומחה ייתן את חוות דעתו ותיקונו עליה. מאידך, הסירו דאגה מליבכם בבחירת אינסטלטור מקצוען שיפתור את הבעיה וללא כול בעיה.

www.efind.co.il/63/index.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דינה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]