חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נושא משרה - נושא באחריות לשמירה על איכות הסביבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב בתים עיצוב הבית עיצוב לבית מעצבת בתים

נושא המאמר: עיצוב בתים
מאת: ורד סופר דרורי   שמור מאמר למועדפים

עיצוב בתים

עיצוב הבית או הדירה משפיע ישירות על האווירה וההרגשה הכללית בבית.
כשאני מגיעה לעצב חלל של דירה או בית פרטי, אני מודעת לכך שבאתי להגשים את ה"חלום" של הלקוחות ולהפוך אותו למציאות אמיתית בדרך המקצועית והנכונה ביותר.
הדבר הראשון שאני עושה כאשר אני מגיעה לביתי הלקוחות שלי הוא להקשיב להם.
להבין מהם הצרכים שלהם בבית, הסגנון המועדף, הדרישות מחלל הבית, סגנון החיים של דיירי הבית, עיצוב החדרים(חדרי ילדים לפי הגילאים והצרכים בהתאם), תדירות אירוח של אנשים בבית, איזה חלל היו רוצים שיהיה לב הבית (המטבח, הסלון וכדומה),האם המטבח פעיל ביומיום, וכמובן, להתייחס למרחב התנועה בבית.
כלומר, אני מנסה להבין מהי ההגדרה שלהם ל"חלום" ולהוציא אותו לפועל תוך תיאום ציפיות. בהתייחסות כמובן,לתקציב שהוקצב לשינוי.

בעיצוב בתים ודירות ישנם מספר פרמטרים שצריכים להשתלב ביחד על מנת ליצור את החלל והמרחב שיהיה נוח, נעים, אסטטי ומדויק ללקוח.
הפרמטר הראשון הינו התכנון. תכנון נכון מראש, מביא לתוצאה הרצויה עבור הצרכים הנדרשים. התכנון מורכב מ: חלוקה נכונה של מבנה החלל, תוכניות אדריכליות מקצועיות ומפורטות. כגון: תוכניות בניה, תוכניות הריסה, אינסטלציה, תוכניות חשמל ותאורה וכדומה. על התכנון מתלבש העיצוב וכך התוצאה הסופית יוצאת מושלמת.
לאחר ששלב התכנון מוכן, ניתן לבדוק עם מספר בעלי מקצוע את התוכניות המוכנות על מנת לקבל את הצעות מחיר הטובה ביותר. מומלץ לפנות לשלושה בעלי מקצוע, בכול תחום לשם ההשוואה.

לאחר שלב התכנון ניתן לעבור לשלב העיצוב הכולל יצירת אלמנטים עיצובים ,צבע, ריהוט ועוד. לדוגמה: יצירת אלמנטים עיצובים בגבס, קיר מעוצב לפלזמה, נישות מגבס, תאורה מיוחדת בתוך הגבס( תאורה צפה) בתקרה.
שילוב נכון לכול נושא ה"צבע" בכול הדירה\הבית שמשלב בתוכו את צבע הקירות, הטקסטורות המיוחדות, גופי התאורה, גוון הרצפה, טפטים, וילונות, תמונות. התייחסות למיקום הרהיטים בצורה האופטימאלית לחלל. ביחס למבנה שלו- יבחר הריהוט לפי הצרכים.
לסיכום , בעיצוב הבית יש לקחת בחשבון את כל הגורמים שהצגתי, זאת על מנת שכל האלמנטים ישתלבו בחלל בטבעיות ולא יעמיסו או יכבידו בעין ובתחושות. יחד יצרו זרימה ותחושת הרמוניה בכול הדירה\בית.

כמעצבת פנים מנוסה ומקצועית, אני יודעת לזהות את הפוטנציאל שנימצא בכול חלל של דירה או בית.
בתקציב נתון ,בזמן קצר להפוך כול חלום למציאות נעימה ,נוחה, יציבה והרמונית.

ממליצה בחום להתייחס לכול נושא עיצוב הבית או הדירה, מבעוד מועד על מנת להגיע לתוצאות האופטימאליות.

בהצלחה !

ורד עיצוב – אדריכלות ועיצוב פנים: www.veredesign.co.il, 050-3577644


www.veredesign.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ורד סופר דרורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]