חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקלות מס לעולים חדשים ולתושבים חוזרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדבקות קיר מדבקות קיר לחלון מדבקות לקיר מדבקות מעוצבות לקיר

נושא המאמר: עיצוב חלונות ראווה
מאת: מירב הירשפלד    שמור מאמר למועדפים

חלון הראווה הוא כרטיס הביקור של החנות

חלון הראווה של עסק הוא כרטיס הביקור שלו, ופעמים רבות שהוא שיכריע את מספר הקונים הפוטנציאלים שייכנסו אליו מדי יום. כמה פעמים קרה לכם שהסתובבתם ברחוב עמוס חנויות או בקניון גדול, נעצרתם נפעמים מול חלון ראווה מרהיב והוא שגרם לכם להיכנס לתוך החנות, למרות שכלל לא תכננתם להיכנס אליה? וכמה פעמים קרה לכם שאחרי שנכנסתם באקראי לאותה חנות, גם קניתם בה משהו?

התחרות על ליבו של הלקוח היא גדולה, ומתחילה כבר בחלון הראווה. עיצוב מיוחד ומקורי עשוי להגדיל את כמות המבקרים בחנות, לעומת עיצוב סתמי וחסר טאץ' שלא עושה חשק להיכנס פנימה. חלון הראווה הוא למעשה מרחב יצירתי חסר גבולות, בו ניתן לתת מעוף ליצירתיות, לחוש האסטטיקה ולחשיבה מקורית.

בשנים האחרונות התגברה היצירתיות בתחום זה, וחנויות רבות בארץ ובעולם לקחו את המרחב היצירתי צעד אחד קדימה והן משתמשות בחלונות הראווה כמרחב לאמירה חברתית כזו או אחרת, בשילוב פריטים מהחנויות כמובן. כך הופך חלון הראווה לסוג של מיצג אמנותי שבהחלט מושך אליו קהל.

עיצוב חלונות ראווה יכול להציג קונספט כלשהו מאספקטים שונים תוך שימוש בפריטים שנמכרים בחנות. כמו כן אפשר להיעזר במשחקי פרופורציות בין פריטים שונים, או במשחקי תאורה תוך הדגשת פריטים מסויימים בחלון הראווה על ידי תאורה מיוחדת.

אחת הדרכים לשדרג את חלון הראווה ללא מאמץ היא שימוש במדבקות קיר. מדבקות קיר קלות ונוחות מאוד לשימוש, אינן יקרות, ומאפשרות ליצור תפאורת רקע מתאימה בחלון הראווה. אם מדובר בחלון ראווה צר, תפאורת רקע תיצור אשליה של עומק. בחלונות ראווה גדולים יותר תורמת תפאורת הרקע לאווירה הכללית שאתם מעוניינים להעביר בחלון הראווה.

את מדבקות הקיר ניתן לבחור ממבחר עצום של מדבקות המוצע כיום, ולהתאים את הצבעים והדוגמאות לקונספט הכללי שאתם רוצים ליצור בחלון הראווה. לחילופין, ניתן להזמין גם מדבקות בהתאמה אישית בהתאם להדפס שאתם רוצים או בצבעים מסויימים שאתם בוחרים אשר מותאמים לפריטים אותם תרצו להציג בחלון הראווה.

מדבקות הקיר קלות מאוד להסרה, ומאפשרות שינוי מהיר וקל של עיצוב חלון הראווה. כך למשל אפשר בתקופת החגים להתאים את הרקע של חלון הראווה לאווירת החג ולפריטים שאתם מעוניינים להציג לקראת אותו חג בחלון הראווה, ומדי חג להחליף את הרקע בהתאם למאפיינים של אותו חג.
את מדבקות הקיר ניתן להתאים גם לחלון עצמו על ידי הזמנת רקע שקוף של המדבקות, בשילוב הדפסים שונים בהתאם לקונספט שתרצו ליצור בחלון הראווה.

www.walli.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירב הירשפלד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]