חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כתב אישום בדיני תעבורה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי אימון מאמן אישי אימון אישי ועיסקי

נושא המאמר: אינטליגנציה רגשית, איש המכירות ומה שביניהם - אימון אישי ועיסקי - מאמן אישי - אימון אישי - אימון
מאת: אמיר הלמר   שמור מאמר למועדפים

"הראש והלב זקוקים זה לזה" (אריסטו)

אינטליגנציה רגשית, איש המכירות ומה שביניהם

ההתפתחות האבולוציונית שלנו במאה האחרונה, חייבה אותנו, ככל הנראה, להשתמש יותר בכישורים שכליים וטכניים, כדי להביא את העולם למקום שהוא נמצא בו היום. התפתחנו ופיתחנו את האינטליגנציה השכלית, אבל הזנחנו את האינטליגנציה הרגשית.

המסר של אסכולת "האינטליגנציה הרגשית" הוא: כדי להצליח בחיים, או לחיות חיים מאושרים, לא מספיק להיות חכם במובן השכלי המקובל. בנוסף לאינטליגנציה השכלית- IQ, צריך גם אינטליגנציה רגשית- EQ.
אפשר לאפיין את האינטליגנציה הרגשית ביכולת רגשית לתפקד באופן אופטימלי במצבים מורכבים. באותה מידה ניתן לאפיין אינטליגנציה שכלית ביכולת שכלית לתפקד באופן אופטימלי במצבים מורכבים.
השילוב בין שתי היכולות הללו חשוב לתיפקוד יומיומי נכון ויעיל. השימוש רק באחד משני סוגי האינטליגנציה, לא יביא אותנו אפוא, להתנהגות אופטימלית.
מימצאים רבים מעידים על כך, שאנשים בעלי מיומנות רגשית נהנים מיתרון בכל תחום בחיים ויש להם סיכוי טוב יותר להיות מרוצים ויעילים בחייהם, בתוקף העובדה שהם מסגלים לעצמם אותם הרגלים נפשיים המעודדים את פריונם.

אינטליגנציה רגשית מורכבת משני רכיבים בסיסיים:
אינטליגנציה בינאישית – הכרה והכוונה של רגשותינו בקשר שלנו עם הזולת.
אינטליגנציה תוך-אישית – הכרה והכוונה של רגשותינו בקשר עם עצמנו.

חשוב לעניננו - איפיוני אינטליגנציה רגשית של איש המכירות:
במישור הבינאישי: חשוב שיתאפיין ברגישות לצרכי הזולת, באיכפתיות, בהגינות, בנימוס , בהתחשבות ובאהבת הבריות.
במישור התוך-אישי: חשוב שיתאפיין במודעות עצמית בבחינת "דע את עצמך" – בשליטה עצמית ברגשותיו, ביכולת לנהל את רגשותיו, באופטימיות, בפוזיטביות, בגיוס תחושת התלהבות ואמון בהשגיו.

אינטליגנציה רגשית זוהי ידיעת ה"איך" יותר מידיעת ה"מה". היא מבטאת סוג של רגישות, סוג של כשרים הניתנים לרכישה ולשיפור באופן משמעותי, אף יותר מהיכולת לרכוש כשרי אינטליגגנציה שכלית, ובכך לשפר את היכולת להצליח בעבודה ובחיים.


מה אומר הדבר לגבי תיפקודו של איש המכירות?

עליו להשקיע מאמצים לשיפור האינטליגנציה הרגשית, דהיינו: לימוד טבעם של הרגשות והדרכים לכוונם, כך שיוכל לעבד מידע רגשי הזורם אליו מצד הלקוח, ולכוון את הרגשות שלו ושל הלקוח בצורה נכונה.
מסייעים לו בבניית מארג רגיש זה, שני אבני הפינה של האינטליגנציה הרגשית:
מודעות עצמית – מודעות לרגשות העצמיים, תוך כדי התרחשותם. תשומת לב מתמשכת של האדם למצביו הפנימיים.
יכולת המללת רגשות – היכולת לנסח במלים את ההרגשה. להעלות רגשות אלו באופן תבוני בפני הלקוח, בכל אחד משלבי תהליך המכירה.


ולסיום - מומלץ לזכור:
כדאי לנסות להציב קו נדיב של מחשבה כלפי אלו המרגיזים אותנו, כפי שמזכיר לנו אריסטו – לפתח רק כעס נאות. "כעס לעולם איננו ללא סיבה, אך רק לעתים רחוקות מדובר בסיבה טובה".

ארנסט המינגווי אמר פעם ש "אושר אצל אנשים אינטליגנטיים הוא הדבר הנדיר ביותר שאני מכיר". אם המינגווי התכוון רק לאינטליגנציה שכלית, הוא צדק. אך אנשים אינטליגנטיים מבחינה רגשית, הם בדיוק אלו שלא מוכנים לוותר על הרגשי בעבור השכלי, אלא מנסים לשלב את היתרונות של השניים.
אצל אנשים כאלה, אושר אינו נדיר.

רוצה לדעת יותר, צור קשר :
[email protected]
נייד: 050-225025
אמיר הלמר

www.migdalor.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיר הלמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]