חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אקולוגיה ירוקה - אקולוגיה עמוקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיקום לב ניתוח לב מחלות לב ניתוח מעקפים החלמה

נושא המאמר: סיפור החלמתי ממחלת לב ללא ניתוח מעקפים ומסוכרת ולחץ דם ללא תרופות
מאת: דני קירמאייר   שמור מאמר למועדפים

דני .ק מספר כיצד נמנע מניתוח מעקפים והחלים ממחלת לב, מסוכרת, מלחץ דם גבוה, ומשומנים גבוהים בדם

הרפואה מבצעת מידי שנה אלפי ניתוחי סרק מיותרים שגורמים לנכות תמידית ולנזק נפשי לעשרות אלפי אנשים.
יתר על כן הרפואה מעלימה מהציבור עובדות מדעיות משיקולי אינטרסים כספיים של הישרדות בתי החולים והרפואה ועל גבם של חולים תמימים. הרי לא יתכן שיש מדע בריאות ומחקרים שמראים בבירור שניתן למנוע את כל ניתוחי המעקפים והצנתורים מלכתחילה באמצעות תזונה כירורגית, אבל הרופא, הקרדיולוג ומנתח הלב לא יעלו את האפשרות הזו בפני החולה אפילו במילה. האין זאת רשלנות מקצועית ועילה לתביעה ייצוגית של כל הרפואה?
חכו, המצב חמור יותר!
מטופלים שהגיעו אלי אמרו לרופאים שלהם, מנהלי מחלקות בכירים במחלקות קרדיולוגיות, שד"ר ערן אשחר אומר שיש דרך תזונתית לפתיחת העורקים והתגובה של הרופאים היא תמיד מזלזלת – אני לא מאמין שיש דרך כזו ואני מוכן לאכול את הכובע אם יתגלה לי שיש מישהו בתחום האלטרנטיבי שטוען שהוא מסוגל לפתוח לך את העורקים באמצעות תזונה. אחד מהרופאים הבכירים שהגיב כך הוא פרופ' גדעון סהר מנהל מחלקה בסורוקה. ניסיתי ליצור קשר עם פרופ' סהר ולדבר איתו על כך והגעתי לתיבת צור הקשר שלו. השארתי לו הודעה כתובה ובקשה שיחזור לאי. לא קיבלתי כל מענה.
ובכן, העובדות הן כדלקמן: צנתור וניתוח מעקפים הם הליכים מיותרים שניתן למנוע אותם אם החולה ירצה בכך על ידי שינויי תזונה אגרסיביים וצום על מים.
אינני מדבר על ניסיונות, על הגיגי שווא, על תיאוריות, אלא על עובדות מדעיות מוצקות. יש בידי מאות מחקרים שתומכים בגישה שפיתחתי, "תזונה כירורגית" על בסיס המחקרים והניסיון הקליני של רופאים בארה"ב כדוגמת ד"ר אסלסטיין, ד"ר פורמן, פרופ' דין אורניש ואחרים.
אינכם מאמינים? קראו את הסיפור הבא של מטופל שלי בשם דני שהיגיע אלי עם עורקי לב סתומים ונאמר לו שאין לו ברירה אלא לעשות ניתוח מעקפים.
שלום
בתחילה מספר מילים על עצמי.
אני בן 63 . לפני כ-24 שנים עברתי אירוע לב כולל צנתור ובלון, במשך השנים למרות דיאטות שונות סבלתי מלחץ דם גבוה מכולסטרול גבוה ושומנים בדם, וכמובן צרכתי תרופות בהתאם להוראות הרופאים.
לפני כ-7 שנים התגלתה אצלי סוכרת סוג 2,[ בדיעבד התברר עקב תרופה מסוימת ] . לאחר תקופת דיאטה במשך כשנתיים, חלה החמרה במצב הסוכרת והתחלתי להזריק אינסולין ולקחת כמות גדולה של כדורים וצרות נוספות.
לאחר מספר חודשים במהלך אימון גופני הרגשתי לחץ בחזה. פניתי לקרדיולוג ולאחר בדיקות וצנתור הוברר שכל עורקי הלב חסומים והוחדר לי בקושי סטנט לעורק אחד [אם הייתי מכיר את ד"ר אשחר לפני כן הייתי נמנע מזה]. תוך כדי צנתור הודיעו לי הרופאים שאני חייב לעבור ניתוח מעקפים ואם לא חיי עלולים להסתיים יותר מהר ממה שאני חושב. ביקשתי זמן לחשוב והרופא הקציב לי עד שלושה חודשים והתריע שלאחר מכן סיכויי לשרוד קלושים!!.
במסגרת חיפושי אחר חומר בנושא ניתוח מעקפים, נתקלתי באתר של ד"ר אשחר [ועל כך אני חב לו רבות], נפגשתי עם ד"ר אשחר וזכור לי שאמרתי לו שגם אם רק ישפר את מצבי מבחינת הסוכר על מנת שאגיע לניתוח מעקפים במצב בריאותי טוב יותר - דייני . להפתעתי, דיבר איתי ד"ר אשחר על פתיחת עורקי הלב ! אני כמובן הייתי סקפטי כי הרי גם המומחה לסוכר וגם הקרדיולוג אמרו לי שהנזק בלתי הפיך ורק תרופות וניתוח יכולים לעזור לי.
ב- 1.1.2009 התחלתי לחיות לפי הצעותיו של ד"ר אשחר [ולפי דרך ההיגיינה הטבעית ]. תוך מספר ימים הפסקתי להזריק אינסולין ובהמשך זנחתי גם את שאר התרופות. לא אכנס לכל פרוט הטיפול משום שזה תפקידו וממומחיותו של ד"ר אשחר. הטיפול התזונתי-כירורגי, "תזונה כירורגית" של ד"ר אשחר גרמה לי להוריד ממשקלי וכמובן שיפרה את תמונת הדם שלי באופן דרמטי. מיותר לציין שהסוכר התאזן לחלוטין, בהמשך עברתי בדיקת מאמץ ושאר בדיקות מקובלות. הקרדיולוג המלווה אותי היה מופתע מהתוצאות ותגובתו: "לא יודע מה עשית אבל העורקים שלך פתוחים ואתה בכושר גבוה" גרמה לי לחייך ולהאמין שהרווחתי את חיי בחזרה. במקביל תוצאות בדיקות הדם שלי היו מעולות וגם רופאת המשפחה הסקפטית והלא מאמינה לדרכי הטיפול האחרות, החמיאה ושיבחה אותי על הצלחתי.
לאחר שלוש שנים של חיים לפי ההיגיינה הטבעית ומעין סגירת מעגל וסיכום עבורי, יצאתי לטרק של 900 ק"מ [ברגל] בצפון ספרד ב"קמינו דה סנטיאגו". גמעתי מרחק זה ב-30 יום.
המון תודות לד"ר אשחר!! כיום אני ממשיך בדרך החיים והתזונה שד"ר אשחר הנחיל לי ונהנה מכל רגע, מרגיש מעולה הולך ומטייל טיולים למיטיבי לכת ומתכנן באביב לצאת למסלול של 1200 ק"מ בהרי האפלצים בארה"ב.
את כל זה אני יכול לעשות בזכות הטפול הצמוד שזכיתי לקבל מד"ר אשחר במשך 5 חודשים ששינה את גישתי לתרבות המזון ובעיקר לחיים.
תודתי והערכתי נתונה לד"ר אשחר.
דני קירמאייר
חדרה
0544-669055
18.02.2013

, , , , מיפוי לב, , בעיות לב, מחלת לב כלילית, תסמינים להתקף לב, מבחן מאמץ, אירוע לב, בריאות הלב, התקפי לב, התקפת לב, מיפוי לב במאמץ, צינתור לב וירטואלי, צנטור, אירוע לבבי, מעקפים, צנתור לב,

www.dreshkharrepuysukeret.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני קירמאייר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]