חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שלב היסודות ולימוד השחייה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיכאון אחרי לידה פסיכיאטרים

נושא המאמר: דיכאון אחרי לידה – הונאה פסיכיאטרית
מאת: עמותת מגן לזכויות אנוש   שמור מאמר למועדפים

לא קיימת כל בדיקה גופנית היכולה להראות באופן אובייקטיבי שאישה סובלת מ"דיכאון אחרי לידה". זאת בניגוד למחלות רפואיות, אשר את קיומן ניתן להוכיח באמצעות בדיקת מעבדה כגון בדיקת דם, צילום רנטגן וכדומה. אבחון של דיכאון אחרי לידה הינו אבחון סובייקטיבי נטו.
לידה הינה חוויה סוערת ומרגשת, לעתים קשה ביותר גופנית ונפשית. זהו השיא של חודשים רבים של דריכות וציפייה – לרגע שאחרי.

בעקבות הלידה, גוף האם עובר שינוי חד, ומתחוללת בו "סערה הורמונאלית". בנוסף על כך, על האם להתמודד עם האחריות הרבה הכרוכה בטיפול בתינוק בן יומו.

לכן אין זה פלא שהתקופה שלאחר הלידה אינה תמיד נהדרת כפי שניתן היה לדמיין אותה. תקופה זו כוללת מחסור בשינה עקב התעוררויות בלתי פוסקות בלילות, לחץ נפשי עקב המאמץ הרב לטפל בתינוק בדרך הטובה ביותר האפשרית, בדידות ולחצים אחרים של החיים.

בנסיבות כגון אלו, ייתכן שהאם לא תיראה "קורנת מאושר". ייתכן גם שתרגיש דכדוך קל או אולי אף יותר מכך.

רגשות כאלו הינן אנושיות ומובנות.

הפסיכיאטרים וחברות התרופות קפצו על ההזדמנות להרוויח מזה כסף. והם המציאו, ללא שום הוכחה מדעית, "מחלה" חדשה – "דיכאון אחרי לידה". והטיפול בה ? כמובן – תרופות פסיכיאטריות נגד דיכאון.

כמו בכל ההפרעות הפסיכיאטריות, לא קיימת כל בדיקה גופנית היכולה להראות באופן אובייקטיבי שאישה סובלת מ"דיכאון אחרי לידה". זאת בניגוד למחלות רפואיות, אשר את קיומן ניתן להוכיח באמצעות בדיקת מעבדה כגון בדיקת דם, צילום רנטגן וכדומה. אבחון של דיכאון אחרי לידה הינו אבחון סובייקטיבי נטו.

והטיפול התרופתי? ובכן, תרופות נוגדות דיכאון אינן מרפאות דבר. תרופות נוגדות הדיכאון מהממות את מערכת העצבים המרכזית, ולמעשה מדובר בסמים. תרופות אלו גורמות לתלות ולנזק ארוך-טווח לפעילות הגוף. מנהל המזון והתרופות האמריקני (ה- FDA) אף יצא באזהרה רשמית כי תרופות נוגדות דיכאון עלולות לגרום להחמרה בדיכאון ולהתנהגות אובדנית.

תרופות פסיכיאטריות, במקרים רבים, מחמירות את המצב. דכדוך זמני וקל עלול להפוך לדיכאון עמוק, עם תופעות חמורות הרבה יותר בהשוואה לדכדוך שהיה מלכתחילה. התרופות עלולות להביא להידרדרות חמורה, ממנה לא תמיד יש דרך חזרה.

כאשר קיים קושי נפשי לכאורה, במרבית מהמקרים הוא תוצאה של קושי גופני אמיתי שלא אותר. ממולץ לעבור בדיקות גופניות מקיפות שישללו או יאתרו מחלות, גידולים, אלרגיות או עודפים/מחסורים גופניים.

תזונה מאוזנת יותר המכילה סידן ומגנזיום, חלבונים ושפע נוזלים מאששת את הגוף במהירות רבה יותר.

טיולים ארוכים באוויר הצח תוך התבוננות בסביבה בשעות הבוקר המוקדמות או בערב יכולים לעזור מאוד גם לאם וגם לתינוק.

יד אנושית אוהבת, חמה ושמחה שתחלוק איתה את הנטל ותפיג את בדידותה יקלו עליה במידה ניכרת.

כמו הפרעות פסיכיאטריות אחרות, גם דיכאון אחרי לידה הינה למעשה המצאה סובייקטיבית, ללא בסיס מדעי.

www.cchr.org.il/%d7%93%d7%99%d7%9b%d7%90%d7%95%d7%9f_%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%99_%d7%9c%d7%99%d7%93%d7%94


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמותת מגן לזכויות אנוש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]