חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוף עונת המשתמטים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי אימון קוד מגנטי פיתגורס

נושא המאמר: באימון אישי כמו בחיים : הכל רשום והרשות נתונה
מאת: אילת שלום   שמור מאמר למועדפים


באימון אישי כמו בחיים : הכל רשום והרשות נתונה

תרבויות עתיקות רבות, גם התרבות המערבית מדברת על זה
שהאדם מגיע לעולם עם איזה שהוא קוד.
קוד אותו מכנים באופנים שונים למשל:
ביהדות כתוב כך: הכול רשום והרשות נתונה,
המוסלמים - מאכתוב.
מילים נוספות המתארות את אותו קוד הם: קארמה, יעוד, בעצם גם תורת הפנים וגם הנומרולוגיה, גלגל המזלות והגנטיקה מדברות על דברים דומים מזוויות שונות.

שיטת חישוב הקוד המגנטי או שיטת חישוב החיים שנועדת לחיות נמצאת לראשונה בכתבי פיתאגורס, אך האמת היא שאין זה משנה מי המציא אותה, החשיבות היא ב- איך !
איך מיישמים את התהליך, תוצאת החישוב בחיי היומיום, בעסקים, ביחסים או בריפוי .

שיטת הקוד המגנטי של סאנויז`ן מפתיעה בכך, שהיא מביאה משנה סדורה ליישום אינדיבידואלי. אין מדובר בחוקי עשה ועל תעשה, מתכונים מעטים מאוד ניתנים אם בכלל.
בסאנויז`ן מצאנו נוסחה מנצחת לתהליך אישי אינדיבידואלי בצוותי למידה ועבודה.
בסיס ההנחה של השיטה היא, שכל אחד מגיע לעולם עם יכולות ומסלול חיים המאפשרים לו לבחור בין התנהלות, שלאחר מעשה הוא יכול לזהות שעיכבה את חייו, לבנות התנהלות שבדיעבד הסתבר כי קידמה את חייו.
לא תמיד הוא מודע לכך ולכן הבחירה לא נמצאת בכל שלב באמת בתוך מכלול האפשרויות המודעות לו.

ויותר מכך - לעיתים המסקנות הן הפוכות בשלב ההווה .
כלומר, אם ניראה לי כי אני " סובל " מאירוע מסוים, בשלב ההווה, אני שופט אירוע מסויים כ- " לא לטובתי ". רבים האנשים המוצאים במבט לאחור כי נקודת סבל זו הייתה נקודת התחלה של התפתחות אדירה, אשר במרחק הזמן הסתבר כי אם לא הייתה קוראת, סביר להניח כי הסיפוק וההתקדמות שלי אל תוך העיסוק, או ההתנהלות אשר מביאה לי כל כך הרבה סיפוק הנאה והצלחה כלכלית, פשוט לא הייתה קוראת, כלומר ללא "האירוע השלילי " לא הייתי מוכן " לוותר " על דברים ..... שהיו מנת חלקי לפני כן ולכן לא הייתי זוכה ב....

ההתנהלות הזו כל כך ברורה אז מה הקטע, איך זה קשור לקוד המגנטי?

הקוד המגנטי מבטא את המהות החיים של האדם, משהו כמו יעוד.
זוהי שיטת חישוב מדליקה המאפשרת להכיר את הסימנים, הרמזים לדרך אותה האדם יעבור עד אשר יוכל לחיות את החיים המספקים והאפקטיביים ביותר.
הפעם הראשונה, ששיטה זו מוזכרת בכתובים היה ע"י פיתגורס. אריסטו ואפלטון המשיכו את דרכו גם בהקשר זה. הקוד המגנטי מעיד על הניווט האישי אשר על אדם לעשות בחייו, ומרמז לו כיצד עלייו לנוע בתוך אותה הדרך האולטימטיבית, בה הוא יכיר את חולשותיו והופך אותן לעוצמותיו. בהנחה שאכן יש משהו כמו החיים שנועדת לחיות, ובהנחה שזהו אכן שריר תודעתי שעלי לחזק (אפשר להבין שלא כל אדם " יקנה " את התיאוריה הזאת ).
הרי האימון התודעתי הוא משהו כמו חדר כושר בו אני/ אתה מתאמנים כיצד לחזק את אותם השרירים של הקוד המגנטי. באמצעות כך, לפתוח את היכולת הקיימת אך לא תמיד מנוצלת, להפיכת חולשה לעוצמה, הסימנים והרמזים, לאותו קוד מגנטי, נמצאים בדברים בסיסים, לדוגמא: בתאריך הלידה, בדופק, תופעות פיסיות כמו עייפות, כאבים, אהבת צבע מסוים, התנסויות שאנן נוחות לי, או כאלו שכן ועוד.
כל הסימנים הם בסה"כ ביטוי של הקוד המגנטי לכך, שבאפשרותנו לעבוד איתם כמפתח לאיתור הקוד המגנטי.

אז נניח שחישבתי והבנתי את הקוד המגנטי שלי, אז... ?
הקוד המגנטי מאפשר לי להבין בקווים כללים את הביטויים אשר מעידים על הבחירות אותם אני בוחר בחיי היומיום. כמובן, שאני צריך להתאמן בחדר הכושר התודעתי על כך, מכיוון שבהתחלה זה נשמע בלתי ישים ואף לפעמים מילים בעברית נשמעות בבהירות אך החיבור שלהם היא כמו סינית מדוברת לכול היותר.

אדם שמתרגל באופן קבוע, מלמד את עצמו כיצד לתרגל נכון, על מנת לצעוד בתוך מסלול העוצמות אשר ניבחר כקוד המגנטי שלו, במקום בתוך מסלול החולשות הכתובות בקוד המגנטי שלו.

אני אתן דוגמה אישית :
מגיל צעיר ידעתי שיש בי יכולת גבוהה פיסית ורגשית, אך משום שנולדתי דיסלקטית והיפראקטיבית בחרתי (שלא באופן מודע) לחיות את חיי בהרבה מדי פעמים לפי מסלול החולשות של הקוד המגנטי. לדוגמה: חשבתי שעלי להוכיח את עצמי, ומכיוון שאינני יודעת, לבטא את עצמי נכון, חשבתי שאני עילגת. דאגתי לבטא את עצמי רק בחלק הפיסי לפי מסלול העוצמות, מכיוון שחוויתי הצלחות בחלק הפיסי, "העמסתי עוד ועוד על גבי הרחב " ואכן חשבתי שהבנתי נכונה. ובמסלול הביטוי הוורבלי התנהלתי באופן גבוה ביותר במסלול החולשות של הקוד המגנטי שלי.
כמובן שבתוך תוכי, במקום מוחבא בער בי רצון ( הקוד המגנטי ) גם בתחום זה, אך כל ניסיון להתנהלות ורבלית, זכה בהצלחה חלקית מאוד, אם בכלל, ואני התעלמתי מההצלחות החלקיות, ושמתי יותר ויותר כוח לכישלונות.
אכזבות חוזרות ונשנות , הביאו אותי אל מקום של ייאוש מצידו, זה של דרך הביטוי, ובגיל 28 קרס גופי, נפלתי מגובה ושברתי את הגב. חוסר היכולת לביטוי פיסי הביאה אותי לתחושת "אסון", הרי אין לי יכולות אחרות מלבד פיסיות, יכולת הביטוי שלי בעל פה או בכתב רק מסבכת אותי. שלא ביוזמתי או באשמתי התחלתי להתמודד עם מציאות לא מוכרת, עם תחומים הקשורים בעסקים: שרות לקוחות, ניהול צוותי עובדים וכו....
ועם תחומים הקשורים ביחסים אישיים משפחתיים: בקשתי עזרה בבית, בטיפול בילדיי, פתאום נתתי חשיבות לנוחות ולרמת הכאבים אשר היו קשורים, בסוג האוטו שנסעתי למשל, חייבה אותי לנהל משא ומתן שבחיים לא הייתי מעזה לנהלו, משא ומתן על סוג האוטו אותו נקנה, שכמובן סוג האוטו היה יקר יותר ( שוב כאדם שלא מאמין שיכול לדאוג לעצמו, לא חשבתי שיש לי "רשות" לנהל משא ומתן שכזה).
בכל מקרה אחרי זמן מה של עבודה בחדר הכושר התודעתי, מצאתי את עצמי מנהלת צוותי עובדים, הן ברמה העסקית והן ההתנדבותית.
התחלתי לאמן אנשים, להנחות קבוצות גדולות , בדיוק הפוך.......?
זהו שלא!!!!!!
מבחינת הקוד המגנטי, החולשה עצמה הפכה לעוצמה. אני לא שיניתי מסלול אלא רק בחרתי, באופן לא מודע, בצידו החלש של המסלול התודעתי, ובשלב הבא, בעקבות עבודה קבועה בחדר הכושר התודעתי, התחלתי ללכת באופן מודע בצדו העוצמתי של אותו מסלול.

לסיכום :
הקוד המגנטי קיים בכולם, ישנם תחומים שבאופן אינסטינקטיבי אנו בוחרים לנוע בצידו העוצמתי של שביל הקוד המגנטי, וישנם תחומים שבאופן אינסטינקטיבי אנו בוחרים לנוע בצד החולשה של שביל הקוד המגנטי.
כדי לעבור לצידו האחר של השביל עלינו לפתח את יכולת הבחירה המודעת, ולהתאמן בחדר הכושר של התודעה ולשמור על ערנות הבחירות, כמו גם להתמיד ולהתאמן, מכיוון שאם התודעה תירדם שוב, הבחירה האינסטינקטיבית שוב תחזור, ואז שוב אבחר באופן אינסטינקטיבי במסלול הקודם.

עשו בחינה וראו שגנטיקה מסתדרת יפה עם אורות וצבעים. יש עוררין. אותו הדבר בא במקום שהוא קוד מגנטי. אנחנו מגיעים לעולם עם בחירות נשמה ועם יעוד שנועדתי לחיות. התהליך הזה ממגנט. ילד נולד וכל מה שהוא מבקש ממגנט. ב90% מהמקרים אנחנו נראה איך הקוד המגנטי יופיע אצלי בתאריך הלידה. כל אותם שיעורים של החיים שאיתם הגעתי מופיעים בחישוב הקוד. הם גם מופיעים בכף היד. גם בכוכבים יופיעו, ובאישון העין, בשיער, בציפורנים, בכף הרגל, בתאריך הלידה ומופיע בשם.

אותו קוד מגנטי שאיתו נולדנו יש לו 2 סוגי ביטויים. בהתחלה אנחנו יכולים לפגוש את 2 סוגי הביטויים:
אם ביטוי העוצמה הוא מנהיגות מתוך כוח.
- הזוית כוח בשיעור: יכול להיות בעריצות, אני יכול להיות מנהיג מתעלל עריץ. כמובן שמסלול זה מונע מסוג של פחד.
בן גוריון היה נמוך בעל ראש גדול... יש אומרים ששיעור זה הפך אותו למנהיג מתוך כריזמה. תחושת הדחייה שחווה מההיבטים בחיצוניים אילצה אותו לבנות לעצמו שריר תודעתי של קסם אישי ברמה שהפכה אותו למנהיג כריזמטי.
זהו צידו העצמתי של הקוד המגנטי שנבע מתוך צד החולשה של הקוד.
אלברט איינשטיין - בילדותו נשאר כיתה, לא הצליח, לא הסתדר, זרקו אותו מבית הספר.
מה היה בקוד המגנטי שלו..... ?
הסתבר שאחרי התמודדות, הוא מצא בתוכו יכולת המצאה, מעבר למה שאנשים רגילים מסוגלים לראות - גאון.
בתחילת השיעור:
ביטוי הגאונות הייתה שונות...לראות שונה אחר ממה שכולם רואים.
כל עוד הוא ראה ולא ידע לתקשר ולהסביר.... את זווית ראייתו, השיעור היה ממקום של חולשה.
כשהחיים אילצו אותו להתמודד עם שיעור זה (כולם דחו אותו). שיעור השונות הפך לגאונות. כשהוא היה מוכן לקבל את עצמו כפי שהוא.

חולשה ועוצמה הם יושבים על אותו חוט.
הרעיון, איך השיעור מוביל אותנו אל יעוד חיינו.
כשאנחנו מתנהלים מתוך החולשה של אותו קוד מגנטי, באותו כוח מגנטי, אנחנו מסוגלים להביא למציאת אותו מיגנוט שלילי.
האנשים שנולדו באותו יום ובאותו חודש ובאותה שנה השיעור המרכזי הוא אותו שיעור אך הביטויים אליו יהיו שונים. תלוי בסביבה, תלוי בהורים, תלוי בצורת החיים.
הכלי הזה הוא לא כלי של שיפוט, הכלי הזה נועד על מנת להתחיל ליצור שאלות, וכיצד אדם יכול לבנות לעצמו את המשפך. כשאנחנו עובדים עם הסביבה שלנו אפשר לראות איך אפשר לקצר את ההבנה של .... מאיפה זה בא?
המקום הראשון שנמצא בכתובים היה אצל פיתאגרוס. פיתאגורס אריסטו ואפלטון משם מגיע הסיפור הזה.
אנחנו יכולים להתבונן על החיים שלנו מתוך ראיה מפוקחת שיש שביל ומשפך ואנחנו יכולים לבחון האם אנו מזמנים לנו מציאות חיים מצידו העוצמתי של הקוד, או מצידו החלש של הקוד והאם אנו יודעים לעבור ממסלול אחד לשני באופן מודע.
הקוד המגנטי מבטא את המהות החיים של האדם, משהו כמו יעוד.
זוהי שיטת חישוב מדליקה המאפשרת להכיר את הסימנים, הרמזים לדרך אותה האדם יעבור עד אשר יוכל לחיות את החיים המספקים ואפקטיביים ביותר.
הקוד המגנטי מעיד על הניווט האישי אשר על אדם לעשות בחייו, ומרמז לו כיצד עליו לנוע בתוך אותה הדרך האולטימטיבית, בה הוא מכיר את חולשותיו והופך אותן לעוצמותיו. בהנחה שאכן יש משהו כמו החיים שנועדת לחיות, ובהנחה שזהו אכן שריר תודעתי שעלי לחזק ( אפשר להבין שלא כל אדם " יקנה " תיאוריה זו), הרי האימון התודעתי הוא משהו כמו חדר כושר בו
אני/ אתה מתאמנים כיצד לחזק את אותם השרירים של הקוד המגנטי. באמצעות כך, לפתוח את היכולת הקיימת אך לא תמיד מנוצלת - להפיכת חולשה לעוצמה. הסימנים והרמזים, לאותו קוד מגנטי, נמצאים בדברים בסיסים, לדוגמא: בתאריך הלידה, בדופק, במחלות ועוד. כל הסימנים הם בסה"כ ביטוי של הקוד המגנטי לכן באפשרותנו לעבוד איתם כמפתח לאיתור הקוד המגנטי.
התהליך הזה מרגש ולמה?
כי לאדם העסקי המערבי התודעה נראית כאילו "מיסטית".
מסתבר שלא. פיתגורס אריסטו ואפלטון, הם אנשים מאוד לוגיים אשר הביאו לעולם מספר שיטות המאפשרות לאנשים, מאוד לוגיים, להבין ולהשתמש בחיים העסקיים הפרטיים , ממש בחיי היומיום .
עבורי גילויי זה היה הפתעה גדולה וישומו בחיי הפרטיים והעסקיים הפך את אותם עיסוקים ואותן פעולות, לחוויה נדירה, מעצימה ואפקטיבית ברמות שלא הכרתי קודם לכן .



www.sunvision-israel.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אילת שלום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]