חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המלצה על מלון 3 כוכבים ברומא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אדריכלות פנים עיצוב פנים אדריכלית פנים אדריכלות ועיצוב פנים

נושא המאמר: אדריכלית פנים
מאת: ורד סופר דרורי   שמור מאמר למועדפים


אדריכלית פנים

"שיפוץ מבנה, חסכוני, מהיר,יעיל ומזמין מתחיל בבחירת אדריכל פנים"

כאשר באים לשפץ בית, חנות, עסק וכדומה, השאלה הראשונה שעולה הינה, האם להשתמש ולהתייעץ בשירותיו של אדריכל פנים או מעצב פנים- במי מבין השתיים לבחור? ואילו השאלה השנייה האם זה הכרחי לי (גם במקרים שהמקום זקוק ל"שיפוץ קטן").
לפי ניסיוני המקצועי ולאחר הרבה שנים בתחום, הבחירה הנכונה והחכמה היא לבחור באדריכל\ת פנים. ועל כך אפרט:
ישנם הבדלים מהותיים ומשמעותיים בין אדריכל פנים לבין מעצב פנים, רמת ההשכלה - אדריכל פנים לומד בין 4-5 שנים והוא בעל תואר באדריכלות פנים. בנוסף ,ההתמחות של אדריכל פנים יכולה להיות גם בתחום עיצוב פנים, שמתבטא יותר בצד העיצובי והאסטטי של החלל.
הבדל נוסף הקיים בין השניים הינו ברמה המקצועית- אדריכל פנים יידע לתכנן ולחלק נכון את החלל הנתון אם זה בית או עסק, בדרך שתיתן את המרחב המרבי לתנועה וזרימה. הוא יידע לתכנן את הגדלים והגבהים לפי חוקי הבניה והארגונומטריה (הנדסת אנוש), מידות למשטחי עבודה למטבח לאמבטיות, מיקומים הנכונים לחשמל ולתאורה, מיקומי וחיבורי האינסטלציה, גבהים ומידות לרהיטים ועוד.ולבסוף,מבחינה ביצועית- תפקיד אדריכל הפנים בשיפוץ בית או עסק: תכנון מערכות חשמל ותאורה, שבירת קירות ותכנון קירות, תוכניות אינסטלציה, תוכניות מיזוג ועוד.
כאדריכלית פנים בעלת ניסיון רב, התייחסותי לכל חלל שאני מקבלת לתכנון ועיצוב,הינו מתחיל בתכנון מוקדם נכון ומדויק: על פי הצרכים, הרצונות והחוקים הנכונים בבנייה.
אדריכל פנים יודע לבדוק אם מותר ונכון לשבור קירות מסוימים.
אדריכל הפנים יודע לתכנן נכון את מערכות החשמל, התקשורת, התאורה והאינסטלציה.

לאחר שהתכנון נעשה כל עיצוב יכול להתלבש על התכנון הנכון בצורה מושלמת. כמטאפורה שאני אוהבת לתת לתכנון ועיצוב יחד:
התכנון-הינו כמו כלה המוכנה לחופה,עם השמלה שמותאמת עבורה בצורה מושלמת: מבליטה את הנכון ומטשטשת את התפל, מה שנישאר זה התסרוקת ואיפור הכלה, שזה למעשה העיצוב פנים..
מכאן, אני רואה קשר הדוק ובלתי נפרד בין התכנון האדריכלי הנכון לעיצוב הפנים,
אני ממליצה בחום לקחת לכל פרויקט של עיצוב אם זה בית או עסק, אדריכלית פנים שגם עוסקת בעיצוב פנים. במקצוע אחד שמשלב את שניהם יחד.

בהצלחה!

ורד עיצוב
אדריכלות ועיצוב פנים- 0503577644



www.veredesign.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ורד סופר דרורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]