חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכנית תזונה ואימונים – לחיטוב הגוף / קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיסות זולות טיסות מוזלות מלונות בחו"ל בתי מלון בחו"ל

נושא המאמר: תיירות- איך להוזיל את מחיר החופשה?
מאת: לנה צלר   שמור מאמר למועדפים

כולנו רוצים להירגע מפעם לפעם משגרת היומיום המעייפת. מדי כמה ימים מתחילה להציק המחשבה על חופשה בחו"ל, והאצבעות כמו מעצמן מתחילות לתור באינטרנט אחר טיסות זולות לחו"ל, בתי מלון זולים לחו"ל או חבילות נופש של הרגע האחרון, אשר יעזרו לנו להוזיל מעט את הנסיעה שלנו.
מה שרוב האנשים לא לוקחים הוא, שישנם כמה קריטריונים שאנו נוטים להתעלם מהם, שאם מראש ניקח אותם בחשבון בתכנון שלנו, נוכל למצוא טיסות מוזלות באמת, ובכך להוזיל עד מאד את מחיר הטיסה והלינה שלנו בחו"ל.
טיסות זולות הן לא עניין של מה בכך. בכל פעם שבעיר מסוימת מתקיים מאורע כלשהו, הרי שכצפוי תהיה נהירה לעיר הזו. כתוצאה משטף המבקרים, מתרחשים כמה דברים: ראשית, המלונות הופכים עמוסים, מה שכמובן מוביל לעליית מחירי החדרים במלונות. בפריז למשל, בתקופות מסוימות של השנה בהן יש בעיר כנסים גדולים, יש ימים בהם לא ניתן כלל להשיג חדר במלון! פרט להתייקרות של מחירי בתי המלון בעיר, גם מחירי הטיסות מרקיעים שחקים סביב התאריך בו נערך המאורע. חברות התעופה מודעות היטב לביקוש העולה לטיסות ליעד המסוים בתקופה המסוימת, ומנצלות זאת עד תום. דוגמאות לתקופות שעשויות לייקר מאד את השהות במלונות (או להקשות על מציאתם): פסטיבל המסיכות בוונציה, האוקטוברפסט במינכן, פסטיבל הבירה בברלין, הקרנבל בריו שבברזיל, פסטיבל האביב, המתקיים בערים רבות ברחבי אירופה, ועוד.
מובן לחלוטין שייתכן שאתם רוצים לנסוע במכוון בתקופה של פסטיבל מסוים כדי ליהנות ממנו. במקרה כזה כדאי לוותר על הספונטניות ולדאוג להזמין חדר במלון זמן רב מראש, לפני העומס ועליית המחירים הצפויה (לעיתים מדובר גם בחודשיים-שלושה מראש!). לגבי טיסה, אם בכוונתכם למצוא טיסות זולות באמת (או זולות יחסית להיצע באותה תקופה), כדאי גם כן להיערך מבעוד מועד, ואם אתם ממש רוצים להוזיל את העלויות, תוכלו לבחור בטיסה עם עצירת ביניים. תתפלאו לדעת, אבל עצירת ביניים של שעה היכנשהו באירופה, גם אם היעד עצמו הוא באירופה ובמבט ראשון זה נראה מגוחך, יכולה להוזיל במאות (!) דולרים את מחיר הטיסה!
לא רק פסטיבלים מייקרים את החופשה שלכם. לעיתים קרובות בערים מרכזיות מקיימים כנסים של רופאים למשל, מה שאומר שמאות רבות של רופאים יגיעו לעיר, ויגורו בבתי מלון באזור בו מתקיים הכנס. מה זה אומר? נכון, התייקרות משמעותית. ההמלצה החמה היא להימנע מלהגיע לאזור בתקופה של כנסים גדולים.
חגים במדינת היעד הם עוד קריטריון שיש לשקול בכובד ראש. סביב תקופת חג המולד למשל, הטיסות לאירופה ולמדינות הנוצריות בכל העולם מתייקרות, באופן לא מפתיע. אם אינכם ממש חייבים להיות בוותיקן בכריסמס למשל, תוכלו למצוא טיסות זולות הרבה יותר אם תגיעו לרומא שבוע לפני. העיר כבר מקושטת, אווירת החג שוררת בכל מקום, האורות מקשטים את המבנים היפים, ואפילו עץ האשוח הענק כבר ייחכה לכם בוותיקן. אז למה לשלם יותר?!
אם כך, העצה שלי לבלוג זה היא לבדוק היטב מה קורה ביעד אליו אתם נוסעים בתקופה בה אתם מתכננים לנסוע. תתפלאו לשמוע עד כמה ניתן להוזיל את הטיסה אם אתם גמישים בתאריך ויכולים לטוס כמה ימים לפני/ אחרי התאריך שבו תכננתם לטוס!
באתר www.triptop.co.il תוכלו להשוות מחירים בין מגוון חברות התעופה הקיימות, ובין מאות אלפי בתי מלון בעולם, ולבחור באופציה הנוחה ביותר עבורכם. בנוסף תוכלו לבחור בחיפוש עם אופציה לתאריכים גמישים, ולראות את הפרשי המחירים מיום ליום. הזמינו טיסות זולות באתר בתהליך מהיר ופשוט שאורך כמה דקות בלבד, ותהנו מהמחירים הטובים ביותר. שילמתם במעמד ביצוע ההזמנה? הכרטיס אצלכם במייל תוך דקות, וכל שנותר לכם הוא להתחיל לארוז!

www.triptop.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לנה צלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]