חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצ'קרות בגופנו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בורסה מסחר בבורסה ניתוח טכני מניות

נושא המאמר: מסחר בבורסה - כללים בניתוח טכני
מאת: שגיא כליף   שמור מאמר למועדפים

ניתוח טכני היא שיטה לניתוח מגמות של ערכי נכסים פיננסיים הנסחרים במסחר פומבי, כגון מניות, מטבעות, סחורות, מדדים ואופציות. המטרה בניתוח טכני היא לחזות תנועות עתידיות בשוק באמצעות זיהוי מגמות ודפוסים בגרפים. ההנחה בניתוח טכני היא שהגורם העיקרי למגמות המחירים הוא ציפיות המשקיעים ולא הנתונים הריאליים הקשורים לנכס עצמו, ולכן כל מה שצריך לדעת - מגולם כבר בגרף. במאמר זה אציין מספר כללים בניתוח טכני שיעזרו לכל סוחר לפעול בצורה נכונה ולהימנע מטעויות נפוצות.

1. משמעת עצמית - עליך לראות את השוק מזווית הראייה שלו ולא לנסות לכפות את משאלות לבך, הערכותיך הפרטיות ונטיותיך על התנהלות הבורסה. המינוח "טכני" משמעו נטול רגש. הישמע לגרף ולא ללבך.

2. יעדי רווח - אל תהיה חזיר. קח מהשוק את מה שהוא יכול לתת לך. אם הנך מבחין במצבור של איתותי חולשה המטה את הכף בכיוון מטה, מכור, ממש חלק או הגן. אל תחמוד את מה שלא ניתן להשיג.

3. מימוש יעדים מוקדם - המתן בסבלנות לאיתות טכני כי המגמה הגיעה לקיצה. אל תמכור מוקדם מדי רק בגלל רחשי לבך או כל שמועה או ידיעה אחרת. זכור כי הדבר היחיד המראה באובייקטיביות את המתרחש בבורסה - הוא הגרף ורק הגרף. מכירה מוקדמת מדי תגרום להפסד הפוזיציה ויתכן שתתקשה לחזור לשוק לאחר מכן.

4. סבלנות - היה סבלני ידידי. המתן לאיתות המתאים לכניסה ויציאה ופעל מיד. אל תחכה יתר על המידה ואל תבקש אישורים על גבי אישורים. כשהאיתות מגיע, יש לפעול מיידית תוך ידיעה מראש היכן ממוקדמת ההוראה לקטיעת הפסד.

5. הפסדים - אל תיתן להם להתפתח ולתפוח. קבע מראש היכן מצויה הרמה ששבירתה בכיוון מטה תעיד כי הסיכויים אינם לטובתך. זכור, ברגע בו אינך חותך עסקה מפסידה, אתה מחליף פעולה בתקווה. נטוש את עצות אחיתופל האומרות שיש להמתין עד שהמניה או השוק יתאוששו.

6. היה עצמאי - הנח בצד את הפרשנויות למיניהן. סמוך על השיטה שברשותך בתנאי שעמדה במבחן הזמן. קבל החלטה על בסיס אינדיבידואלי ולא לפי עצות של אחרים או שלא נדע מצרות, חברים.

7. מגמות - אל תסחור נגד המגמה. שלם פרמיה וכנס לשוק במחיר גבוה יותר אך בסיכון נמוך משמעותית. זכור כי הדרך להפיק רווחים מעוגנת, בין ביתר, ביכולת שלך לזהות את המגמה הנוכחית, לא העתידית. זיהוי נכון של המגמה פותח בפניך את הדרך לבסס הנחת העבודה ולגבש דרך עבודה.

8. תחזיות - הימנע מניסיונות לחזות את כיוונו של השוק. התמקד בבניית היכולת להגיב נכונה ובמהירות כלפי ההתרחשויות בשוק, בעיקר כאשר הן נוגדות את הנחות העבודה שלך. השתדל להימנע מדעות ותפיסות חד משמעיות. השאר תמיד פתח לנסיגה ודרכי מילוט שכן בשוק של אי וודאות אתה עוסק.

אלו כללים חשובים מאוד לכל סוחר בבורסה. מי שיקפיד על כללים אלו יהיה בדרך הנכונה לרווחים נאים ולתחום עיסוק מעניין ומאתגר. באתר בורסה תקבלו את ההצעות הכי טובות למסחר בבורסה עבור כל סוג מסחר שתבחרו: מניות, מטבעות, סחורות, מדדים, אופציות דיגיטליות ומסחר אוטומטי, מבחינת עמלות נמוכות, מערכות המסחר הכי מתקדמות, ליווי ותמיכה.
בורסה

bursa.free-compare.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שגיא כליף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]