חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכנית אימונים למתקדמים / קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית עסקית ייעוץ עסקי אימון עסקי יועץ שיווק

נושא המאמר: מיסים והיטלים
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

כאשר אומרים לנו כי גם אחרי קבורתנו שארינו יצטרכו לשלם ארנונה עבור חלקת הקבורה מה זה אומר לנו? האם יזרקו אותנו אם לא יהיה מי שישלם, האם בעוד 40 שנה נמצא גולגולת ועצמות בני אדם פזורים ברחוב, האם בגלל שש"ס לא בשלטון אזי הולכים למסות את עצם אי קיומנו במיסים ובאגרות. האם יש בכלל הגיון במיסוי ארנונה על קברים של אנשים "מתים" זהו! אנשים מתים!
כמי שנותן ייעוץ עסקי, הייתי קצת מתבייש להעלות מן חוק מטופש שכזה, שהרי ברור שהוא חוק לא ישים, אולי יהיו כאלה שישלמו, אולי יהיו כאלה שמהיום עוד לפני שהם מתים ישימו כסף בצד על מנת לשלם את הארנונה העתידית. אבל מה יקרה בבוא יום המשיח, מה נעשה אם הכסף שחסכו המתים שכוונו לתשלום ארנונה לעולמי עד, ואולי עוד מאה שנה בכלל יעבירו אותנו למאדים, אולי שם הארנונה תהיה יותר יקרה, ואנשים מתים לא יוכלו לעמוד כלל וכלל בנטל המס הכבד.
ו-כיועץ שיווק, איך הייתי משווק את המיזם הזה של מעבר אנשים מתים לקבורה במאדים, כדור הארץ החדש של הציוויליזציה בעוד 100 שנה.
אם הייתי צריך לכתוב תוכנית עסקית לסיפור הזה עם מה הייתי מתחיל, מהיכן הייתי מתחיל לספור את המתים, באיזה שלב נעלה אותם למאדים ובאיזה שלב נשאיר אותם על כדור הארץ הלוהט, אני מנסה לחשוב על כול כך הרבה אפשרויות שההחלטה על תשלום ארנונה לאנשים מתים מולידה. הדמיון לא מפסיק לחשוב ולנסות לפתור בעיות בלתי פתירות. יותר מזה האם בצוואות היום יהיה סעיף מיוחד של כסף שיחולק לאנשי שלומו של המת בכדי שימשיך לשלם את האגרה ויעביר זאת לבנו לנכדיו ולניני ניניו וחוזר חלילה.
ועכשיו ברצינות, לא נוכל לעמוד בכול הגזרות אשר הממשל מנסה להשיט עלינו, יש דברים שהם אבסורדים לחלוטין לעשייה, יש ניסיון לגעת במקומות שאומנם הכי קל לגעת שם אבל הם מאד קשים לביצוע, ובכלל מי ממציא את ההמצאות החלמאיות האלה הפוגעות בערך המוסרי של חיינו או מותינו, מה כבר ההבדל בין לגור בישראל ארץ היהודים לבין לגור אצל מדינות הניכר. מה כבר מבדל אותנו שכול ערך פשוט נרמס. האם לא הלכנו רחוק מידי, האם לא די בחוקים ובמיסים המוטלים עלינו כעסקים וחברות וכאנשים פרטיים, האם בשם החיסכון הכול מותר, מה ההבדל בין לקנוס מתים לבין לקנוס עשירים, או לקחת רווחים כלואים באחוזים יותר גבוהים, עד לאן נגיע

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]