חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ASPA - - ספא בוטיק





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בית דפוס בירושלים בתי דפוס בירושלים דפוס בירושלים

נושא המאמר: האם האינטרנט הרג את הדפוס
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

חשוב לי לכתוב על עולם הדפוס, כיצד אני רואה אותו משנה צורה.
האמת שעולם הדפוס הוא כלי עזר אדיר בנושא של קידום עסקים, שיווק עסקים, יצירת תדמית לעסקים, ובכלל דפוס הוא חלק אינטגרלי מעולם השיווק, הפרסום והמכירות.

כ-יועץ עסקי אני נעזר ב-בית דפוס בירושלים, אשר נותן לי גיבוי אדיר בתכנון היצירה של הלקוחות בהם אני מטפל, בכלל, הרבה מאד אנשים מקושרים היום לאינטרנט, והוויז'ואל שהם נחשפים לו הוא הבאנר, הפרסום, התמונות, והרבה פחות ממה שיכול לייצר עולם הדפוס. הדפוס נוגע. בדיוק כמו שעולם הספר לעולם לא יעבור באחוזים גבוהים לספרים הדיגיטליים וזאת בגלל מבנה האישיות שלנו שאנו אוהבים להרגיש לראות ולקרוא ספר מתוך print ולא מהדיגיטלי
כך אנחנו, בני אנוש, כול עוד המחשב לא יגרום לנו להיות בלתי אנושיים, אזי נמשיך לאחוז בדברים מוחשיים ולא נסתפק רק בעולם האינטרנט.

בשנים האחרונות התפתחה תעשיית הדפוס, להדפסות מהירות ודיגיטאליות, בנוסף כגורם מייצר לדפוס הוא תחום העיצוב והגרפיקה המאפשרים באמצעות תוכנות לגרפיקה ועיצוב חדשות (לא פוטו שופ) המשמש גם ככלי עזר לעולם הצילום, אלה תוכנות חדישות המאפשרות להיות הרבה יותר יצירתיים ועם דמיון מפותח בתחום הדפוס.

שאני מבקר ב-בתי דפוס בירושלים, אני מאד נהנה מהיכולות של הגרפיקאים והמעצבים ליצור ערך למוצרים או שירותים כאשר רוב הספקים בישראל מוכרים בזכות מחיר נמוך ולא איכות של מוצר המגבה מחיר סביר שמשאיר גם רווח.
הרבה אני נשאל ע"י לקוחותיי, מדוע לא לזוז לכוון האינטרנט ולהישאר בדפוס. "את זה לא אמרתי" ראשית, לגבי העיצוב אין אנו יכולים להחליף את המקצוענים בגרפיקאים ובמעצבים שהרי בניית קונספט או מענה לבריף פרסומי או למיתוג חברה או מוצר רק הם יכולים לבצע, האינטרנט הוא חלק מבמה פרסומים ושיווקית משלימה לשאר אמצעי המדיה הכוללים.

ב-בית דפוס בירושלים יש לי את האפשרות להוסיף לתחום הגרפיקה והעיצוב גם כלים פרסומיים השייכים לעולם הדפוס, ולא דווקא לעולם הדפוס הישן: מוצרים כמו מיזוג מכתבים לכתובות ייעודיות, המפולחות ע"י רשימות תפוצה זה משהו חדש שהדפוס הדיגיטאלי מאפשר לנו, הדפסה של עלונים, פליירים, בכמויות נמוכות לתחום עיסוק או סקטור של עיסוק הוא משהו שתחום הדפוס הדיגיטאלי מאפשר לנו, בכלל, מאחר והיום צריך לעשות הרבה יותר על מנת להיות מבודל וייחודי הנושא הזה של דפוס שיכול לפגוע בקהל המטרה הצרכנית הוא מתנה משמיים בדיוק כמו עולם הסמארטפונים.

אני מציע לכולנו לא לדחות את תחום ה-print ולעבור לשיווק מלא דרך האינטרנט.

www.hdp.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]