חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ההבדלים בין פרסום ליחסי ציבור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי ייעוץ עסקי

נושא המאמר: יועץ עסקי באזור הדרום, דורון עמית
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

יועץ עסקי אזור תל אביב, כלכלת ישראל ואירופה, השוואה
אם מסתכלים בראייה כללית על מצב הכלכלה בישראל, או בעניינינו מצב העסקים בישראל, אפשר לומר בברור כי המצב לא מזהיר!
אך אם נסתכל על ישראל מול מדינות אירופה אזי צריך להתחבר לדברי ראש הממשלה מר בנימין נתניהו כי אכן מצבנו הרבה יותר טוב ממה שקורה ביבשת האירופאית.
מדוע אני כותב על ההבדל הזה בין מדינות אירופה לבין ישראל. ולמעשה מה מעניין את העסק הקטן מה קורה באירופה, אותו מעניין מה קורה כאן ועכשיו במדיניות המוניטרית ובמדיניות של הגזרות והתחרות הרובצת עליו, אבל בכול זאת, קצת גאווה לאומית לא תזיק.
כ-יועץ עסקי יוצא לי להיפגש עם אנשי עסקים וחברות כדולות מהיבשת ומה שאני שומע הוא ההתפעלות של התעשייה האירופאים והכלכלה האירופאית המפרגנת ברמות על לתעשייה הישראלית, לטכנולוגיה הפורצת ממדינת ישראל, ובכלל לכלכה שי ישראל שנבנתה למעלה מ-60 שנה בלבד.
ראו רק את נתוני האבטלה ביבשת, ספרד 25% לא מועסקים 50% מהם צעירים, אותו דבר באיטליה למעלה מ-40% צעירים לא מועסקים, יוון אם נתוני אבטלה שרק עולים וגוהים, הגירה מסיבית של צעירים לגרמניה השכנה על מנת למצוא תעסוקה, זכרו אנו מדברים על מערב אירופה (לא המזרח של פעם) מערב שהיה מערב עשיר מאד, אם קיום של מאות שנים. והמצב שם רק הולך ומחמיר, תקראו לזה טעות שבאיחוד אירופה, תקראו לזה שהמזרח הרס את המערב. זה לא משנה כרגע מצבנו כמדינה מערבית מול המערב הרבה יותר טוב.
כ-יועץ עסקי אני מבקש לייחס את ה"טוב" שאני קורא לו במדיניות האשראי ה"נוחה" שנהנים ממנה אזרחים ובעלי עסקים בישראל, כי ישראל מדינה קטנה, ואלה שיש להם כסף (הבנקים חברות כרטיסי האשראי חברות הביטוח השוק המוסדי הנזיל) רוצים למכור לאזרחים את הכסף בכול דרך אפשרית, זה לא בדיוק המצב באירופה. כך שמאד יכול להות שהממשלה הישראלית מצליחה לטאטא מתחת לשטיח מספר נתונים שיכולים להדאיג כמו הדוגמא כי אזרחים, עסקים, חברות, חברות ציבוריות, והממשלה חייבים כבר את השנה החמישית קדימה, ולזה הרי אין סוף.
כ-יועץ עסקי אני לא מתנחם בזה כי אירופה שוקעת, אני יודע שאירופה מנסה בכול הכוח להסתיר את גסיסת הכלכלה שלה, אך אני תקווה כי כאן בישראל יישמר המצב הקיים ולא יהיה שינוי דרמטי למרות שיכול להיות שהוא מלאכותי.
אם רק היה לנו לאן לפרוץ, אם רק הגבולות היו פתוחים עם שכנינו, החיים העסקיים היו נראים אחרת מאלה שאנו צריכים להילחם בתוך עצמנו.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]