חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סכנות הקרינה העל סגולית ופתרונות מומלצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי יועץ שיווק ייעוץ עסקי אימון עסקי

נושא המאמר: העולם ואנחנו
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

ארצנו הקטנטונת!
לא! ארצנו לא כול כך קטנטונת!

אולי היא קטנה בשטח, אבל במוחות הנמצאים כאן, בתעשייה המוקמת כאן, בתעשיות ההייטק והטכנולוגיה הנמצאת כאן בארצנו הקטנה, מסתבר כי אנו בהחלט לא קטנים!

האמת, שהעולם מסתכל עלינו בגובה העיניים, מדינות ותיקות, ומותגי העל כמו מיקרוסופט, אפל, גוגל, אינטל, ועוד רבים אחרים לוטשים את עיניהם לעבר המוחות היהודים עוד בהיותם תלמידים בבתי הספר השונים ברחבי המדינה.

כמי שנותן ייעוץ עסקי לחברות גדולות ברחבי העולם רק עכשיו קונצרן APPLE קיבל החלטה על הקמת מרכז פיתוח לא פחות בתוך בית ספר "עמל" בחדרה לפיתוח אפליקציות עבור הקונצרן, וזה לא הכול, חברת החשמל הלאומית של צרפת תשקיע בישראל 1.5 מיליארד שקל בשוק הסלולרי המפותח כול כך בישראל שזה לא משהו חדש, עוד לפני 40 שנה ייצאו חברות מערכות חימום המים לצריכה פרטים מיליונים של קולטי שמש לרחבי העולם, גם המדינות הקרות ששם השמש לא הייתה בשפע.

ובכלל, העולם רואה אותנו כמעצמה טכנולוגית וזאת למרות שאנו קיימים קרוב ל-70 שנה. וזו החצי כוס הריקה של הטכנולוגיה הישראלית והמוחות הנמצאים כאן כבר מבית הספר היסודי ומעלה.

כ-יועץ עסקי אני רואה פוטנציאל גבוהה יותר ביצירת מקומות עבודה עקב ההשקעות של החברות הגדולות בעולם, אשר מעדיפות לפתוח כאן בישראל מרכזי פיתוח הן בתחום ההייטק, הביו מד, הטכנולוגיה, החקלאות, התשתיות וכול מה שקשור במהפך החיים של אזרחי העולם לקדמת הטכנולוגיה.

אסור לנו לשכוח את הרכש שעושות חברות הענק כאן בישראל בקנייה של חברות, כמו ניסיון הרכישה ההולך ומתמשך של אפליקציית ה-WAZE, גם גוגל וגם פייסבוק מתחרים "מי ישלם יותר עבור החברה" אסור גם לשכוח את מפעל "יישכר" בצפון שנמכר לאייל ההון האמריקאי אשר מצא במפעל טכנולוגיה עשירה עתידנית ונחוצה לכלכלת העולם.

האמת שיש עוד הרבה סיפורים על שיתופי פעולה בין מותגי העל העולמיים והחברות הישראליות הנמצאות ומפתחות את קדמת הטכנולוגיה, זאת ועוד שרבים מישראלים מועסקים גם בחברות האלה בחו"ל במרכזי הפיתוח העולמיים שלהם ובעיקר בעמק הסיליקון אשר בקליפורניה ארצות הברית.

כ-יועץ שיווק אני רק יכול לברך על התופעה הזאת המאפשרת ליזמים ישראלים לפתח מוצרים, אחר כך לשווק אותם בארצות העולם ו לגרום למשקיעים ואפילו ממשלות לרכז את הפעילות שלהם כאן בישראל, זו היא קדמת הטכנולוגיה שעולם העסקים הישראלי חי בתוכו, האמת שזה לא רק בהייטק כי גם ה- LEW TECK משתתף בחגיגה זאת כעזר לעולם תעשיית הפיתוח וההייטק הישראלי.

במדינה קטנה כמו שלנו כאשר יש 91 אלף מועסקים בשמירה עם רמת שכר של 5000 ₪ ו-89 אלף עובדי ניקיון עם רמת שכר של 4000 ₪ אנו חייבים כאומה לחזק את כלל הציבור החי כאן במדינת ישראל, ולהיות למעצמה טכנולוגית ומתקדמת מול פני העולם. לכן, למרות המצב הכלכלי השורר בישראל, האנשים העומדים בתור לקבל חבילת מצרכים, והבלתי מועסקים צריכים לקוות כי הממשל ידע לחלק את העוגה נכון ולפרוס אותם לחתיכות שוות בין האוכלוסייה, ולא רק האוכלוסייה הפרטית אלה גם בין העסקים הקטנים והגדולים כאחד.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]