חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עוד על המבחן האובייקטיבי להכרה בתקינותן של חשבוניות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הכרויות הכרויות בחינם אתר הכרויות בחינם נפגשים הכרויות בחינם

נושא המאמר: איך להתחיל איתה באתר הכרויות?
מאת: meetlove   שמור מאמר למועדפים

איך להתחיל איתה?
מכירים את השלב הזה שבו תורכם להשיב בדואר הפנימי של אתר הכרויות חינם? בואו נלך צעד אחד אחורה. איך בכלל לפנות אל מישהי באתר הכרויות? הרי לכם כמה עצות למגוון מצבים. מוכנים? היכון הכן צא!איך

ישנם אתרי נפגשים הכרויות בחינם שעושים לכם את העבודה פשוטה וקלה. הם מציעים לכם כמה אפשרויות להתחלות אופציונאליות: "מצאת חן, אשמח לשמוע ממך", "החיוך שלך מקסים, אשמח להיפגש", "מה שכתבת סיקרן אותי, אשמח להיפגש", וכדומה. אין ספק ששימוש באפשרות זו מקל. יש אתרי הכרויות המציעים אפשרות זו ואפשרות נוספת: שליחת איור או חיוך/קריצה.
זאת לא חוכמה. מה קורה אם אתם לבד במערכה?
לא תמיד אפשר להשתמש באופציות אלה. נניח שאתם משוטטים באתר הכרויות חינם ורואים שמישהי שמצאה חן בעינכם פנויה לשיחת צ'אט. מה תעשו? לפני שאתם בכלל פונים אליה, קודם כל היכנסו לכרטיס שלה וקראו בתשומת לב את מה שהיא כתבה. רק לאחר מכן פתחו את תיבת הצ'אט והזמינו אותה לשיחה. כעת אתם מוכנים. יש לכם נושא לשיחה: היא.
"ערב טוב" או "בוקר טוב" מאוד מומלצים כפתיחה. "מה שלומך?" פחות, כי מה כבר היא תאמר? הרי היא לא באמת יכולה להיות אותנטית בשיחה הראשונה. אבל משפטים כגון: "קראתי בכרטיס שלך שאת אוהבת לרקוד, מה את רוקדת?", או "גם אני אוהב לקורא את ... " (הספר שהיא קראה) - מתחילים להזיז את הגלגלים.
הבנתם את הרעיון באתר הכרויות חינם?
בחרו נושא הקשור אליה והניעו אותה לשיחה. היא תתחיל ואתם תמשיכו. מדי פעם תנו מעט מידע על עצמכם אבל לא יותר מדי, ולבטח לא בסגנון הבא: "ראיתי שאת מחפשת גבר שקט. אני שקט!, אני גם אוהב לאהוב בדיוק כמו שאת כתבת שאת רוצה." זה לא עובד. אם אתה באמת כזה, היא כבר תגלה בעצמה. התרברבות היא לא שם המשחק כאן, אלא הקשב אליה. לפני שתשים לב, כבר תהיו בקטע של - לקבוע פגישה.
איך להתחיל איתה?

www.meetlove.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י meetlove שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]