חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אפשר לנצח את מגיפת הסוכרת





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מניעה בריאות ריפוי החלמה

נושא המאמר: מניעה ריפוי והחלמה בשיטות לא רפואיות
מאת: דליה ודוד המרכז לבריאות וריפוי טבעי עצמי   שמור מאמר למועדפים

פעילות גופנית בריאה -"בריאות טבעית"
בתורת הצ'י-קונג =המדע והאומנות של הריפוי בתנועה ובאנרגיה.
צ'י = אנרגיית החיים,
קונג = שליטה.
תורת הצ'י-קונג היא שיטת תנועה סינית לחידוש הנעורים ולמניעת מחלות, בדרך הוליסטית המשלבת עבודה על הגוף ועל הנפש תוך הקשבה לחוקי הטבע .

חיזוק השרירים הקדמיים והאחוריים
כמעט כל דבר טוב ניתן לשיפור. הדבר נכון גם לגבי הליכה, אותה ניתן לשדרג לרמה של פעילות גופנית בריאה בעזרת תוספת של ממד אחורי. במקום לפסוע בכיוון אחד כל הזמן, כאשר אתם מבצעים פעילות גופנית בריאה , - אתם פוסעים לפנים כארבע פסיעות , ולאחור כארבע פסיעות –כריקוד- "בריאות טבעית" - ומפיקים את מרב התועלת הבריאותית משרירי הרגל החזיתיים והאחוריים כאחד. באמצעות ביצוע פסיעות לפנים ולאחור אתם מפעילים מספר כפול של שרירים, המהווים את הכוח המניע להגדלת צריכת החמצן. השימוש לסירוגין בשריריה הגדולים של הרגל מהווה את הדרך הטובה ביותר לשיפור הבריאות בזמן הקצר ביותר, ובמאמץ המועט ביותר. להלן מספר הסברים על האופן בו עובדת הפעילות הגופנית הבריאה:

· פעילות גופנית בריאה –"בבריאות טבעית" - שורפת אנרגיה בקצב כמעט כפול מזה של הליכה בכיוון אחד משום שמופעלים בה לסירוגין גם שרירים קדמיים וגם שרירים אחוריים. באמצעות, תוכלו להשיג בטן שטוחה וגוף מחוטב בעל רמה אידיאלית של שומן, במחצית הזמן והמאמץ הנדרשים בצעידה למרחקים.

· ההפעלה לסירוגין של שרירים פעילים (אגוניסטים) ושרירים נוגדים (אנטגוניסטים) מחזקת את שני סוגי השרירים. מאמצת לסירוגין את שריר העכוז בעת הפסיעה לפנים ואת המותניים (השרירים "הארבע-ראשיים) בעת הפסיעה לאחור.

· כאשר מפעילים את כל אחת מקבוצות השרירים, שרירים משניים משמשים גם הם ליצירת שיווי משקל והתנגדות. מערכת השרירים כולה מתחזקת ומגינה על השרירים מפני נזק הנובע ממאמץ פתאומי. במלים אחרות, מבטיחה את בריאותה של מערכת השרירים כולה.

· כאשר שרירים עיקריים ומתנגדים מופעלים לסירוגין, נהנים השרירים מפרקי זמן של מנוחה אקטיבית, המהווים את המפתח להתפתחותם. תוכלו להגדיל את נפחם וכוחם של השרירים במאמץ מינימאלי, מבלי להסתכן בפגיעה בהם.

· לפעילות גופנית בריאה – "בבריאות טבעית" -יתרון טכני בעזרתו תוכלו להפיק יותר תועלת בפחות זמן, משום שתעבדו על שתי קבוצות של שרירים בעת ובעונה אחת.

פסיעה לפנים ולאחור – "בריאות טבעית" -
מפעילה את שרירי הרגליים, מהאגן ועד קצות האצבעות,
ומחזקת את כל מערכות השרירים, האחוריים והקדמיים, בעת ובעונה אחת ובאופן אחיד.
איזון זה חיוני, לא רק ליציבה בהליכה,
אלא גם ליציבות בהליכה ולמניעת נפילות ופציעות.
נוסף על כך, שרירים אלה תורמים לביצוע "פעילויות יום-יומיות".

ועוד ,פסיעה לפנים ולאחור –"בריאות טבעית" - השפעה שונה על השרירים, על הביוכימיה ועל חילוף החומרים – ובייחוד על רמות השומנים (כולסטרול וטריגליצרידים) והסוכר בדם.

בעת פסיעה לפנים , כיפוף הברך מביא לקיצור שרירי הרגל הכופפים. בעת פסיעה לאחור ), גורם יישור הברך למתיחת שרירי הרגל הפושטים.

קיימות ראיות פיזיולוגיות ומולקולאריות חותכות לכך ששומנים וסוכרים בדם הנם מקור האנרגיה ברקמות שרירי השלד. פסיעה לפנים ולאחור מפעילה צורה חלופית של מקור אנרגיה זה.

במהלך פסיעה לפנים השומנים מפורקים בקצב מהיר יותר כתוצאה מפעילותם של השרירים הכופפים. הדבר תורם לבריאות הלב. בעת פסיעה לאחור הסוכרים מפורקים בקצב מהיר יותר כתוצאה מפעולת השרירים הפושטים. הדבר מפחית את הסיכון ללקות בקדם-סוכרת, סוכרת ובסרטן, ותורם למצב הבריאות הכללי.


מדליה ודוד
המרכז לבריאות וריפוי טבעי עצמי
09-8846105/6




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דליה ודוד המרכז לבריאות וריפוי טבעי עצמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]