חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חתונה מעצבנת





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון ללא עמלות הזמנה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: פתיחת עסק
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

איזה סוג אדם צריך להיות בשביל יזם מצליח
אני מאמין שבכדי להיות יזם מצליח ישנם מספר תכונות שיכולות לקדם מיזם ביחד עם הרעיון שלו ובסופו של רעיון על הרעיון ועל היזמות להרוויח כסף והרבה כסף.
נהוג לטעון כי בנים או בנות למשפחת בעלי עסקים ולא משנה במה העיסוק אם זה משרד עורכי דין, רואי חשבון, או נגרים, כול אלה מכירים את עולם העסקים מזוויות מסוימות ובהחלט עולם העסקים לא זר להם, עורך דין אשר מתמחה בתחום הנדל"ן סביר שמי מהילדים ילמד עריכת דין ויתעסק בתחום הנדל"ן גם להמשיך את עסק אביו וגם כי תחום הנדלן עדיין התחום שבו עושים עסקים גדולים בתחום עריכת הדין.
כמי שנותן ייעוץ עסקי לא נרחיק לכת ונכריז כי מדובר כאן ב-DNA מחובר בין אב לבן או בת אך התרבות בבית שהיא תרבות של אנשי עסקים בוודאי הוטמעה אצל הילדים. כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רואה בעיקר את החשש אצל אנשים שהוריהם היו שכירים, שכרם והכנסת ביתם הייתה יציבה, ולכן החשש לצאת לעצמאות עסקית אפילו אם יש רעיון טוב באמתחתו של היזם עדיין החשש קיים.
תופעות נוספות אני נתקל כמי שנותן ייעוץ עסקי הוא במקרה של בן של יזם או בת של יזם כאשר בין הזוג אינו בן של יזם ואז נוצר קונפליקט בין רצון הבן או הבת לרצון ולחשש של בעל הזוג. חששות שהם די טבעיים ויש לקחת אותם בחשבון. אם מעיינים קצת בחומר מדעי היוצא אלינו מאוניברסיטת "דרמות" אזי מסתבר כי הסבירות שבן לאיש עסקים ייצא גם הוא איש עסקים או בעלים של חברה מצליחה יותר מאשר בן או בת לעובדים שכיריים.
כ-יועץ עסקי אני מסכים לתאוריה כי בנים או בנות של אנשי עסקים או בעלי חברות אכן ילכו בדרך משפחתם אבל לא רק. לדעתי, יזמות ויכולת ניהול עסקים ומוטיבציה גבוהה לעשות עסקים היא גם תוצאה של תולדה וכשרון מולד שיש לאנשים.
נכון שבכדי להקים עסק ולנהל אותו נכון עדיף להיות בעל תואר במנהל עסקים, הגם שתואר זה לא מכשיר עד הסוף להיות איש עסקים או בעל עסק בתקופה העכשווית הלוא היא שנות 2010 ומעלה.
בחזרה לנושא הכישרון, הרי אדם אשר יכול להסתכל קדימה, לראות את הציור מושלם מול העיניים, להבחין בניואנסים של השוק הישראלי, לראות בדיוק בדמיונו איך העסק קורם עור וגידים, מהלכו, התנהלותו, וכול דבר שלוקח אותו קדימה אל המחשבה הבריאה כיצד לעשות או לבנות את המיזם שלו יכולה להיות לו הצלחה בתחום העסק אותו ירצה להקים.
רבים הם האנשים היוצאים לחיי עצמאות בעסקים בגלל סף כניסה נמוך "נגר לא צריך יותר מכמה מכונות פשוטות להתחיל לעשות נגרות" "מעצבת בגדים צריכה מכונת תפירה ומודל בכדי להתחיל למכור ולשווק בגדי מעצבים" "משרד שליחויות לא צריך יותר מקטנוע אחד בכדי להקים עסק של שליחויות" יש עוד הרבה מאד סקטורים אשר סף הכניסה נמוך ולשם נכנסים הרבה עסקים אך לצערי הרב גם מתרסקים הרבה עסקים.
ישנם מיזמים יותר גבוהים כמו אמצעות בתחום הטכנולוגי הייטק המובייל שם נדרשת השקעה גדולה יותר ואם הרעיון טוב אז גם נמצא לו המשקיע המיוחל, אבל כמה חברות הזנק ראינו מתפוררים לא הרבה אחרי שקמו.
לדעתי כמי שנותן ייעוץ עסקי, הכול מתרכז בנושא של ניהול, ומי שמתמחה בניהול הוא זה שיכול להוביל עסקים להצלחה מושלמת. איש עסקים טוב או יזם טוב הוא זה שצריך לבחור לו את האנשים המתאימים, היועצים הנכונים על מנת שהמיזם שלו יצליח ובזאת תהיה גבורתו. בנימין נתניהו בחר את ארטור פינקלשטיין ליועץ שלו לענייני בחירת ראש הממשלה וראו מה יצא.
יזם המסוגל לבחור את האנשים שלו, היועצים העסקיים והשיווקיים שלו, ויודע להבחין מי יספק לו את התמורה לקידום המטרה שלו הוא יזם או איש עסקים אשר בוודאי לא יכלל בין אותם עסקים המתרסקים לא רחוק מיום הקמתם.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]