חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקלות מס הכנסה / רווח הון במכירת מניות חברה





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון ללא עמלות הזמנה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: שיווק באינטרנט, פרסום באינטרנט
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

אחד הכיוונים המובהקים לאן הולך עולם הצרכנות העולמית וכמובן הצרכנות הישראלית היא לעולם הווירטואלי הלוא הוא אתרי ה-WWW, לא רק באתרים יכולים לבצע רכישות אלה גם ברשתות החברתיות כמו FACBEOOK. אנו כבר יודעים את המספרים הגדולים של רכישת מוצרים באינטרנט בישראל אבל בעיקר בחו"ל ולא באתרים מקוונים בישראל, למה? כי המותג העולמי קורץ יותר ללקוח הישראלי, המבחר של המוצרים הסקסיים והמושכים הוא רב יותר במספר ובמגוון, וחווית הקניה של הלקוח הישראלי באתרי האינטרנט העולמיים היא חווית קניה המזכירה את חווית הקניה בקניונים ובמרכזי הסחר הפתוחים ברחבי המדינה!

כמי שנותן ייעוץ עסקי זה ברור לי כי מחר לא הולכים לסגור את מרכזי הקניות וכול הרכישות יהיו דרך אתרי האינטרנט, אבל כפי שאני מכיר את הטכנולוגיה המתפתחת בשנים האחרונות בנושא של מסחר מקוון אני בטוח שבעוד מספר שנים לא קטן הקנייה באינטרנט תהפוך לקנייה המרכזית של הצרכן הישראלי ודווקא באתרים ישראליים. האמת שבכלל לא ברור לי למה עד היום אנו לא רואים רצף של רכישת מוצרים באינטרנט כאשר הרשתות הגדולות והמותגים הגדולים לא עושים מאמצים ומשקיעים בטכנולוגיה שכבר קיימת על מנת להעשיר את אתר האינטרנט שלהם לרכישה יותר מסיבית של לקוחות פוטנציאלים הרוכשים היום אבל בחו"ל.

כמי שנותן יועץ עסקי וייעוץ שיווקי למותגים גדולים חשוב לי לתת מספר טיפים לחברות אשר את בסיסם מבקשים לבנות כאתרי אינטרנט (בדוגמה לקניון) כאשר למשתמש נוצרת חוויה של קנייה נעימה וחווית קניה שלא נופלת מרכישה או סיבוב מתיש במרכזי הקניות, חנייה, הסתובבות, לסחוב את הילדים, לשים אותם בשמרטף, לרכוש מוצרים שבכלל לא התכוונתם לרכוש, ולצאת מהקניון או ממרכז הקניות שפוף, עייף, מבואס לפעמים, עם סחיבה של סלים כבדים.
כ-ייעוץ עסקי אני ממליץ לרשתות ועסקים לתפוס את העגלה בעודה מתגלגלת לאט ולהעלות עליה על מנת להיות בפנים כאשר היא צוברת תאוצה.

אז מה עלינו לעשות על מנת למשוך את הלקוח הישראלי לרכוש את המוצרים שלנו באתר האינטרנט. בניית קניון וירטואלי עם שבילים ומעברים גדולים, כאשר משחקים מפוזרים בפרוזדורים וההליכה בן שבילי הקניון לכניסה לחנויות משתקפת בתלת ממד עם מצלמות פנורמיות 360 היוצרים חוויה של "לגעת במוצרים" (הטכנולוגיה הזאת קיימת היום ) המחשת המוצר ללקוח תוביל אותו לרכישה של המוצרים, תמונות אילמות, תמונות דוממות, לא עושות חשק לקנייה זו טכנולוגיה ישנה שלא תוביל לחוויה אותה מבקשים היצרנים או המותגים להקנות ללקוחות.

שלבו בפינות החנות או הקניון עמדות וירטואליות של הרשתות החברתיות, עמדות אשר יוכלו לשתף בחוויית הקניה חבר, חברה, או קנייה משותפת. תנו ללקוח את ה-14 ימים להתחרט ולהחזיר את המוצר ללא עלות ההפך עם קבלת פרח בחזרה, על תתנו את הכניסה לקניון או לחנות המותג בהרשמה מוקדמת רוצים לעשות כך עשו זאת באמצע הקניה או זכו נקודות זיכוי קנייה עם הרשמות למרכז הקניות או החנות, והכי חשוב דאגו למשלוח של 24 שעות, לא עם שליחים, לא עם מוניות, אמצו לכם את השיטה הנהוגה בארצות הברית ע"י החברות המובילות UPS DHL FEDEX אשר מתחייבות לזמן הגעה מדויק.

ככה תכבשו את ליבו של הלקוח ותפחיתו את ההוצאות שלכם במרכזי הקניות, בקניונים היקרים, ואלה יישארו רק למזון ובידור. תרצו או לא תרצו זה יקרה.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]