חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תקופת שומה מיוחדת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: בידול, מיתוג, שיווק
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

אחד העסקים הבולטים בכלכלה הישראלית היא תחום האופנה
לא ניתן להתעלם מההמראות שהיו לנו כאן בתחום האופנה של החברות הישראליות כמו פוקס רנואר קסטרו שתפסו קו נכון של שיווק אופנה כול אחד עם הבידול שלו בתחום.

הוסיפו לזה ב-5 שנים האחרונות את הנהירה של הרשתות מחול כמו H&M GAP ועוד רשתות מכובדות מחו"ל ששמו את השוק הישראלי על ציר השיווק העולמי שלהם.

כמי שנותן ייעוץ עסקי ומסתכל מהצד על שוק האופנה בישראל, אשר בסך הכול הכללי מביא תוצאות לא רעות לבעליהם כול שנה לא יכולתי להתעלם מהנתונים של מכירות האופנה בישראל בשני הרבעונים האחרונים של 2013.

כמי שנותן ייעוץ עסקי הרי שבאותו רבעון מדובר מתוך 181 חנויות השייכות ל-13 רשתות רשמו ירידה של יותר מ-10% מהמכירות, וזכרו שמדובר על תקופת אביב קיץ שאלה תקופות פורות בעולם האופנה בישראל ובכלל. רשתות אלה אומנם הם הרשתות הקטנות שבחבורה ואני מתייחס לרשתות עם מקסימום 20 סניפים בישראל.

כ-יועץ עסקי אשר לוקח חלק במיתוג ובידול חברות במרבית התחומים בישראל לא התפלאתי כלל וכלל כי רשתות האופנה הגדולות שחלק הזכרתי כאן דווקא בתקופה זאת עלו ב-למעלה מ-10%, את מגמת העלייה מחזקות רשתות האופנה שהגיעו אלינו מחו"ל ששם בחרו אזרחי ישראל לרכוש את האופנה שלהם הלבשה והנעלה כאחד.

כמי שעוקב אחר ההתפתחות בענף האופנה לא יכולתי שלא לשים לב למכירות סוף העונה שכהרגלם מתחיל מוקדם עם מחירים "שפשוט חבל לא לרכוש" הוזלות סוף העונה בישראל סוף כול סוף השוו קו ביחד אם חברות האופנה והרשתות הגדולות בארצות הברית, ומכירת סוף עונה מעניקה מחירים אטרקטיביים מאד לרוכשים. מכירות אלה, הקדמת מכירות סוף העונה, והשארת המבצעים גם לאחר סוף העונה הם אלה שהגדילו את ההכנסה ממכירות של ענף האופנה של הרשתות הגדולות המובילות.

עדיין אין בידי נתונים לדבי הרווחיות התפעולית של הרשתות כי נתון זה עדיין לא התפרסם (עד כמה שאני יודע) אבל גם אם נתון זה יתפרסם עדיין לא תהיה לנו את התמונה המדויקת כיצד השפיעו העלייה במכירות של הרשתות הגדולות בדוח רווח והפסד או במאזן השנתי שלהם.

ענף האופנה בישראל יעמוד השנה בפני עוד חוויה שתביא קבוצת פוקס המתכננת גידול של 50% במספר הסניפים שלה כאשר היא מתכוונת לפתוח עוד סקטור וזה בתחום ההלבשה התחתונה. רשת פוקס שולטת על השוק הישראלי עם 133 חנויות ברחבי הארץ בתחום האופנה ועוד 160 חנויות בתחומים נושקים.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]