חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לבחור כחברה לקידום אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי יוע שיווק אימון עסקי

נושא המאמר: פתיחת עסק, רוצה להקים עסק, ניהול עסקת
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

איך עושים עסקים?
איך יוצאים מעבדות לחירות?
איך מגשימים את הרצון האישי של כול אחד מאתנו להתפתח!
האם זה לא הזמן לפרוץ קדימה, כאשר אנחנו בתקופה מטורפת של רצון לרכוש, רצון לעשות, רצון להתפתח להגשים חלום. אני לא אומר "להתאבד" ולהגשים חלום בכול מחיר, אני טוען שחלומות אפשר להגשים בעולם העסקים או עולם העשייה העסקי.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני נתקל בכול כך הרבה אנשים מדהימים שגמרו בתי ספר, מכללות, אוניברסיטאות, גם כאלה שלמדו מנהל עסקים או עריכת דין, ולא עושים עם זה כלום! נאדה! קחו לדוגמא עורכי דין, מעטים הם אלה שהולכים להיות עצמאיים האחרים משתלבים בסנגוריה הציבורית, במשרד המשפטים, או כשכירים במשרדי עורכי דין, ואני שואל: היכן היוזמה, היכן התעוזה, היכן הכוח לבוא ולהתמודד מול אתגרים בתחום מקצוע עריכת הדין אשר כבר מזה שנים מספידים ועדיין הפקולטות מזרימות אלפי עורכי דין בשנה.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רוצה להסתכל על אלה שגרמו את מקצועות האומנות, היצירה, בבצלאל, בשנקר, בתלמה ילין, באוניברסיטאות, במכללות, לאן הלך כול הלימוד שלכם, לעבודה במשכורת מינימום באחת מהחברות הגדולות! או אתם המעצבים התעשייתיים, מעצבי המוצר, הגרפיקאים, מעצבי האתרים, היכן אתם! נבלעים במקומות עבודה החונקים אתכם ואת מה שלמדתם, אתם לא חושבים כי אם תפתחו תיק במס הכנסה (ובטח חלק מכם שקורא שורות אלה נכנס לחיל ורעדה שהוא רק שומע מס הכנסה) ותציעו את השירותים שלכם כפרי לנסרים, ובאותה עת תעשו גם לביתכם, לא תרגישו יותר טוב, לא תוכלו להתברג עמוק בתעשייה המוכרת לכם. לפני כחודש קיבלתי פנייה מאיש קריאטיבי שעבד באחד המשרדים הגדולים בפרסום בזו הלשון. "מאסתי לשרת אדונים ואני רוצה לעשות לביתי אוכל להעניק לך את השירותים של משרד ענק במחיר נמוך" האמת! אהבתי! זו יצירתיות, זו יוזמה, זאת חדשנות, זה מרענן, וכך ניתן לעשות בכול סקטור או תחום אם אתם מספיק יצירתיים, יודעים לקחת סיכונים מחושבים והכי חשוב אוהבים את מה שאתם עושים.

כ-יועץ עסקי אני חוזר ואומר כול עסק יכול להתקיים, להתפתח ולגדול, על תקשיבו לאמירה כי "עסקים בקשיים" כן הם בקשיים, נכון, כי הם לא יודעים להתנהל ולהתנהל, חלקם לקוחות של משרדי יועצים כאלה ואחרים ונהנים משינוי בעסק שלהם, חלקם חושבים שהם יכולים לנהל את העסק שלהם שכבר צבר גיבנת כזאת או אחרת.

חלומות מטרתם שיתגשמו! ואם תחלמו ותישארו עם החלום, התסכול יאכל אתכם שתהיו בני 45+ שמעבידים לא ירצו אתכם. היו אדונים לחלום שלכם, רק דעו לעשות אותו נכון.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]