חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול בדיקור סיני בבית המטופל לחולי סרטן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ שיווק יועץ עסקי אימון עסקי

נושא המאמר: עסקים במשבר
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

מדוע אנו מכירים את הנתון של קריסת חמישים אלך עסקים בשנה
איך קורא כי בכול יום קורסים עסקים בישראל.

לא שישראל היא מלכת קריסות העסקים בעולם המערבי ובארצות הברית קורים בדיוק אותם הדברים, אבל אנו צריכים להסתכל בגיגית שלנו כי זה מה שמעניין כול בעל עסק.

כמי שנותן ייעוץ עסקי התובנה היא כי סף הכניסה לפתיחת עסק הוא די נמוך ולכן הרבה מאד אנשים אשר שואפים להגיע לעצמאות כלכלית פותחים עסקים. את ההשקעה לפתיחת העסק הם מביאים או מקופתם ואו מהלוואות או מסגרת אשראי בנקאית. מעטים הם היזמים אשר עושים באמת תוכנית עסקית לא כמצגת לבנק אלה תוכנית עסקית עם אורך נשימה פיננסי לתקופה של לפחות שנה. בדרך כלל עסקים חדשים שנפתחים בונים על ההכנסה המידית שתיכנס. ומכאן הטעות הראשונה.

כמי שנותן ייעוץ עסקי עסקים קיימים כאלה שכבר שורדים שנה או יותר, אחרי שכבר קיבלו הלוואות כאלה ואחרות, רכשו את הרכבים, השקיעו בציוד, העמיסו על עצמם הוצאות מימון והוצאות אחרות, כי סמכו על העתיד, או שהעתיד נראה להם ורוד יותר, מוצאים את עצמם עם סכום הוצאות גבוהות ביחס להכנסות ועם צורך למכור את מרכולתם בכול מחיר רק בכדי להתקיים, והשאלה הרווחת אצלם היא "אני מרויח כסף אך לא רואה אותו בבנק" , התשובה להכרזה זאת היא פשוטה "אתה לא מרויח מספיק בכדי לכסות את הוצאות העסק שלך" ואם אתה כן מרויח מספיק בכדי לכסות את הוצאות העסק שלך, כנראה שקפצת גבוהה ואשראי הלקוחות שלך הוא פרמטר שאתה לא יכול לעמוד בו, ההון החוזר שלך שאמור לממן אשראי לקוחות לא מספיק לך לעשות זאת, שהרי זה לא חוכמה למכור במחיר נמוך ובאשראי לקוחות ארוך.

כ- יועץ עסקי אני רואה סיבה נוספת להתדרדרות של עסק והיא בדרך הניהול של העסק, בתחום הפיננסי, הרבה מאד עסקים מנהלים את החיים הפרטיים שלהם דרך חשבון העסק וזו לפעמים מתוך מטרה להכניס הוצאות אל תוך העסק בכדי לשלם פחות מע"מ או בעתיד פחות מס הכנסה, ופעולה זאת יוצאת בהפסדה בסופו של יום, עסק צריך להתנהל ע"פ תקציב מוכתב מראש (לא תוכנית עסקית כמצגת לבנק) אלה כתקציב עם בקרת תקציב וזאת על מנת לגרום לעסק להתגלגל ע"פ התקציב הייעודי להוצאות והכנסות העסק", ביטוי שאני שומע מבעלי עסקים חדשות לבקרים "לא הייתה לי ברירה אז לקחתי הלוואה בריבית של שני מספרים בשנה"

תובנה נוספת היא תחום השיווק והמכירות בעסק, בגלל הלחצים התזרימיים ובעיות היום יום עסקים זונחים את נושא השיווק והמכירות, לא רק כאנשי מכירות בשטח, לא רק בהחלטה איך עושים שיווק, אלה בהחלטות הרבה יותר חשובות כמו: חידוש המוצר, הלבשת מוצר קיים בלבוש חדש, הבלטת מוצר כקטליזטור לשאר המוצרים, ובכלל חשיבה יצירתית שתגרום למוצרים או השירותים של העסק לזוז. היום לא די בכך שעושים פרסום במקומון, או בונים אתר אינטרנט, היום בכדי להגיע לתודעה של הלקוח ולהניע אותו לכוון העסק שלך יש דרכים אחרות לעשייה, כי כול יום שלקוח חדש לא נכנס לעסק שניים עוזבים אותו.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]