חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ממה להיזהר לפני שנוסעים ללמוד בחו"ל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי HUG. GXEH HUG. AHUUE THNUI GXEH

נושא המאמר: מודלים כלכליים
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

עסקים וחברות בישראל חייבות לשנות את המודל העסקי שלהם.

אַל יִתְהַלֵּל חֹגֵר כִּמְפַתֵּחַ - אמרה מקראית, שמשמעותה: אל לאדם להתרברב ולהתפאר בכוונותיו לפני שהוכיח כי הוא מסוגל לבצען. אמרה זאת מתאימה לכול שכבת העסקים באשר הם על פני עולם! אמרה זאת כפי שניתן לפרש אותה בימים אלה לא נותנת לגיטימציה לאף עסק או חברה או טייקון הפועלים בעולם העסקי הישראלי והעולמי.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני אומר לחברות גדלות כקטנות, צאו שבו על השולחן, ותתחילו לשנות את התוכניות העסקיות שלכם, שבו לשולחן ותחשבו אחרת ושונה, החליפו את היועצים האסטרטגיים שלכם, יועצי השיווק, ושאר היועצים ושכרו לכם יועצים חדשים אם רוח חדשה רוח העומדת בפני הסערה הקרובה בעולם העסקי של כול חברה או עסק באשר גודלו הוא.

יש חברות שיושבות על מזומנים לא רעים, יש חברות אשר מנהלות עסקים במשך שנים, יש חברות אשר אזור הנוחות שלהם כול כך נעים בישיבה על הכורסא המפנקת שהם לא מעוניינים לראות דבר מעבר לד' אמתם, ואלה שרואים במקום שייקחו את מה שכבר יש להם פוזלים לעבר השקעות או עסקים הגוזלים מהם את כול נתחי הבשר שהיו מנת חלקם כול השנים.

כמי שנותן ייעוץ עסקי רב שנים, ואשר נאץ לשנות את עורו כול יום מחדש על מנת להשיג את הקדמה, החוצפה העסקית, וההמצאות החדשות להם נמצא פתרון טרם כניסתם לשוק, אני רק יכול להעיר בעלי חברות ומותגים אשר מחזיקים בעשר אצבעות במותג וכול פעולתם לשמור ולשמר אותו מכול משמר.

כ יועץ עסקי אני מדבר על כולם מחברות מטוסים, ועד מותגים ענקיים, דרך רשתות גדולות, מלונות, וכול עסק שרק עולה לכם לראש! כול עסק בטווח של 10 שנים אם לא יזיז משמעותית את ברז הכניסה לעסק ימצא את עצמו מיובש ונחנק. אנו צועדים בצעדי ענק אל הנודע האחר, אנו צועדים בצעדי ענק למקומות שעסקים וחברות לא חשבו עליהם.

מישהו מאנשי העסקים היו מאמינים כי זה יהיה מצבה של IDB לא! למה לא כי בחברת עתירת יועצים שמנים ומשמינים לא הצליחו לקרוא את המפה קדימה ונשארו הרבה אחורה, לו חברה כה גדולה הייתה מנקה את יועציה שהתאימו לתקופה של פנחס ספיר שר האוצר האגדי בממשלות ישראל הראשונות אזי אולי יכול היה להיגזל פחות כסף מהציבור.

מאמר זה הוא לא מאמר הפחדה\, מאמר זה צריך להזיז את כיסאות המנהלים הגדולים במשק או מנהלים לחברות או עסקים קטנים שאולי נחים על מי מנוחות, מי מנוחות שיהפכו לגלי צונאמי גדולים.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]