חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיכאון - טיפול פסיכולוגי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ כלכלי ייעוץ אסטרטגי ייעוץ עסקי תכנית עסקית

נושא המאמר: מדיניות סחר החוץ של ישראל – התועלות משינוייה
מאת: קבוצת פארטו בע"מ   שמור מאמר למועדפים

בעבודת מחקר מקיפה שביצענו בחברתנו, נעשה שימוש בתהליך הערכה אמפירי לבחינת משתנים מקרו כלכליים של המדינות המהוות שותפות סחר של ישראל והשפעתם האפשרית על הייצוא הישראלי. המודל האקונומטרי שפיתחנו מעריך את גמישות הייצוא הישראלי הכולל ללא יהלומים, כמו גם גמישות הייצוא לכל מדינה בנפרד. המודל מפיק גמישויות יצוא חיוביות ביחס לסך כל היבוא של מדינה שותפת סחר וביחס לשער החליפין האמיתי. מטרת המחקר העיקרית היתה לספק ייעוץ כלכלי מושכל למקבלי ההחלטות במדינה בתחום מדיניות הייצוא, בהתבסס על תוצאות מודל כלכלי שפיתחנו ותרחישים שונים שהרצנו באמצעות המודל.
תוצאות המודל מאפשרות להצביע על מדיניות הסחר האופטימלית לישראל, ולהשוות אותה למדיניות הקיימת כיום, וכך לגבש תכנית אסטרטגית חדשה לניהול סחר החוץ של ישראל.
בעזרת שימוש בנתוני פאנל פרטניים על ייצוא ישראלי ל-22 שותפות הסחר העיקריות, ניתן לספק ייעוץ אסטרטגי ייחודי המאפשר מבט חדשני וממוקד יותר על האפקטיביות של מדיניות סחר החוץ הישראלית.
המודל שימש לבחינת הסכמי סחר חופשי בין מדינות, על מנת לספק ייעוץ עסקי באשר לכדאיות כריתת הסכמים כאלו בישראל. נמצא כי יש להסכמי סחר חופשי השפעה חיובית משמעותית על היצוא ועל כן מומלץ כי כל תכנית עסקית עתידית לקידום סחר החוץ הישראלי תכלול קידום הסכמי סחר חופשי עם מדינות שונות. כמו כן נמצא בעזרת המודל כי רמת שחיתות גבוהה במדינת היעד הנה בעלת קשר לרמת ייצוא ישראלי נמוכה יותר. בעזרת שימוש בתוצאות ההערכה של המודל שפיתחנו, ותוך התחשבות במערך מדיניות סחר החוץ של ישראל, ניתן לספק ייעוץ כלכלי אפקטיבי לקובעי המדיניות בתחום סחר החוץ. בהתאם לתוצאות המודל גובשה תכנית אסטרטגית לרפורמה מוצעת במדיניות סחר החוץ, תוך הדגשת התועלות הפוטנציאליות של הרפורמה על תחזית הייצוא הישראלי.
על פי תוצאות ההערכה שבוצעה בעזרת המודל, נמצא כי ללא פיתוח מדיניות סחר חוץ חדשה, צפויה צמיחה כוללת של 74% בייצוא הישראלי במהלך השנים 2012-2020. ואולם, אם ייושמו המלצות לרפורמה במדיניות לפיתוח סחר החוץ של ישראל, שיעור הגידול הצפוי כמעט ויוכפל, כאשר היצוא צפוי לגדול בסך של 135%.
© כל הזכויות שמורות לקבוצת פארטו בע"מ

www.pareto.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קבוצת פארטו בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]