חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דמיון מודרך וNLP לטיפול במיגרנה.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ אסטרטגי יועץ שיווק

נושא המאמר: האם צריך שותף בעסק
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים


האם המיזם או העסק שאני רוצה להקים אני חייב שותף או שותפים.

האם כדאי לי להכניס עכשיו שותף לעסק שיכניס כסף כמשקיע או יעזור לי בניהול העסק, מה עדיף: להישאר לבד לשכור מנהל להביא מלווה עסקי, אני מבולבל, לא יודע מה להחליט.

כמי שנותן ייעוץ עסקי בוא ננסה לפרוט את האפשרויות העומדות ליזמים לעסקים חדשים או לבעלי עסקים או חברות המתנהלות כבר בשוק החופשי.

שותף זה לא קללה, ההפך, לשותף יש ערך מוסף מאד גבוהה הן אם זה ביידע המקצועי שבו מתעסק העסק או החברה, ואם לא ביידע המקצועי, אז אולי ניסיונו בניהול או בשיווק כאשר התרומה שלו לעסק יכולה להיות גבוהה: האחד בצד הטכני והשני בצד הניהול, השיווק, המכירות, מה שכן, לעולם לא תיקחו שותפים אשר כול תפקידם להשקיע ורצונם לשבת בחברה או בעסק. שותף כזה צריך להשקיע, לקבל דיווח חודשי או רבעוני, ולקבל את המגיע לו במידה ויש רווחים בעסק. זכרו! מה שעובד לשני הצדדים הווה אומר שותפות המשלימה אחת את השנייה מונעת ויכוחים, כעסים, התפרקויות, ומכות!

האפשרות השנייה העומדת לזכותנו ואני כמי שנותן ייעוץ עסקי מזכיר אותה חדשות לבקרים, אדם שרוצה להקים עסק או חברה או מיזם ויש לו את הכוח המקצועי הפיזי והנפשי להתמודד עם העסק ניהולו שיווקו וביצוע המכירות שלו וכמו כן את ההשקעה הדרושה לפתיחת העסק עדיף שיעסיק בתחילת דרכו יועץ עסקי או יקבל ייעוץ עסקי או שימצא לו בנרות את המחט בערמת השחת לעובד או מנהל טוב ואמין מוכח שיעזור לו בניהול העסק (אני לא מדבר על עובדים מהשורה שהעסק או החברה צריכה, זה בכול מקרה היה נרכש) אני מתכוון לעובד בגובה העיניים שיוכל לקבל על עצמו תפקיד ניהולי אחראי ורציני.

מהניסיון העסקי הרב שלי במשך השנים ברור לי כי שותף הוא ברירת מחדל, השאיפה היא, הבריאה ביותר להתנהל לבד. באקלים העסקי של ימנו ניתן לרכוש שירותים במיקור חוץ, שירותים אשר האינטרס היחידי של זה שנותן את השירותים הוא המשך העסקתו ע"י העסק או החברה ולכן חובת ההוכחה לאמינות יושרה ומקצועיות תלויה בו כי אם היא לא תהיה טובה או כדאית בעל העסק או החברה פשוט יעשה NEXT.

קראתי מספר כתבות הנושאות בתוחם המלצות בעד ונגד שותפים, האם זה טוב, האם זה מועיל, וכול מיני פרמטרים כאלה ואחרים לגבי הכן והלא של שותפים. מניסיוני רב השנים אני לא מכיר הרבה שותפויות שנגמרו בטוב, אם נעשה סיבוב באולמות בתי המשפט בישראל או נהפך לתולעת שתנבור בין תיקי בתי המשפט בישראל נקבל חום אמתי על כמות הסכסוכים לה נדרש בית המשפט להכריע בין שותפים, שותפויות, נשים של שותפים בעלים של שותפות.

למדתי ששותפויות מתחילות בתרועה גדולה ונגמרות באנחה עוד יותר גדולה, לעומת זאת אני יכול לספר לכם מהניסיון שיש גם שותפויות טובות, פוריות, מפרות אחת את השנייה, אבל כאלה מאד קשה למצוא. אנו חיים בעולם אחר, עולם שהכסף הוא השולט, עולם שהחברות והחבר נגמר, עולם שהאחד לשני זאב, וכאשר מעורב עוד כסף בכול הנושא, כול השותפות הופכת להיות לאנדרלמוסיה מוחלטת.. אם שותפות אתם רוצים לעשות עשו זאת עם רעייתכם.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]