חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיאטה מהירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעו עסקי יועץ עסקי ייעוץ אסטרטגי יועץ אסטרטגי

נושא המאמר: משרד פרסום
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

מסודות הפרסום
אני יוצא מתוך נקודת הנחה כי רבים מהעסקים בישראל הפנימו כי הפרסום העסקי היום שונה בתכלית השינוי מהפרסום שהיה נהוג במשך שנים במגזר העסקי.

כ מי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול לעכל את התובנה כי כול מה שהכרנו בתחום הפרסום ו ה ייעוץ העסקי לפרסום כבר אינו קיים ואת מקומו תפסו טרנדים אחרים לגמרי אשר צריכים לקלוט את עיני הלקוח ולגרום לו חד משמעית להתעכב על הפרסום או יותר נכון ה"מסר" אותו רוצה להעביר המפרסם. הלקוח הפוטנציאלי הוא זה שיחליט אם המסר מעניין אותו או לא. אנו חייבים לזכור שלא כמו פעם רוב הפרסומים חדשו וריגשו במוצרים שלהם את הלקוחות ולכן היה כוח רב לפרסום ההמוני, היום קשה מאד לרגש, להפתיע ולחדש ללקוח הפוטנציאלי ומפה מגיע השעמום של הלקוח מפרסום רגיל, בנאלי, בבמות מוכרות, (עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות)

כמי שנותן ייעוץ עסקי אנו לפעמים עובדים קשה מאד מבחינה גרפית כיצד להביא את המסר המשכנע ללקוח, פעם אמרנו בעולם הפרסום כי תמונה שווה פי הרבה מהמילה הכתובה, אבל היום אנחנו יודעים כי המילה הכתובה, המסר הפרסומי "לא הסלוגן המתחמק" אלא המסר החד משמעי הוא זה שצריך להניע את הלקוח לפעולת מכירה וכמו שנאמר " אולי הם ישכחו מה אמרתה אבל לעולם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש) (קארל ו ביכנר) וזו האמת, כולנו יודעים שלמילה יש כוח עצום להניע לפעולה ולכן כול עולם השיווק והמכירות העכשווי נוטה להשתמש יותר במילים ופחות בדימויים.

אם כן מה העצה שהייתי נותן לכם קוראי היקרים בכדי שתצליחו להעביר את המסר השיווקי שלכם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי והלקוחות שלכם כמובן.

כ יועץ עסקי אשר עוסק הרבה מאד בתחום השיווק והפרסום העכשווי לא הייתי מציע לכם לוותר על מנועי החיפוש, אלה ששולטים כרגע בעולם האינטרנט, ולא דווקא ההשקעות בטיפוס האורגני אשר יוכל להביא אתכם למקומות ראשוניים אבל הזמן וחוסר הביטחון שאכן זה יקרה לא שווה את ההשקעה שלו. משפט מוחץ בתוצאות החיפוש הממומנות יכול להביא לכם הרבה מאד לקוחות ומתעניינים במוצר או בשירותים שלכם,

ומאחורי המודעה הממומנת PPC הייתי ממליץ לכם לפרסם "דף נחיתה" כן דף נחיתה ולא ישר את האתר שלכם. למה? כי ראשית עלות הפעימה תעלה לכם פחות, שנית תצליחו להעביר את המסר אותו תרצו להעביר על מנת שהלקוח הפוטנציאלי יתעניין בהצעה הייחודית שלכם (וחשוב שההצעה תהיה ייחודית)

זכרו! 92% מחפשים את המוצרים או השירותים שלהם דרך מנועי החיפוש, אומנם 62% מקליקים על התוצאות האורגניות ורק 38% על התוצאות הממומנות, אבל זה עדיין אחוז גבוה של מקליקים על התוצאות הממומנות, קל וחומר שתצליחו להעביר מסר חזק ומרגש המחדש ללקוח וגורם לו להקליק על המודעה ומשם לחיבור הקניה.

אין בהמלצה זאת לזנוח את שאר אפיקי הפרסום, אך יש בה בהחלט לתת דחיפה אדירה לעסקכם, וכמו בכול דבר חייב שיהי מעורב בפעילות שלכם מי שמבין בשיווק, במסר, בפרסום, ביכולת לעניין את הלקוח ולגרום לו להקליק על המודעה דווקא שלכם.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]