חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיולים למזרח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי אימון עסקי ליווי עסקי

נושא המאמר: ניהול פרויקטים, פרויקטים חדשים
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

יועץ עסקי, ייעוץ עסקי, חברה לייעוץ עסקי
האם בעל העסק או המנכ"ל בעסקים קטנים בינוניים ואפילו גדולים צריך לעשות הכול הוא בעצמו!

סיפור: באחד מהעסקים אשר תחת הטיפול של המשרד שלנו נמצא מנהל אשר אהבתו הגדולה היא התעסקות בתוכנות הגרפיקה השונות (יותר נכון הכי חדישות בתחום הגרפיקה) ובבעלותו מחשב חדש ומחודש מדגם "מקינטוש". תפקידו סמנכ"ל החברה (ומחזור הפעילות של החברה לא מבייש חברות בינוניות) אותו סמנכ"ל יקר החליט שאת כול הביצועים הגרפיים של החברה, ואת הפעילות הפרסומית של החברה, הוא עושה "זכרו! הידע שלו הוא בהפעלת תוכנות גרפיות מתקדמות. אין לו ניסיון בשיווק, בקופירייטינג, אלא רק בעיצוב! עכשיו מה עושים! לסמנכ"ל יש הרבה מטלות עליו, לעבוד על עיצוב גרפי לוקח המון זמן, איך מנהלים חברה מצד אחד ומצד שני יוצרים עבורה את העבודות הגרפיות מכרטיס הביקור ועד ספרי ההדרכה והעלונים.

אז שלא!

זה בפירוש לא ניתן!

ואכן זו הסיבה מדוע נקראתי לחברה, כי החברה, צלעה!

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני ער לעובדה כי מנהלי עסקים, בעלי עסקים, אין להם את האפשרות להעסיק מנהל לכול מחלקה כמו בחברות הגדולות, מנהלי עסקים או בעלי עסקים נאלצים להתערב ממשית בהנהלת החשבונות, בבנק, במסגרות, בתפעול השוטף של העסק, במקצועיות של העסק, והכי חשוב בשיווק, בהתפתחות, במכירות.

כ יועץ עסקי אני מבין את הבעיה הזאת המשתקפת כמעט ממרבית העסקים הקטנים והבינוניים ואני יכול לחבר אותה גם אם התופעה שיש בעלי עסקים אשר מצד אחד לא נוטים להאציל סמכויות הלאה ויש כאלה מצד שני אשר מאוהבים בכול מה שהם עושים בחזקת "חדוות היצירה"

כ יועץ עסקי אני שולל התנהלות כזאת של בעל עסק, מאחר ועסקים, בפרט היום, זקוקים לתשומת לב מרבית "מרבית" בכול מחלקה או פעילות של העסק גם מבחינה פנימית וגם מבחינה חיצונית.

בעלי עסקים בישראל חייבים להפנים כי ניהול עסק זה לא משחק ילדים, אם אין כסף להעזר בגורמים חיצוניים כמו יועצים עסקיים או שיווקיים, עם אין את הממון לשלם לעובדים שכירים שיבצעו חלק מהמטלות שלוקח בעל העסק על עצמו! עדיף לסגור את העסק!

עסק הוא כמו פרח שגודל ומתפתח, תארו לעצמכם כי תלבישו כותרת של פרח בשקית ניילון שלא תיתן לפרח לצמוח! מה יקרה! הפרח ימות! זה בדיוק מה שקורה לעסקים כאשר לא מאפשרים להם לגדול. ועסקים שעומדים במקום הם עסקים שגורלם נחרץ להתרסק.

המלצה חמה לבעלי עסקים חדשים, בהקמה, קיימים, מצליחים, בקשיים, עשו שינוי בעסק שלכם, העסק שלכם דורש זאת, על תהיו סקפטיים בסופו של יום תגיעו גם אתם למסקנה כואבת "אך איך לא חשבתי כך

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]