חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הרחקת יונים באופן מקצועי!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי אימון עסקי יועץ אסטרטגי

נושא המאמר: שיווק ומכירות באזור המרכז
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

האם באמת עולם האינטרנט מסוגל למכור לכול אחד?
האם כול המכירות יכולות להתרכז רק דרך אתרי האינטרנט?

או אולי האינטרנט הם לוח המודעות שלנו?

אבל איך אפשר לקשור בין שני העולמות האלה מודעות ומכירות.

כ יועץ עסקי אני נחשף לחומרים של אנשי השיווק הבינלאומיים אשר לא מפסיקים להורות לעסקים למשווקים להופיע בעולם האינטרנט ולהציע את מרכולתם. השאלה היא אם מכירה באמת יכולה להיעשות דרך אתרי האינטרנט, האם המתכת והתוכנה מתחברים אל הנפש והרגש שלנו.

כ יועץ עסקי בעשור האחרון הבנו יותר ויותר כיצד פועל המוח האנושי שלנו, הבנו כי מכירה ללקוח יכולה להתבצע דרך הקשר, שפת הגוף, טון הדיבור, השפה, השקיפות, והכי חשוב דרך הרגש. אם זו הגישה הנכונה למכירות הרי שבעולם האינטרנט אלמנטים אלה לא יכולים להיות ישימים, אז איך זה שכולם מדברים על מכירות דרך האינטרנט.

כמי שנותן ייעוץ עסקי הרי שניתן לחלק קטגוריות מכירה למכירה דרך אתרי האינטרנט ומכירה אשר מחויבת להתבצע פנים מול פנים ואני ינסה לפרט.

מוצרי צריכה רגילים, מוצרי מכולת, מוצרי חשמל, ספרים, מוצרים ברורים כמו רכישה ב-EBAY או AMAZONE או רכישה של מותגים בעולם, בהחלט יכולה להיות ישימה דרך אתרי האינטרנט, כאן הצרכן יודע מה הוא רוצה, מה הוא צריך, יש לו את מנועי החיפוש, יש לו את אתרי השוואת המחירים והוא יכול לבצע את הקנייה בקלות ובנוחות.

אך יש מוצרים ושירותים אשר הלקוח לא צריך! הרי זה ידוע כי הצרכן רוכש את המוצרים עבורו כאשר 80% מהמוצרים הוא לא צריך, הוא רוכש אותם בגלל גירוי חמשת החושים שלו, ובעיקר בגלל מוכרנים חכמים היודעים לתאר בפניו כמה המוצר או השירות הזה יכולים לעשות לו טוב, להשפיע על הסטטוס החברתי שלו, ולגרום לו הנאה בהמשך דרכו.

כאן, בנקודה זאת, נעלם העולם הווירטואלי ומתחיל העולם הממשי, העולם של הלקוח בתת המודעות שלו, בדמיון שלו, ובהכנסת חמשת החושים שלו לתהליך הקניה ( רכישת חלב לא דורשת הפעלת חושים) אבל לעומת זאת באותה קטגוריה רכישה של נס קפה ממגוון יצרנים ומשווקים כן מעלים לצרכן הפוטנציאלי שלנו את החושים ובדמיון שלו הוא מרגיש את עצמו טועם מהקפה הטוב, מריח את ריח הארומה שלו בדמיונו, וחושב כיצד יגיבו אורחיו שיוזמנו ללגום קפה בביתו.

עולם המכירות מלא בדימויים, עולם המכירות גם של הרוכשים רהיטים המתיישבים על הריהוט הנבחר ומדמיינים איך הם משפחתם ואורחיהם ירגישו עם המוצר הנבחר, גם צרכן הנדרש לשירות של יועץ עסקי ייעוץ עסקי עורך דין רואה חשבון או רופא לא ייתן את נפשו בידו של מישהו אשר לא הצליח לשכנע אותו במקצועיותו ובמה שנותן השירות יוכל למלא את סיפוקו!

לסיכום! העולם הווירטואלי הוא חלק מחיינו, אבל הוא לא יכול להשלים את הדברים החסרים הקשורים לבני האנוש והצורך של בני האנוש מחיבור משותף דרך הרגש עובר חמשת החושים.

www.oronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]