חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכת העצבים – יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מצלמות אבטחה לבית אזעקה לבית אבטחה לבית פריצה לבית

נושא המאמר: תכנון אבטחה אפקטיבי לבית
מאת: אמיר משה   שמור מאמר למועדפים

תכנון מערך אבטחה אפקטיבי לבתים פרטיים
כיום תחום האבטחה מוצף במתקינים, חברות מוקד, ספקים ויבואנים של מערכות. עובדה אשר פגעה מאוד במקצועיות ההתקנה. היום ניתן להתקין מערכת אבטחה הכוללת מצלמות ובקרת פריצה בסכום של כ 2000 ₪ . אך האם ההרגשה הטובה של התקנת מערכת אבטחה בזיל הזול נשמרת לאחר הפריצה וחשיפת המחדלים הרבים שאפשרו לפורץ לחדור לבית או לעסק?
התשובה היא כמובן לא. מניסיוני הרב כיועץ מיגון ובעל חברת התקנות במשך שנים רבות עוגמת הנפש שחווה בעל נכס שנפרץ לא משתווה להפסד הכספי שגרמה הפריצה. התחושה שמישהו חדר למרחב הפרטי שלנו והסתובב לנו בחדרים בזמן שישנו תוך כדי חיטוט בחפצים האישיים שלנו בחיפוש אחר משהו לגנוב היא ההרגשה הרעה ביותר שניתן לחוות. שלא נדבר על רגעי האימה שבהם המשפחה הייתה חשופה לגחמותיו של אותו הפורץ.
תחום האבטחה כיום הוא תחום שבו קשה למצוא התקנה מקצועית שבאמת הושקעה בה מחשבה תוך כדי לקיחה בחשבון של כל המשתנים הסביבתיים סביב הבית . בכל התקנה יש פרטים שונים שיש להתחשב בהם לדוגמא, סביבת הבית, תנאי התאורה, קרבה ליישובים שמהם יוצאים הפורצים, מה שווי הרכוש שנמצא בבית, חיי המשפחה בשגרה, שעות הפעילות של המשפחה ועוד פרטים רבים.
לצערי כיום התקנת מערכות האבטחה הפכו סיסטמתיות ועל פי שיטת "פס הייצור" זאת אומרת שכל ההתקנות מתבצעות באותו האופן בדיוק עם אותם הרכיבים וללא תכנון אסטרטגי למניעה אמתית של פריצה . ההתקנה מתבצעת ע"י מתקין שחוק שרוצה לסיים את יום העבודה וללכת הביתה בזמן הקצר ביותר. לצערנו היום ניתן ללמוד איך לפרוץ כמו פורץ מומחה דרך האינטרנט וכיצד להתגבר במספר שניות על מנעולים ומערכות אזעקה שלא הותקנו כראוי.
עצתי כאן בתור יועץ מומחה לאבטחה היא פשוט להזמין מקצוען אמתי למיגון הבית גם אם הדבר כרוך בתוספת של עוד כמה שקלים על מנת להגן באמת על רכושכם ובני משפחותיכם. הסכום שתשקיעו בביטחון אפקטיבי יחזיר את השקעתו במהרה בשקט הנפשי שלכם כשאתם יודעים שאתם באמת מוגנים.
הכותב הוא יועץ מומחה אבטחה בחברת אמיר משה
www.security-expert.co.il

www.security-expert.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיר משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]