חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוכרת שהתפרצה עקב לחץ ומתח נפשי - ברת פיצויי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי ליווי עסקי יועץ שיווק

נושא המאמר: חברות ביטוח, תביעות ביטוח
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

אנחנו כול כך עקשנים לשלם את פוליסות הביטוח שלנו.
אנו מוכנים לוותר על תשלומים אפילו למוסדות אבל חס וחלילה לא לוותר על תשלום פוליסת הביטוח שלנו.

ולא משנה עם זה ביטוח חיים, ביטוח בריאות, פנסיה, אובדן כושר עבודה, הביטוח לעסק, וכ"ד.

למדנו כי ביטוח נותן לנו בטחון מלא כי בשעת צרה הביטוח יעמוד לצדנו ויקיים נאמנה את כול מה שהתחייב עבורנו.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני ער לפרסומים הענקיים שמפרסמות חברות הביטוח רק בוא נעשה ביטוח כזה או אחר וכמובן לסוכני הביטוח אשר תפקידם להחתים אותנו על טפסים עם מילים צפופות שגם אם נרצה לקרוא ולהבין לא נוכל בגלל המילים הקטנו "קטנות מאד הכתובות שם"

אז שלא! חברות הביטוח ששות בשמחה וגאווה להנפיק לנו פוליסות, לגבות מהבנק את הוראת הקבע החודשית, לאיים עלינו שאנו לא משלמים, אבל שאנו מגישים תביעה לחברת הביטוח! כאן מתחיל הסיפור, סיפור שיכול לקחת זמן קצר או סיפור שיכול לקחת שנים על גבי שנים.

כ מי שנותן ייעוץ עסקי כול תביעת ביטוח ע"י לקוח מתקבלת אצל החברה כ"הלקוח מרמה" ולמעשה ממבוטח המשלם את הפרמיות בקנאות רבה הופך המבוטח "הלקוח" של חברת הביטוח ללקוח "שקרן" שמנסה לרמות ולעשוק את חברת הביטוח, ולכן הפנייה חזרה מול התביעה "תוכיח שאחותך לא ???????) ומכאן מתחילה סאגה של הוכחות, ואם ההוכחות לא מספיקות המבוטח נאלץ לגשת לעורך דין או לחברת מאכרים שינהלו את הסאגה מול חברת הביטוח, ואז מ-100% תביעה מתחילים לשבת על המבוטח "פרזיטים" הנהנים מכספו. ומה בסך הכול רצה המבוטח? לממש את תביעתו כפי שהובטח לו ברכישת הביטוח.

כ יועץ עסקי אני יכול להצביע על מענה של חברות ביטוח רק לא לשלם את התביעה המתבקשת, "טופס שאלון הבריאות לא מולא נכון ולכן לא מגיע לך התביעה" " התביעה שלך מתייחסת לתקופה שההתיישנות כבר קיימת עליה ולכן לא מגיע לך סכו התביעה" "לא סיפרת לנו כי לפני כריתת הפוליסה הייתה חולה ב-X " "לא ידידי בסעיף זה לא ביטחת את עצמך ולכן לא מגיע לך אגורה" "הפוליסה לא מכסה את נושא תביעת הביטוח שלך" וזה עוד לא הכול מסתבר כי חברות הביטוח מפעילות חוקרים ברמה לא רק של עיכוב בגלל סעיפים בפוליסה אלא אנשים אשר נשלחים לעקוב אחרי תובעים כמו אלה שנשלחו לעשות "תקר" במכוניתו של מבוטח ולצלם אותו מחליף גלגל אחרי שהגיש תביעה לביטוח שהוא לא יכול לתפקד עם כאבים בכתף" או מי שלא יכול לעבוד והגיש תביעה בגין אובדן כושר עבודה הוצעה לו עבודה בסכום יפה על מנת שיקבל אותה וכך חברת הביטוח תוכיח כי אכן המבוטח שהגיש תביעה על עובדן כושר עבודה אכן עובד.

נכון, יש מקרים שאנשים באמת מנסים לשטות את חברת הביטוח, זה לא חדש! אבל האם רוב אוכלוסיית המבוטחים בישראל צריכים לסבול או להרגיש כי חברות הביטוח פועלות נגדם בחוסר אמון, ומיום הגשת תביעה הלקוח הופך מ"לקוח" לחזקת "גנב".

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]