חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
להתחתן או לא להתחתן - זאת השאלה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי ייעוץ ארגוני ליווי עסקי

נושא המאמר: שיווק ומכירות
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

האמת שמאד קשה לי לדבר על "מה זה יועץ עסקי" או "מה הוא תפקידו של היועץ" וזאת מאחר ואני מרגיש שהצוות שלי ואני הם המשרד מאגד בו את כול הניסיון הידע וההכשרה להיות יועצים מובילים בתחום העסקים בישראל.
למה אני כותב זאת?

למה אני כול כך בטוח שדווקא אנחנו דורון עמית והצוות היא הקבוצה הטובה ביותר לניהול, ייעוץ, שיווק, מכירות, פתרון בעיות אצל עסקים בקשיים, והובלת מיזמים ישנים כחדשים להצלחה ושגשוג אפילו היום בתקופה כול כך קשה בו עסקים מתרסקים חדשות לבקרים.

עסק, חברה, הינו דבר מורכב! מורכב מבני האדם העובדים בו, מתחום העיסוק שלו, מיכולת ההמצאה שלו, מהמבנה הכספי שלו, וזו הסיבה שאתם יכולים למצוא עסקים העוסקים באותם מוצרים ושירותים האחד מצליח ברמות גבוהות והשני מדשדש לקראת התרסקותו, כיצד יכול להיות הדבר, הרי שני העסקים עוסקים בדיוק באותה קטגוריה, איך זה שאצל הראשון מלא לקוחות ואילו השני מנפנף במניפה לגרש את הזבובים המצטברים בפתחו של העסק.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אם תשאלו אותי ואת המקצועיות רבת השנים העומדת מאחורי בתחום של עסקים בישראל ובעולם, התשובה שאני יכול לתת לכם היא כי מורכבות של עסק, ניהול של עסק, המשאבים העומדים לטובת העסק והנפשות הפועלות בעסק הם אלה שעושים את ההבדל בין עסק שאנשים ירצו להיכנס אליו או אנשים יתרחקו ממנו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להצהיר בפניכם כי אנשים חשים את האנרגיות הנמצאות בכול עסק ועסק, וכאשר הם ירגישו אנרגיות שליליות אצל עסק מסוים אולי הם יכנסו אליו פעם אחד אבל יותר הם לא יחזרו אליו.

כ יועץ עסקי בטיפולי בעסקים אני נוהג לפתוח את הקשרים "הפלונטרים" הקיימים בין בעל העסק לשותפיו או למשפחתו, לבעל העסק לבין עובדיו, לבעל העסק לבין ספקיו, ומסביר עד כמה האנרגיה הבסיסית חייבת להיות חיובית כך שתשפיע חיובית על כול עובדי ומנהלי העסק, לאחר מכן אני נגש לשדרת הניהול בעסק ומברר מה לא נעשה נכון, למה העסק השני עובד וזה מדשדש, ולפעמים אני מוצא אנדרלמוסיה שלמה שבמידה והיה ניתן לפתור אותה היא כבר הייתה נקודת פתיחה חיובית לעסק המדשדש.

משם אני ממשיך בלתפור לעסק את החליפה החדשה שלו או את בגדי הערב החדשים שלו ובכללותה אני מתכוון לארוז את העסק ולהגיש אותו באריזה חדשה ללקוח, אני משנה לו צורה וצבע, אני מעניק לו שם חדש, אני עושה הכול על מנת שהמחירים של המוצר יהיו אטרקטיביים למוצרים שהוא מוכר (מבלי להתחיל מלחמת חורמה של מחירים עם העסק המתחרה)

כאשר אני לוקח את העסק למחוזות חדשים מלביש ומאפר אותו לקראת הלקוחות הבאים אני מיד מזניק את המכירות של העסק ומאיים ממשית על העסק שנענה כול הזמן מכישלון הניהול שלי בעסק המדשדש. אין מצב כזה של עסק לא טוב, קל וחומר שממולי עומד עסק דומה המצליח למכור ולסחוף אליו לקוחות, יש עסק שלא מנוהל נכון ומכאן הפתרון.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]