חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אתגרים בניהול רכש והצעות לפתרון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ציורים לקנייה אמנות ישראלית למכירה אמנים ישראלים צעירים תמונות למכירה

נושא המאמר: אמנות ישראלית עכשווית אצלך בבית
מאת: יפעת טללייבסקי   שמור מאמר למועדפים

אמנות ישראלית עכשווית בKARTINKART.COM
אמנות נחשבת לתחום אלטיסטי, ואנחנו רגילים לחשוב שמי שקונה אמנות, בטח מבין באמנות. בעוד שאלו שלא למדו תולדות האמנות לא יכולים להתחבר לתחום. בKartinkart.comתחום העיסוק שלנו כמקדמות אמנות ישראלית עכשווית אנחנו רגילות לשמוע את המשפט "אני לא מבין בזה", והתשובה הקבועה שלנו היא: "עזבו מה אתם מבינים, השאלה היא מה אתם אוהבים?" נקודת המוצא שלנו היא שבעולם מרובה אמצעי תקשורת נגישים , בעצם כולנו חשופים לאותם דימויים מה שמאפשר לנו לאהוב ולהעריך דברים שבעבר לא היו חלק מעולמנו. ההווה מאפשר לנו להכיר עולמות חדשים, בינהם עולם האמנות, תחום עמוס בתכנים, היסטוריה, חשיבות תרבותית בלתי מבוטלת וכמובן אסטתיקה גבוהה. החיבור בין אדם לבין יצירת אמנות אינו מתבסס גרידא על הבנה אינטלקטואלית, מבחינתנו המשיכה הראשונית, והקריטית לתחום היא דווקא מהפן הרגשי, יצירות אמנות מעוררות התפרצות של רגש, לפעמים משהו שהוא כביכול פשוט יפה מסקרן אותנו לאורך זמן ויתרה על כך גורם לנו לרצות שיהיה שלנו. חלקנו מורגלים בהיחשפות לאמנות במוזיאונים וגלריות, אך אנחנו לא מעלים על דעתנו לשאול את מחיר העבודה, זה הרי הרבה מעבר ליכולות שלנו. זו הפלטפורמה לגלות שלמציאות יש פנים נוספות ואלו הן פניה של עשייה אמנותית עכשווית וצעירה כאן ביננו. מידי שנה מסיימים מאות צעירים את לימודיהם באקדמיות הגבוהות לאמנות, הן לא רבות בארץ אך ללא ספק איכותיות. בצלאל, שנקר, המדרשה לאמנות בית ברל, ויצ"ו חיפה, וכן בתי ספר שמתמקדים בעיצוב ובצילום, המכון הטכנולוגי חולון, מוסררה ומנשר דוחפים את הסטודנטים שלהם לגלות ולהעמיק בטכניקות ותכנים שרלוונטיים למציאות הישראלית וגם לשדה האמנות הבינלאומי. נפלטי המוסדות עומדים בפני דרך ארוכה וקשה שאותה מרביתם לא ישרדו. תחום היצירה, האמנות והעיצוב הם תחומים שדורשים כישורי הישרדות כבירים, רוב בוגרי בתי הספר ימצאו את עצמם נוטשים את התחום ובמקרה הטוב יוצרים אמנות היישר למגירה שלהם. שדה האמנות בארץ כיום מתרכז בת"א, העיר הקטנה שופעת גלריות מסוגים שונים וברמות מגוונות, המבחר עצום, ההיצע רב ואילו הביקוש קטן. הסיבה המרכזית לכך היא חוסר הנגישות של התחום, האלטיסטיות ורמות המחירים המוטרפות שהתחום מורגל בהן. וזאת בעוד אמנים מוכשרים רבים לא מצליחים להתפרנס ולהגיע לתודעה הציבורית. תובנה זו היא שהובילה את דפנה ברקת ויפעת טללייבסקי להקים את kartinkart.com, אנחנו מציגות למכירה אמנות ישראלית עכשווית של כ40 אמנים מוכשרים ופעילים, כאלו שעתידים להיות כוכבים בתחום האמנות. רמות המחירים אצלנו נגישות ומכבדות את האמן ואת הצרכן כאחד. המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר אנשים ולעורר בהם את הערגה לאמנות, ערגה שמבחינתינו היא כמעט צורך טבעי.



kartinkart.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפעת טללייבסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]