חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תמ"א 38





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ ארגוני ייעוץ עסקי אימון עסקי

נושא המאמר: דירוג אשראי ישראל בעולם
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

הבעיה העיקרית של תושבי מדינת ישראל ובבעלי העסקים בה היא האמון אשר הם כן או לא מאמינים במדיניות הכלכלית של מדינת ישראל.
ומדוע! אם מסתכלים בעשור האחרון על מה שקורה בכלכלת ישראל לא ניתן שלא להבחין בין הפער של מה שקורה בשטח לבין הסטטיסטיקות, המדיניות, של הכלכלה המונהגת במדינה, כבר למדנו כי סטטיסטיקה ניתן לשנות ע"י שיטות דגימה שונות כפי שראינו לא מזמן כיצד נספרת אחוז האבטלה במדינה, כן לוקחים עיירות פיתוח פנימה לא לוקחים עיירות פיתוח פנימה, והתחושה לפי דעתי אצל כול אזרח או בעל עסקים בישראל זה באמת "במה להאמין".

כ יועץ עסקי אי אפשר שלא להתעלם מהמצב הנוראי בו נמצאים מרבית העסקים הקטנים המהווים 90% מהמשק היצרני בישראל וכמעט 50% מהתל"ג עם האחוז הגבוהה ביותר של המועסקים בארץ, זאת ועוד שאם מתייחסים לנתוני משרד הכלכלה כי 50 אלף עסקים קורסים כול שנה אז מובן הדבר כי האמון בו מבקשת הממשלה לזכות ע"י הציבור הולך ונחלש, שהרי כולנו בסופו של יום מרגישים את ההאטה של המסחר היומיומי.

כמי שנותן ייעוץ עסקי תמוהה מאד ולא מסדר את ההיגיון ההחלטות שקיבלו הגופים הגדולים בעולם לדירוגי אשראי כמו קבלה של ארצנו לארגון ה-OECD ו- ה העלאת דירוג האשראי של מדינת ישראל ע"י ה- S&P בנוסף לדירוג החדש של MOODYS שהשאירה את ישראל עם דירוג גבוהה.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי זה נשמע די מגוחך שארגונים חשובים אלה תרצו את דירוג האשראי בזה ש S&P אישרה את דירוג האשראי של ישראל בגלל המשמעת התקציבית כתוצאה מהעברת תקציב 2013-2014,,השפעת תחילת ההפקה של הגז הטבעי מקידוח "תמר" המדיניות המוניטרית של בנק ישראל. ו- צפי לירידה קלה בנטל החוב הציבורי בישראל, להזכירכם נטל החוב הציבורי העומד על כול נפש בישראל עומדת על למעלה מ-160 אלף ₪.

למעשה ציונים אלה המקבלת ממשלת ישראל יעזרו לה בגיוסי הון בעולם כולו, ויקלו על מדינות או גופים ממשלתיים עולמיים לסחור ולהעניק אשראי למדינה.

ברור הוא כי קברניטי המשק המסתכלים ברמה גבוהה מעלה אל העולם כולו, די טופחים ידם על שכמם ומצדיקים את המדיניות הכלכלית שתפרו למדינה אך נתונים אלא לצערי לא הם שישפיעו על אותם מאות אלפי עסקים בישראל המתמודדים ביום יום עם קושי ומחלות של ביוקרטיה וחוסר צדק משווע בין חלוקת הנטל בין העסקים הגדולים והקטנים (לדוגמא: אחוז המס אותו משלמים תאגידים גדולים על ישראל מתקרבים לשיעור מס של (0)%.

כול ההודעות האלה המתפרסמות השקם והערב, ההתגודדות של קברניטי הכלכלה עם שואי הכלכלה העולמיים לא מביאים מזור ומסר חיובי לכול אותם עסקים המתמודדים עם הקשיים שלהם, או לאותם מיליוני אזרחים שעוד רגע קט לא יצליחו כליל לעמוד בהחזרי המשכנתאות שלהם, דבר סובב גלגל, וכך מתנהל לו משק חזק כלפי חוץ אך משק חלש ומוחלש כלפי פנים. נכון! ואסור לנו לשכוח את העובדה שמחצית מתקציב המדינה הולך לאבטחה ובטחון.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]