חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ אסטרטגי ליווי עסקי

נושא המאמר: למה העסק שלי מפסיד כסף
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

למה העסק שלי מפסיד
מה הסיבה שאני עובד, משלם משכורות, משלם מס הכנסה וביטוח לאומי, מקדמות, אבל העסק מפסיד! מה זאת אומרת "מפסיד" אני נדרש כול הזמן או למחזר הלוואה, או לקחת עוד הלוואה, או להכניס את היד לכיס ולהזרים לעסק! היכן זה נעצר? למה זה קורה? הרי באיזה מקום אני הולך להתרסק! מה יושיע אותי, במה אני יכול לתלות תקווה?

כמי שעוסק ב יועץ עסקי אני שומע את המונולוג האמתי הזה חדשות לבקרים, בעלי עסקים לא מבינים מדוע הם עובדים אבל כסף. אין, והם כול הזמן נמצאים בלחץ,

השאלה הראשונה שראויה להישאל היא: האם העסק שלך מרוויח חשבונאית, הווה אומר ההכנסות שלו גוברות על ההוצאות שלו? ואם כן והוא מרוויח חשבונאית האם וכמה הוא משלם הלוואות, חובות העבר, הלוואות שנלקחו בערבות מדינה, וכול סוג של הלוואה (לא חשבון העובר ושב) ואם הסכום שהתקבל חורג מאותו רווח חשבונאי שדיברנו עליו קודם מכאן באה התשובה מדוע העסק מפסיד תזרימית ולא חשבונאית! במקרה כזה הפעולה שחייבת להיעשות זה – סדר בעסק, הקטנת ההוצאות, ניסיון לתמחר שוב את מחירי המוצרים או השירותים וכמובן להכניס יותר לקוחות ולתקצב זאת מהפניית הוצאות ממקורות אחרים, הפעולה הנדרשת הנוספת היא למתוח ולמחזר כמה שיותר את ההלוואות.

כ ייעוץ עסקי אני חרד יותר לעסקים אשר הרווח החשבונאי שלהם מאוזן או שלילי, וגם ההלוואות "חונקות" את תזרים המזומנים ואז פעולת ההבראה דורשת מאמץ הרבה יותר גבוהה עם מנורה אדומה מהבהבת לקיומו של העסק, עסק או חברה אשר מפסידה חשבונאית וגם תזרימית נמצאת בסכנה מעמיקה לפני קריסה אלא עם ייעשו בה שינויים מהפכניים "ולא הגברת פרסום או מכירות דבר שעלותו גבוהה ואין טעם להעמיק את ההתחייבויות" עם ניקח בחשבון שעסק הנמצא במצב שתיארתי כאן והוא גם מממן לקוחות אשראי "החניקה" היא הרבה יותר גבוהה וצריך למצוא פתרונות יצירתיים כיצד להניע את העסק.

כמי שמעניק ייעוץ אסטרטגיאני יכול להביא בפניכם את המציאות כי היום יותר קשה מתמיד אנו מגיעים למצב שבו קרוב ל-90% מהעסקים והחברות במשק הישראלי נתונים לקשיים של תזרים מזומנים הנובעים או מרווח חשבונאי אך מצוקה תזרימית, הן מהפסד חשבונאי ותזרימי כאחד, הן ממימון לקוחות אשראי, ובוודאי כול זה קורה בגלל התנהלות עסקית לא נכונה.

הרבה מאד פרמטרים משפיעים על הרווח וההפסד שמקורו בתזרים של החברה, תשלומי מקדמות חונקות, תשלומים של עצמאים או עוסקים מורשים למוסדות ביטוח לאומי, תמיכה לא מתאימה מצד הנהלת החשבונות של העסק או החברה והעומד בראשה, חשיבה פרימיטיבית לגבי ניהול החברה, המכירות, הקו השיווקי, האדמיניסטרציה, ובראש ובראשונה הקו והניהול החשבונאי והתזרימי.

אני טוען, מתוקף ניסיוני הרב, כי עסקים כול עוד הם מכניסים כספים. הם טובים! עד כמה שזה נשמע יומרני "עסקים שמכניסים כספים" הם עסקים חפצי חיים שרק שינוי שיטת הניהול, הכלכלי, השיווקי, ומכירתי יכולים להחזיר אותם לפסי הרכבת ואף לדהור.

כאשר בעל העסק או מנכ"ל החברה צריך להתמודד יום יום בתפעול החברה מבחינה לוגיסטית ולא משנה עם יש לו מנהל לוגיסטי, או מנהלת חשבונות במשרד, או כול כלי עזר אחר עדיין החשיבה מרוכזת בתוך הבוכהלטריה של הקיום וההישרדות ופחות להתייעלות ולניהול הנכון בכול תחום.

כך שמענה לשאלה "למה העסק שלי מפסיד" יש הרבה תשובות, אני לא מאמין כי בעל עסק או מנכ"ל חברה יכול לפתור אותם בעצמו! ואני הייתי במקום הזה!

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]