חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול CBT - מה זה ולמי זה מתאים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יועץ עסקי ייעוץ עסקי יועץ שיווק ייעוץ ארגוני

נושא המאמר: היכן לטפל ברכב שלי
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

עולם הרכב משנה את צורתו מיום ליום.
היום אנו רואים הרבה מאד רכבים חדשים מכול כך הרבה דגמים על הכבישים.

איך לא נרכוש רכבים כאשר המבצעים, מתקפות הפרסום שלא זכורות לי מאי פעם משכנעות אותנו בכול דרך לרכוש את הרכבים החדשים, זאת בנוסף להצעות המימון, הליסינג, הרכישה מחברות ההשכרה, הטרייד אין המובטח במחיר מלא לכול רוכש רכב חדש רק מגבירים את מכירות הרכבים החדשים וזה אכן קורה חדשות לבקרים ומשערי היבואנים יוצאים מדי יום ביומו עשרות רכבים חדשים.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני בהחלט מבין את הלהיטות של היבואנים למכור רכבים חדשים שהרי, רכבים מייצרים צורך למוצרים מתכלים, כמו שירות, טיפול, החלפת חלפים, ומי שרוכש רכב מסוג א סביר להניח כי החברה שמכרה לו את הרכב לא תפסיק להטריד אותו כעבור שנה במבצעים חדשים, מחירים חדשים, דגמים חדשים, וכמובן טרייד אין כעסקה מעניינת. ואנחנו כצרכנים, שאוהבים דברים חדשים, שריח הרכב החדש מדגדג לנו בקצוות האף נובל ישר אל סוכנות היבואן ונרכוש את מה שהציעו לנו.

כ יועץ עסקי אני רוצה למקד את בעלי העסקים או מנהלי החברות, או חברות ועסקים המחזיקים צי של רכבים ובכלל את עם ישראל על ההבדל במחירים ובעלויות של אחזקת המכוניות (אז נכון מי ששוכר רכב לתקופה ארוכה או מי שעושה עסקת ליסינג תפעולי) לא נדרש להיכנס למוסך ולעשות טיפול למכונית אך אלא שכן רוכשים את הרכבים ללא עסקאות הליסינג התפעולי הם אלא שצריכים לדאוג שלא ליפול למלכודת "קנית רכב במחיר ובתנאים טובים עכשיו שלם מחיר מלא על האחזקה, הטיפולים והשירות"

כמי שבין תפקידיו משמש גם כ יועץ אסטרטגי אני מבקש להוביל אתכם לערוך את ההשוואה בין הטיפול במוסך של היבואן או המורשים על ידו לבין מוסכים פרטיים אשר לא נופלים במקצועיותם של המוסכים המורשים כאשר חלק מבעלי מוסכים אלא הם אלא ששירתו במוסכים המורשים כמנהלי המוסך או עובדיו המקצועיים.

אם נבין את התנהלות הפיקוח על יכולת קביעת מחיר לשעת עבודה כול מוסך לפי רצונו ובפרט שיפרסם את מחיר השעה בשלט מאיר עיניים בפאתי המוסך נבין כי אנו יכולים לבחור את המוסך עם מחיר השעה הסביר לא היקר ביותר אבל לא הזול ביותר, (שהרי מחיר שעת העבודה הוא ההוצאה העיקרית בטיפול לרכב שלנו) לגבי תחום החלפים הרי יכול להיות מצב של פער של מאות אחוזים בין מחירי חלפים במוסכים מורשים לבין אלה שהם מוסכים רגילים.

אנשי המקצוע מסבירים לנו כי רצוי לטפל במוסכים מורשים, שהרי חיי המדף של הרכב יכול להתמשך ל-למעלה מ-5 שנים, אבל לפי התוכנית העסקית של כול יבואן או חברת הליסינג הרכבים שלנו לא נשארים אצלנו מעבר לשנתיים או שלוש והשאלה בכלל אם יש כאן סיכון! מה המוסכים הפרטיים לא יודעים לטפל במכוניות, האם בעלי המוסכים והעובדים שלהם לא עבדו קודם אצל מוסכים מורשים, ברור שהכול כאן הוא עניין של כסף וכדאיות ורווחיות, שהרי מרבית האנשים "פוחדים" ומתקנים את מכוניתם במוסכים מורשים.

גילוי נאות, המלצתי לבני כי יתקן את מכוניתו במוסך לא מורשה ואפילו ביצעתי עבורו את המטלה רק בכדי לראות ולהרגיש האם יש שינוי בין טיפול במוסך מורשה לבין טיפול במוסך טוב וההפתעה היתה גדולה, התיקון והטיפול עלה 2000 ₪ פחות ממה שנדרשנו לשלם במוסך מורשה ואילו הטיפול היה מקצועי, היכן שהיה חובה לשים חלקים מקוריים הם הושמו והיכן שלא היה צורך במקוריים הוחלפו בחלופיים.

המלצתי, לפני שאתם הולכים למוסך מורשה, קבלו הצעת מחיר והשוו עם מוסך טוב אחר.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]