חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יהלומים -רקע היסטורי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק ייעוץ אסטרטגי

נושא המאמר: ייעוץ עסקי לחברות קטנות
מאת: דורון עמית    שמור מאמר למועדפים

האח הגדול מסתכל עלינו עסקים בישראל.
לא די לנו בקשיים העומדים בפני עסקים אז עכשיו "האח הגדול" חברות המידע העסקי בחסות חוקי המדינה יכולות לקטול אותנו או להחיות אותנו.

פלוני אלמוני עבד עם בנק מסוים, במהלך חייו הייתה לו בעיה בעסקיו ונשאר חוב לבנק, "לבנק המסוים" עד היום יכול היה פלוני אלמוני להתאושש ולפתוח חשבון בבנק אחר, או לבוא להסדר עם הבנק הקודם. לצערו של פלוני אלמוני הבנק הקודם לא היה מוכן בשום פנים ואופן לפתוח חשבון ופלוני אלמוני נאלץ ללכת לבנק אחר שם פתחו לו חשבון, שם יכול היה להתחיל את חייו העסקיים מהתחלה ולהתנהל ללא בעיה.

והנה הגיעו להם החוקים החדשים והמידע על פלוני אלמוני אחר אשר מקרהו דומה לפלוני אלמוני מהפסיקה הקודמת הפך להיות לנחלת הכלל באמצאות אותם חברות מאימות הנכנסות לנשמתו של פלוני אלמוני ופלוני אלמוני אחר וחוסמות אותו מלקבל אשראי בבנק, לפתוח חשבון בבנק, לקבל אשראי מספקים, בקיצור מה שפלוני אלמוני אחר צריך לעשות זה "להתאבד"

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול לכתוב כי לא די לנו בזה וחברות דירוג האשראי או חברות מידע העסקי הקיימות שנים או שצצו פתאום כפטריות לאחר הגשם גם מדרגים עבור נותני האשראי "בנקים בעיקר" או מוסדות מימון כאלה ואחרים, וקובעים קטגורית כי ענפי מסחר מסוימים "מסוכנים" מה זה מסוכנים שכול אגורה של אשראי שיינתן להם לעולם לא יוחזר. מה שאומר כי הלווים בשוק האפור יכולים להתחיל לחגוג כי הנפש של איש העסקים או העצמאי שרוצה לפתוח עסק לא תאפשר לו ללכת להיות עובד שכיר ומה שנותר לו לעשות זה להלוות כסף מלווה כזה או לווה אחר בריבית שלעולם לא תוכל להניע את העסק ברגל ימין אלא ברגל שמאל, ואנו כבר יודעים כי זה תחילתו של קריסה והסתבכות עסקית.

כ יועץ עסקי המלווה עסקים בתחומים שונים אני מבין כי מגוון הלקוחות של הבנקים הולך ומצטמצם מאחר ומרבית העסקים נמצאים בקשיים כאלה ואחרים, יש מי שיפלו במידה ולא יפעלו ביחד אם אדם מקצועי לתיקון הניהול, לחשיבה יצירתית, לשרידות העסק ואף להתקדמותו ויש מי שילוו במקומות מפוקפקים.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני קורא את דירוג הסיכונים של החברה המובילה למיידע עסקי בישראל האומר כי אלה הם עשרת העסקים המסוכנים בישראל: 1. בתי קפה ומסעדות,2. חנויות פרחים,3. קמעונאות מזון (חנויות מכולת),4. חנויות צעצועים,5. חנויות רהיטים,6. מספרות ומכוני יופי,7. חנויות אופנה והלבשה,8. חנויות אופטיקה,9. חנויות אלקטרוניקה,10. משתלות ומבין כי רוב העסקים מסוכנים בישראל, בטח שהם מסוכנים, לא צריך להיות חכמים גדולים בשביל לדרג את הקטגוריות המסוכנות בישראל, אני באופן אישי יכול להוסיף עוד מאות קטגוריות מסוכנות בישראל, רק שהפרסום של הדירוג החדש של שרלטני המידע העסקי הגובים הון מאלה אשר מבקשים את שירותם לא מבוסס על שום דבר שיש לו אחיזה במציאות.

מספרים לי לקוחות כי פעם בשנה מתקשרים אליהם מחברות המידע העסקי בכדי לדלות פרטים כאלה ואחרים, ואילו בעלי העסקים מוסרים את מה שנוח וטוב להם ואכן אחר כך בפרסומים שחברות המידע העסקי מפרסמות אכן בין שאר הדברים נכתבים המידע אשר נמסר ע"י נציגי החברות המסוקרות.

כותב המאמר: דורון עמית מבכירי היועצים בארץ

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]