חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה עושים ברית מילה דווקא ביום השמיני?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעו עסקי יועץ עסקי יועץ שיווק ייעוץ אסטרטגי

נושא המאמר: אבטלה
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

האם האבטלה הולכת לקרוע אותנו!
יכול להיות שכול הדוחות שמרעים לנו ומציגים לנו בתחום העבודה בישראל עוברים שינויים קוסמטיים רק בכדי ליישר קו אם ה-OECD

האם קלט הנתונים של אחוזי האבטלה בישראל מוסתרים כפי שגילינו לפני מספר חודשים!

שמי דורון עמית ואני נותן ייעוץ עסקי, מבחינתי האורות האדומים לגבי מצב התעסוקה בישראל הודלקו כבר לפני למעלה משנה, כבר אז ידעתי שיש משהו שלא מספרים לנו, שיש יותר נסתר מהגלוי, שמצב התעסוקה רק הולם ויורד ואנשים נזרקים הביתה כמו פטריות לאחר הגשם.

לא, אני לא מתכוון לאותם עובדים העוברים את גיל ה-40 אשר נעלמים לאט לאט מנוף התעסוקה בארץ, זו בעיה עמוקה בפני עצמה, אני מנסה לכלול במצבת כוח המפוטרים את אלה שהולכים להיזרק מטבע, את אלה שהולכים להיזרק ממפעלים הקשורים למשרד הביטחון ועכשיו עם אישור התקציב הם אלה הראשונים שיפגעו, ובכלל עם כול הרפורמות הולכות לקרות במשק כמו חברת החשמל, שדרת חברות התקשורת, הבנקים, הנמלים, תע"ש, כולם עומדים בפני משבר של פיטורים.

כ יועץ עסקי עדיין לא הזכרתי את 50% מהעובדים במשק המועסקים אצל המעסיקים הפרטיים שגם שם האנדרלמוסיה חוגגת ומבלי שיהיה כתוב בעיתונים או יופיע מעל מסכי הטלוויזיה כול יום מפוטרים עשרות עובדים המגיעים בחודש לאלפי עובדים מפוטרים.

כפי שכבר התרעתי בעבר מה שעבר על ענף הסלולרי בו הייתה חגיגה של הורדת מחירים שהיא אכן מבורכת אך כתוצאה ממנה נזרקו לרחוב למעלה מ-15.000 עובדים ונחסכו מהמדינה למעלה מ- 5 מיליארד שקל "מיסי עובדים" "ומיסים בגין רווחים" למעשה זה גלגל, אתה מוריד מחיר שירותים בפיקוח, האזרח חוסך (ובמקרה הזה חסך הרבה) אך מצד שני יש יותר מפוטרים, פחות מיסים אמיתיים שמגיעים לאוצר המדינה (כי הרי גביית המיסים מהעובדים היא הדרך הכי קלה לגביית מיסים) וגם רווחים נמנעים מהמדינה (אומנם לא באותם שיעורים שמשלמת כול חברה) אבל עדיין יש הכנסה למדינה. הנה עכשיו כלכלני המשק עושים את החשבון האם הרפורמה בסלולרי היתה נכונה למדינה שלמה וכמה המדינה הפסידה כתוצאה מפעילות זאת. זול זה טוב אך לירידה של מחיר יש מי שנפגע וזה בעיקר העובד המפוטר וגריעת המס מהמדינה. (כמי שנותן יועץ שיווק אני בטח לא בעד עכשיו להעלות חזרה את עלות השיחות הסלולריות)

יחשבו טוב כלכלני המדינה או מנהיגיה לפני שהם הולכים לעשות רפורמות בתחבורה, בענף המזון, בענף הרכבים, ברכישות מחו"ל עבור משרדי ממשלה, יחשבו טוב אם אנו לא נותנים גול עצמי לאותם מאות אלפי עובדים המשתכרים בישראל.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]