חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העלאת סכום התקרה לפטור ממס על הכנסה מהשכרת דירת מגורים – למי זה טוב?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתיחת בטן מתיחת בטן ללא נקזים

נושא המאמר: מתיחת בטן – מידעון לפני ניתוח
מאת: dr info   שמור מאמר למועדפים

2 עובדות חיים בארץ ישראל - כולנו רוצים להיות שבעי רצון מהגוף שלנו וכולנו מבלים שעות רבות בחוף הים, דבר אשר מקשה מאד על הסתרת פגמים בגוף. עובדות אלו יכולות לתת הסבר המניח את הדעת למדוע מתיחת בטן הפכה להיות אחת ההתערבויות הפלסטיות הנפוצות במדינה. ניתוח מתיחת בטן/שאיבת שומן, צועד בראש הטבלה לאחר ניתוח הגדלת חזה וניתוח אף. אם גם אתם שוקלים לעבור ניתוח מתיחת בטן, כדאי שתתוודעו למספר עובדות חשובות לגביו.

כיצד מתבצע הליך מתיחת בטן?

ישנן טכניקות מגוונות למתיחת בטן, כאשר מס' גורמים, ביניהם ההעדפות שלך, הם אלו שיכתיבו את אופי ההליך והטכניקה בה יעשה שימוש. טכניקה חדישה בארץ שכדאי להיות מודעים אליה היא מתיחת בטן ללא נקזים כאשר המינוח המדויק הוא Lypo-absominoplasty לעומת Absominoplasty שהתבצע בעבר (ועדיין ברוב הקליניקות בארץ). זוהי טכניקה המשלבת טיפול בשלושה מישורים – ברמת הקטנת עודפי עור ומתיחה, ברמת שאיבת שומן במידת הצורך ואף הידוק שרירים אשר יוסיפו לשלמות המראה. ניתוח ללא נקזים (ללא צינוריות ניקוז לאחר ניתוח) מפחית את רמת הכאב, מקטין את זמן ההחלמה ואף מביא לתוצאות מושלמות יותר. בנוסף, הסיבוכים האפשריים מצומצמים יותר.

מה התהליך שעוברים עד ניתוח מתיחת הבטן?

ראשית, מגיעים לפגישת ייעוץ אצל כירורג מומחה. הפגישה לרוב תיארך 30-45 דקות ובמהלכה הרופא ישאל לרצונך וייעץ לך מה מומלץ לבצע להשגת תוצאות מושלמות. כמו כן, יסביר על מהלך הניתוח וייעשה תיאום ציפיות מלא כולל הסבר על הסיבוכים האפשריים (בכל זאת ניתוח). לאחר מכן במזכירות בהתאם להמלצת הרופא תועבר לך רשימת בדיקות והנחיות מפורטות שעלייך להפקיד לבצע בטרם מתיחת הבטן ויוצאים לדרך צלחה.

תוך כמה זמן מחלימים לאחר מתיחת בטן?

תקופת החלמה היא אינדיבידואלית ותלוי סוג הניתוח - האם נעשה הידוק שרירים במהלך הניתוח, האם הקפדתם על כל הנחיות הרופא וכן הלאה. ובאופן כללי, כבר לאחר 24 שעות לאחר מתיחת הבטן יורדים מהמיטה ויוצאים מן המרפאה על הרגליים. לאחר 3-4 ימים חוזרים לפעילות מלאה ויש החוזרים לעבודה גם לאחר 5 ימים. טווח מנוחה מומלץ עומד על כשבוע ויש שיעדיפו לחזור לעבודה רק לאחר שבועיים שלושה.

האם קיים חיסרון בהליך מתיחת בטן?

החיסרון המשמעותי ביותר וה"מחיר" שהאינדיבידואל משלם הוא בעצם הצלקת. גם כאן ניתן כמובן לשלוט על גודל הצלקת בהתאם לאופי הניתוח ולצורך המטופל. כמו כן, הצלקת במרבית הפעמים מסתתרת בקו הערווה וקשה להבחנה גם כאשר לובשים בגדי ים. בנוסף, כיום קיימים שיטות לשיפור מראה הצלקת והיא אף מתבהרת עם הזמן.

לכמה זמן התוצאות מחזיקות מעמד?

כל עוד הגוף שלך לא יעבור שינויים דרסטיים (השמנה משמעותית/הורדה ניכרת במשקל, או הריון) – התוצאות של מתיחת בטן אמורות להחזיק מעמד למשך שנים ארוכות ורבות. זכרו, הגוף הוא מכונה מופלאה, אך אם לא תשמרו עליו ניתן יהיה לראות זאת חיצונית. השפעות ההזדקנות וכוח המשיכה ניתנות לעיכוב על ידי פעילות גופנית ותזונה נכונה, אך מתיחת בטן ושמירה על אורח חיים בריא לא יכולות לבטל תופעות אלו לחלוטין.
בהתאם, אין זה נדיר שאנשים שבחרו בהליך מתיחת בטן בעבר, בוחרים בו פעם נוספת במרוצת השנים.

ומה לגבי ליווי לאורך ההחלמה?

חשוב מאוד להקפיד להגיע לקליניקה לצורך מעקב וביקורת, במרווחים שנקבעו על ידי הרופא. המעקב מסייע להעריך את התקדמות ההחלמה והתוצאה הפלסטית
ומהווה קשר נחוץ בין הרופא לבין המטופל.

בנקודה זו כדאי שנדגיש: ההליך אינו מסתיים בעזבך את הקליניקה לאחר הניתוח. במידה ועולות בפניך שאלות, חששות או צורך במידע נוסף, חשוב לזכור שתמיד ניתן ליצור קשר עם הרופא ולקבל את המידע הנחוץ לך.
למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ, היכנסו עוד היום לאתר של ד"ר וולף.

www.dr-wolf.co.il/newsarticle/68394,7512,25830.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י dr info שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]