חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדרסים ייעודיים לשחקני כדורגל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טאי צ'י אמנות לחימה שמוליק קוהן צ'י גונג

נושא המאמר: טאי צ'י - לא רק לקשישים
מאת: שמוליק קוהן   שמור מאמר למועדפים

טאי צ'י. למרות הפופולאריות היחסית שלו, עדיין הוא בבחינת מסתורין עבור רוב האנשים. מה אנו יודעים על הטאי צ'י? אנו יודעים שבמקורו בסין, שמדובר בתנועות הנעשות בקצב מאד איטי, שיש רופאים העשויים להמליץ על עיסוק בטאי צ'י להקלה בבעיות אורטופדיות ומחלות כרוניות, ושבדרך כלל קשישים נוטים להתחבר אליו כי התנועה האיטית יפה להם... זהו פחות או יותר.
עם מיידע כזה מה הפלא שרבים מרימים גבה כשמציעים להם ללמוד טאי צ'י – "מה לי ולהתעמלות הזו המיועדת לגיל הזהב? אני רוצה כוח, מהירות, כושר, אני מעוניין לרזות ולהיראות טוב, אני צריך אדרנלין ונשימה ארוכה. אני חייב להתאים את עצמי לחיים בעולם מהיר ותחרותי, ששחקניו חייבים להוכיח יוזמה, מוטיבציה, כושר החלטה, ונכונות לעבודה קשה".
האם הטאי צ'י יכול לעזור לי בכל אלה?
זוכרים את הסרט "ספיד"? בסרט הזה מוצאים את עצמם הגיבורים מדהירים קדימה אוטובוס ממולכד מלא נוסעים. אסור להם לרדת במהירות הנסיעה מתחת ל80 קמ"ש כי אז יתפוצץ האוטובוס על יושביו.
רבים מאתנו חיים את חייהם באופן דומה - מדהירים את החיים קדימה ושומרים על קצב גבוה רוב הזמן מתוך אמונה שכל ירידה בקצב או פיגור מאחור, הנו סוג של מוות. אבל מאחר ובכל זאת צריך ל"נוח" קצת, אז איך נחים? - אלכוהול, מין, סמים קלים, אוכל, טלוויזיה.
כלומר רגל אחת לוחצת על הגז ואם רוצים להאט, לוחצים בו בזמן על הבלם בלי להוריד את הרגל מהגז, שכן זה, אינו אפשרי.
האם זו מנוחה אמיתית? חלק יאמר כן, למה לא?. חלק אחר אולי ירגיש בחסרונה של מנוחה "אמיתית" שייסודה בשקט ובבניה מחדש ולא בהמשך הרעש.
חיים אינטנסיביים שאין בהם מנוחה אמיתית של ריסטארט - חידוש כוחות, הטענת מצברים, ופריקת עודפים, חיים כאלה יגבו מאתנו תשלום של מחיר יקר מבלי שנשים אליו לב עד שיהיה מאוחר מידי והנזק המצטבר שוב לא יהיה ניתן לתיקון.
מה הטאי צ'י יכול להציע לנו כאן?
ראשית, דרך בטוחה ובדוקה לחידוש ורענון הכוחות העומדים לרשותנו, דרך שהוכיחה את עצמה לאורך מאות שנים.
שנית, תורה המאפשרת לנו להכיר את הכוחות העומדים לרשותנו, ומלמדת אותנו כיצד להשתמש בהם באופן מיטבי, איך לנהל ולווסת אותם.
שלישית, שיטת הבנה המאפשרת לנו לבנות אורח החיים מאוזן בו שלטת האמת הפשוטה של עת לכל דבר, מהו הזמן הנכון ללחוץ על הגז ומהו הזמן הנכון להרפות ולתת לתאוצה לעשות את שלה.
את הטאי צ'י יש לראות כתורה מעשית המלמדת אותנו כיצד ואיך, ולא כמפעל ייצור של שרירים, גזרה, ודימוי עצמי.

www.samico.co.il/study%20page.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שמוליק קוהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]