חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת רכב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ שיווק יועץ עסקי ייעוץ אסטרטגי

נושא המאמר: עדיף להיות עצמאי
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

האם עובדי הייטק מוגנים
האם באמת ניתן להסתכל על עובד הייטק ובקנאה להגיד "זה יש לו עבודה טובה ומשכורת מפנקת ותנאים" "הלוואי עלי"
אז שלא!
גם עובדי הייטק בישראל לא כול כך בטוחים, גם עליהם מאיימת כמו על כול סקטור במדינה איומים מאיומים שונים.

כ יועץ עסקי אני ער למסרים המגיעים אלינו בעיקר מחברות הייטק המספרות לנו על פיטורים לאחר גיל 40, הבנו כי בתעשיה כול כך דינמית עובדים מעל גיל 40 הם עובדים שיוהרם דעך ואין הם תורמים יותר לחברה הצעירה, יוצא היכן ש עובדי הייטק האלה שכה היו גאים בעבודתם או בשכרם נאלצים לבזבז את כול מה שחסכו כול תקופת עבודתם על הישרדותם, וגם הבית במושב או חלקת האדמה שהם גרים בה גם היא כנראה תמכר בגלל החוסר ביכולת לשלם את המשכנתא המעיבה כול כך שאין עבודה.

כמי שנותן ייעוץ עסקי לא ניתן לפסוח על שערי המטבע המשתוללים בארץ ובעולם, הירידה של הדולר מסכנת את הייצוא הישראלי בכלל ואת הייטק בפרט, אנו נמצאים בעולם של תחרותיות גבוהה וחוסר הרוחיות כתוצאה משער דולר לא יציב יכול לגרום לפיטורים רבים בתחום הייטק.

כמי שעוסק כ יועץ שיווק לא ניתן לפסוח גם על מיקור החוץ בתחום הייטק מיקור חוץ אשר גורם לפיטורים רבים בתחום הייטק ובפרט במקצועות היותר פשוטים כמו ה-QA וכ"ד אשר נעשים בהודו אינדונזיה ואפילו סין הרחוקה. מיקור חוץ זה הולך וגובר עת נציגי חברות רבות מארצות אלה מגיעות לישראל לשיווק אגרסיבי של העברת קווי ייצור ופיתוח בארצותיהם.

ממעוף הציפור עת מסתכלים על כול ההיבטים האלה ולא מתיחסים לאותם חברות ברות מזל המצליחות לגייס משקיעים "כבדים" לתחום ההיטק וחברות הסטארטאפ נראה שגם ההשקעות בחממות הטכנולוגיות האלה הולכות ופוחתות. נכון! המוח היהודי עדיין נשאר מספר אחד בעולם אבל הכספים לא זורמים להמשך פיתוח כמו שהרבה חברות סטאטאפ היו רוצות לראות.

אז אם עריכת דין זה מקצוע רווי ורואי חשבון רווי והנדסת מחשב זה סיכון אחד גדול, האם נחזור ללמוד גננות, בנאות, נגרות, חשמלאות, עובדי CNC ?

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]