חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מקלדת למחשב נייד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טבעות אירוסין טבעת אירוסין תכשיטים יהלומים

נושא המאמר: מהו יהלום מטופל
מאת: מוטי ביטון   שמור מאמר למועדפים

מהו יהלום מטופל
יהלום נמדד על פי תכונות שונות כמו צבע, פגמים, ניקיון, ליטוש. ככל שיש יותר סטיות מן הדגם המושלם כך ערכו של היהלום יורד. אך ככל שהיהלום איכותי יותר כך גם מחירו עולה. אלה פרטים שחשוב לדעת כאשר עומדים לרכוש טבעות אירוסין למשל או תכשיטים שונים. ישנם גורמים המטפלים ביהלומים אלה כדי להעלים את הפגמים. יש המעמידים את היהלום כבעל ערך גבוה יותר ומאלה צריך להזהר. ישנן דרכים שונות לטפל ביהלומים והדבר תלוי במיומנות ובסוג הפגם. כך למשל אפשר להשתמש בחומצות, בלייזר, בטכניקות של הפעלת לחץ גבוה על היהלום ועוד. טכניקות אלה יכולות לשנות את הצבע של היהלום – כלומר להבהיר אותו, לנקב בו חורים וחריצים קטנטנים כדי להוציא את הפגמים אפילו מתוך היהלום עצמו. חריצים זעירים אלה ממולאים בסיליקון או בזכוכית. לרוב אין אפשרות לראות את הפגמים והתיקונים שנעשו ולעתים נדרשת מעבדה מיומנת לבדיקה כזו.

למה כדאי לבחור יהלום מטופל
טיפול ביהלומים, או שדרוג יהלומים בשפה העממית, הוא נושא מורכב. שחשוב להכיר כאשר קונים טבעת אירוסין זהב לבן לדוגמה. יש מקרים של רמאות שבהם הקונה משלם מחיר גבוה על יהלום בעל ערך נמוך אשר שובץ בתוך טבעת אירוסין זהב צהוב. בנוסף לכך חלק מן הטיפולים נשחקים עם הזמן והאבן מאבדת את יופיה. אך ישנו צד חיובי לטיפולים אלה וחשוב להכיר אותו. בחנות אמינה והוגנת כמו גיספן תכשיטים. במקרה זה חשוב לדעת שאפשר לקנות במודע ותוך התייעצות מקצועית, יהלום מטופל דווקא. כך עומדת בפניכם אפשרות לרכוש תכשיטים עם יהלומים במחיר נמוך יחסית, וזה פתרון טוב בהתחשב בתקציב העומד בפניכם. דבר זה נכון כמובן כל עוד אתם יודעים מה אתם קונים. במקרה כזה לרוב אין לחשוש מכך שהיהלום יאבד את הברק שלו לאחר שנים כי החנות תעניק לכם אפשרות לחזור על הטיפול ולהשיב ליהלום את היופי והברק שלו. מה שחשוב הוא שתדעו שאופציה זו קיימת וכי המוכר ישר איתכם לאורך כל התהליך.

מתי לא כדאי לרכוש יהלום מטופל
אם תשאלו בחנות של תכשיטים מהבורסה לרוב ימליצו לכם לא לשבץ יהלום מטופל בטבעת שעונדים כל יום לאורך שנים כמו טבעת אירוסין שכן רמת השחיקה שלה גבוהה יותר. אך בהחלט ניתן לשבצם בתוך תכשיטים שונים, כאשר השיקול הכלכלי מכתיב זאת. יהלום מטופל יכול להיראות יפה ומרשים כמו יהלום לא מטופל אך מחירו יהיה נמוך מחצי. כך אתם יכולים לחסוך במחיר או לקנות במחיר נמוך יהלום גדול ומרשים יותר. אפשרות אחרת היא להשקיע סכום גדול יותר בבחירה של טבעות נישואין יחודיות ויקרות.

www.gispan-online.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי ביטון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]