חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה זה אלגוריתם?..





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מודל אפרת אימון

נושא המאמר: איזה חיים נוראיים יש לי ? למה בכלל לחיות ?
מאת: דליה אמסלם    שמור מאמר למועדפים

איזה חיים נוראיים יש לי ? למה בכלל לחיות ?
החיים שלנו הם כמו קרוסלה .בחיים שלנו יש עליות וירידות ואם מישהו פעם יאמר לכם שהחיים מעולים ויפים ואין מורדות אז פשוט אל תאמינו לו. הגדולה שלנו היא למצוא את הכוחות והאנרגיות לטפס מעלה כאשר אנחנו ברגעים הכי נמוכים ונחותים שיש בחיים .כרגע יצאה ממני מתאמנת שלי בשם א' והרגשתי צורך עז לשתף את כולם בעוצמה האדירה של הנתינה . המתאמנת שלי הגיעה בסערת רגשות אדירה כולה בכי ודמעות על החיים הנוראיים שלה ועל כך שבעצם בשביל מה לחיות חיים כאלה.
שאלתי אותה : "מה את מרגישה פיזית ברגעים האלה ?"
היא ענתה : "כאבי בטן עזים חולשה אדירה בכל הגוף ,שרירים מתוחים , רצון להקיא , כאבי ראש , מתח בכל הגוף ,לא יכולה לקום מהמיטה ."
אנחנו נוהגים להאשים את ההורים שלנו ,את האחים שלנו, את הבוס שלנו ואת מי לא ? את עצמינו במצב אליו הגענו .
בואו נעצור לרגע ונפעיל את העירנות (=מודעות ) .נשאל את עצמינו שאלה אחת פשוטה : " האם המצב הפיזי שאנו נמצאים בו שווה את הכעס שחווינו ואת הצעקות שהביאו אותי למצב הפיזי הזה ?" התשובה בודאי תהיה "לא בודאי שלא " .
האדם היחיד אותו אנו יכולים לשנות הוא את עצמינו בלבד .שינוי גישה ,שינוי זווית ראיה בחיים תעזור לנו להנות מהם ולהיות מאושרים .
כעס הוא אחד הגורמים המעכבים שיש לנו בחיים והוא גם הגורם העקרי לכל תחלואות הגוף והנפש ןברגע שנפנים את העובדות הללו ונהיה עירנים למה שקורה לנו נוכל לא להגיע למצבים קיצוניים בהם אפילו לא נרצה להמשיך לחיות !!!
מודל א.פ.ר.ת מסביר מאוד יפה את ההתנהלות שלנו והוא משמש ככלי אימון ממדרגה ראשונה עבורי .
א.פ.ר.ת הן ראשי תיבות לאירוע, פרשנות, רגש ,תגובה . מבחינה פיזיולוגית אנחנו כבני אדם לא יכולים להפריד את שלושת החלקים הראשונים אבל רצוי ומומלץ לעצור רגע לפני התגובה לבצע חשיבה ואז להגיב . במקרה של המתאמנת שלי א' בארוחת ערב שבת כשכל המשפחה ישבה מסביב לשולחן הילד של גיסתה הקניט את הבן שלה בכל מיני משפטים לא ראויים . המטופלת שלי הגיעה למצב של איבוד עשתונות ומריבה משפחתית בערב יום שישי .כשניתחנו את המקרה הבינה המתאמנת שבעצם הפרשנות שלה למקרה הפעילה אצלה את הרגש וכאשר מופעל רגש ללא עירנות התגובה שלנו איננה פרופורציונית לעוצמת המקרה . ברגע שנעצור לאחר הפעלת הרגש התפתחות העניינים תהיה אחרת לגמרי .נחסוך לעצמינו את כל הכאבים הפיזיים והרגשיים ונוכל לחיות חיי אושר ושלווה .
איך הייתם מציעים למתאמנת שלי להגיב ?

www.lovingmyadhd.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דליה אמסלם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]