חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החלפת מסך למחשב נייד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיתוך בלייזר חיתוך בלייזר ירושלים חיתוך צורני בלייזר חיתוך עץ בלייזר

נושא המאמר: חיתוך בלייזר
מאת: אריאל לוי   שמור מאמר למועדפים

חיתוך בלייזר.
בעידן המודרני שבו מכונות ורובוטיקה החליפו את הידיים המקצועיות, שינו את כללי המשחק, בעבר הלא רחוק למי שהיו ידיים טובות היה יכול לפסל לחתוך ולחרוט בעץ ובאבן, אבל כיום בגלל הקידמה העסק שיחזיק במכונות הכי מתקדמות בתחומו וכל שכן בתחום החיתוך הצורני והחיתוך בלייזר הוא מי שיקבע את פעימות השוק, בייחוד בשוק בישראל שהוא שוק קטנטן יחסית כמובן.
עסקים רבים מתחום החיתוך אינם מחזיקים במכונות לייזר מכיוון שיש המון אלטרנטיבות חיתוך, אך היתרון העצום במכונות הלייזר הוא גם הדיוק וגם רמת הגימור (הפיניש) של העבודה ללקוח.
היכולת הגבוהה כיום לבצע חיתוכים למגוון חומרים כגון: עץ, פרספקס. בדים רגילים וחסיני חום, אמ די אף, עורות, ספוגים ועוד שמה את מי שמחזיק במכונות חיתוך בלייזר בראש רשימת העדיפויות לחיתוך חומרים ברמה גבוהה.
בנוסף מכונות הלייזר הינם מכונות שדורשות מקצועיות ועדינות מצד מפעיל המכונה מכיוון שהן לא נועדו לחתוך כל חומר ולכן מפעיל הלייזר צריך להיות מקצועי ומנוסה.
איך הלייזר עובד?
בכל מכונה יש טיובה שהיא אחראית על יצור הלייזר, קרן הלייזר הזו יוצאת מהטיובה ועוברת דרך 3 מראות ועד לעשה בראש החיתוך של המכונה.
את החומר אנו מניחים על משטח רשת מברזל או פלדה, ואנו מכוונים את ראש החיתוך במרחק המומלץ בכל מכונה לפי היצרן שלה, מכונות הלייזר שמתעסקות בחיתוך חומרים קשיחים ולא בחריטות המרחק יהי בערך ס"מ מהחומר הנחתך, וככל שנשנה את המרחק הזה לכאן או לכאן אנו נהרוס את מיקוד קרן הלייזר, שהיא קובעת כמה נקי יהיה החיתוך, וכמה העובי שקרן הלייזר תוכל לחדור לחומר הנחתך.
בגדול ככל שהטיובה תהיה גדולה יותר כך עומת החיתוך תהיה חזקה יותר, אל לנו להתבלבל בין מכונות לחיתוך בפלאזמה למכונות חיתוך בלייזר, מכיוון שמכונות החיתוך בפלאזמה חזקות יותר ומיועדות לחיתוך חומרים שונה כגון פלדה.

www.emedia-p.co.il/%d7%97%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%9a-%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%96%d7%a8/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאל לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]